LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone thuis, trap niet in de overstap service

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
keesnoor

Vodafone thuis, trap niet in de overstap service

Ongelezen bericht door keesnoor »

Helaas wij zijn in de leuke praatjes van de "Vodafone man" getrapt.
En wat bieden ze aan, een overstap service, maar als dit moet worden uitgevoerd gaat er net wat mis, gevolg u moet het even zelf doen meneer, gevolg dubbele kosten.
De klantenservice maar eens bellen, ca. 15 min á 0,10ct pm.
Nou mevrouw dat gaan we compenseren, nou dat is fijn!
Nog dezelfde dag een mail, ze kunnen het niet compenseren, want ze hadden geen goede gegevens van ons, en ze verwijzen naar een mail gestuurd op 15-10-2012.
Laat ik nu alle mails hebben bewaard en ik duik er dus maar even in, en wat staat er in die mail

Overstapservice: Vodafone Thuis Internet, Bellen & TV. Je hebt gekozen voor de Overstapservice. Zodra je aansluiting is opgeleverd, zeggen wij je bestaande contracten op. Hierdoor wordt de periode van dubbele kosten zoveel mogelijk beperkt. Om gebruik te maken van de Overstapservice, vragen wij je het overstapformulier in te vullen. In een afzonderlijke e-mail ontvang meer hierover informatie en de link naar dit formulier. Deze e-mail wordt verstuurd zodra de bevestiging is afgegeven dat glasvezel in jouw gemeente wordt aangelegd. :?: :?:

(Dit is overigens zo gekopieerd de typefouten zijn dus niet van mij :D )

Jammer alleen dat ze vergeten zijn deze mail nog een keer concreet te sturen en dan nu gaan verwijzen naar ergens een link.
Volgens mij bied Vodafone wat leuks aan, maar is niet van plan dit uit te voeren en dat stukje service te verlenen.
Maar weer eens bellen, maar na velen minuten wachten (nog steeds 0,10 ct p.m.) krijg je iemand aan de telefoon, maar ja hij kan er niets mee, en is niet de juiste persoon, wie dat wel is???????? Op nog maar eens vragen waar we terecht kunnen wenst hij ons nog een fijne avond en verbreekt de verbinding :? wat een top mensen en zoooooo klantvriendelijk ook.

Ik zal u de verdere mails besparen, tot de laatste van vanmiddag daar staat,

[b]U geeft in uw e-mail van 02-09-2013 aan dat u het niet eens bent met ons besluit van 02-09-2013. Onze medewerkers van second opinie hebben, in overleg met de juridische afdeling, nogmaals naar uw klacht gekeken.

Ons besluit van 02-09-2013 is definitief. Wij sluiten daarom uw klacht. Voor meer informatie verwijzen wij u naar ons voorstel van 02-09-2013.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Klachten
Email: [email protected]

vodafone.nl/thuis

Mocht u naar aanleiding van deze e- mail behoefte aan meer informatie hebben, aarzel dan niet contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur op het nummer 0900 717 1000 (€0,10 pm

Dat is de zoveelste verwijzing naar de klantenservice van ja, nog steeds 0,10 pm, maar deze mensen weten vast niet dat de klantenservice het ook niet weet :cry: Er is vast wat mis gegaan in de communicatie daar :roll:

Ook is het denk ik bij het doen van een voorstel zoals in de mail beschreven wéééér iets mis gegaan want ik heb alleen maar afwijzingen gekregen en dat zijn volgens mij geen voorstellen.........

