En wat bieden ze aan, een overstap service, maar als dit moet worden uitgevoerd gaat er net wat mis, gevolg u moet het even zelf doen meneer, gevolg dubbele kosten.
De klantenservice maar eens bellen, ca. 15 min á 0,10ct pm.
Nou mevrouw dat gaan we compenseren, nou dat is fijn!
Nog dezelfde dag een mail, ze kunnen het niet compenseren, want ze hadden geen goede gegevens van ons, en ze verwijzen naar een mail gestuurd op 15-10-2012.
Laat ik nu alle mails hebben bewaard en ik duik er dus maar even in, en wat staat er in die mail
Overstapservice: Vodafone Thuis Internet, Bellen & TV. Je hebt gekozen voor de Overstapservice. Zodra je aansluiting is opgeleverd, zeggen wij je bestaande contracten op. Hierdoor wordt de periode van dubbele kosten zoveel mogelijk beperkt. Om gebruik te maken van de Overstapservice, vragen wij je het overstapformulier in te vullen. In een afzonderlijke e-mail ontvang meer hierover informatie en de link naar dit formulier. Deze e-mail wordt verstuurd zodra de bevestiging is afgegeven dat glasvezel in jouw gemeente wordt aangelegd.

(Dit is overigens zo gekopieerd de typefouten zijn dus niet van mij

Jammer alleen dat ze vergeten zijn deze mail nog een keer concreet te sturen en dan nu gaan verwijzen naar ergens een link.
Volgens mij bied Vodafone wat leuks aan, maar is niet van plan dit uit te voeren en dat stukje service te verlenen.
Maar weer eens bellen, maar na velen minuten wachten (nog steeds 0,10 ct p.m.) krijg je iemand aan de telefoon, maar ja hij kan er niets mee, en is niet de juiste persoon, wie dat wel is???????? Op nog maar eens vragen waar we terecht kunnen wenst hij ons nog een fijne avond en verbreekt de verbinding

Ik zal u de verdere mails besparen, tot de laatste van vanmiddag daar staat,
[b]U geeft in uw e-mail van 02-09-2013 aan dat u het niet eens bent met ons besluit van 02-09-2013. Onze medewerkers van second opinie hebben, in overleg met de juridische afdeling, nogmaals naar uw klacht gekeken.
Ons besluit van 02-09-2013 is definitief. Wij sluiten daarom uw klacht. Voor meer informatie verwijzen wij u naar ons voorstel van 02-09-2013.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klachten
Email: [email protected]
vodafone.nl/thuis
Mocht u naar aanleiding van deze e- mail behoefte aan meer informatie hebben, aarzel dan niet contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur op het nummer 0900 717 1000 (€0,10 pm
Dat is de zoveelste verwijzing naar de klantenservice van ja, nog steeds 0,10 pm, maar deze mensen weten vast niet dat de klantenservice het ook niet weet

Ook is het denk ik bij het doen van een voorstel zoals in de mail beschreven wéééér iets mis gegaan want ik heb alleen maar afwijzingen gekregen en dat zijn volgens mij geen voorstellen.........
Maar ja wat nu, de maand dubbele kosten maar accepteren en Vodafone zijn gang lekker laten gaan, of toch nog vervolg stappen gaan ondernemen???????