Maar ja wat nu, de maand dubbele kosten maar accepteren en Vodafone zijn gang lekker laten gaan, of toch nog vervolg stappen gaan ondernemen???????

devious

Re: Vodafone thuis, trap niet in de overstap service

Ongelezen bericht door devious »

Maar wat is hun besluit eigenlijk? En die "Juridische Afdeling" heeft weinig verstand van zaken zo te zien.

keesnoor

hun besluit is dus: zaak gesloten!!!!
en ja zit er wel een juridische afdeling????

devious

Ongelezen bericht door devious »

...]U geeft in uw e-mail van 02-09-2013 aan dat u het niet eens bent met ons besluit van 02-09-2013. Onze medewerkers van second opinie hebben, in overleg met de juridische afdeling, nogmaals naar uw klacht gekeken...
Dat betekent dus dat ze op 2 september 2013 een besluit hebben genomen. En dat hebben ze je per mail laten weten dus. Wat stond daar in? Alleen "klacht gesloten" is geen oplossing en ook geen besluit. Ze hebben duidelijk iets aangedragen. Wat was dat?

keesnoor

hieronder de mail van 2 september, lees en trek je conclusie :(

Bedankt voor uw e-mail.

Overstapservice
U heeft dubbele abonnementskosten betaald, omdat uw oude abonnementen niet zijn opgezegd. Onze overstapservice heeft geen contractnummers van u ontvangen van uw internet- en telefonieabonnement. Het televisieabonnement kunnen wij niet opzeggen. Wij vergoeden daarom helaas geen dubbele abonnementskosten.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Thuis Klachten
Email: [email protected]

vodafone.nl/thuis

Mocht u naar aanleiding van deze e- mail behoefte aan meer informatie hebben, aarzel dan niet contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur op het nummer 0900 717 1000 (€0,10 p/m).

Op deze mail heb ik dus weer bezwaarlijk gereageerd, en de tekst uit hun mail over de overstap service letterlijk geknipt en geplakt. Daar reageren ze helemaal niet op.
Laatst gewijzigd door keesnoor op 06 sep 2013 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Josephien12

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Wat een amateurs daar bij vodafone. Onbegrijpelijk.

MaartenLinders

Ongelezen bericht door MaartenLinders »

Ik heb ook werkelijk het gezeik tot en met van Vodafone en hulp kunnen vinden zou prettig zijn maar dat lukt niet zo één, 2, III.
Wij zijn er ook ingetuind. Een gratis thuis (internet/TV/telefoon) abonnement het eerste half jaar. We zouden niks hoeven te betalen, net als bij een proefrit van een auto. Ik heb getuigen die het gesprek hierover gehoord hebben, maar ik heb het niet opgenomen dus kan het niet aandragen. Nu zeggen zij dat ik wel maandelijks moet betalen en het wellicht achteraf terugkrijg. Als ik dat van tevoren geweten had was ik er nooit in meegegaan, want het gebeurd zo vaak dat je dan achteraf helaas achter het net vist. Nu dreigen ze tot en met dat ik eruit gegooid word en dat er een incassoburo achter me aan komt, maar ik heb alles in zijn werk gesteld wat ik kan (om mijn gelijk te halen). Zo zouden zij degene die het mij aangepraat heeft achterhalen en zijn verhaal aanhoren. Ook worden de gesprekken opgenomen en zouden ze het gaan naluisteren. Maar ik hoor niks en zie alleen maar rekeningen met valse voorwendselen zoals een betaaltermijn van 5 dagen, wat niet eens rechtsgeldig is, voorbij komen. Waar zijn de rechten en de hulp hiervoor?!

Acoma

Ongelezen bericht door Acoma »

Maarten,

Jij hebt het over een abonnement als testklant, daar heb ik inderdaad van gehoord.
Daarbij betaal je inderdaad voor 6 maanden en die krijg je vervolgens terug als je vier enquetes invult.

Ik zou de voorwaarden nalezen en kijken wat jij op papier hebt staan.
Staat op papier dat je niets hoeft te betalen, dan heb je gelijk.
Staat op papier dat je het na een half jaar terug krijgt, dan moet je dus de rekening betalen.

Is het trouwens écht zo'n probleem?
De meeste mensen zouden er alles voor over hebben om een half jaar abonnementskosten terug te krijgen. Dat is bijna 300 euro en je hoeft alleen vier keer een vragenlijst in te vullen.
Ondertussen moet ik gewoon elke maand voor Ziggo betalen en is er geen enkele kans dat ik het terug krijg.

Gesloten