LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wel of geen kosten?

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
ThePrutser

Wel of geen kosten?

Ongelezen bericht door ThePrutser »

Beste lezers,

Laatste probeerde ik iemand te bellen die geen voicemail heeft geactiveerd. Ze nam echter niet op en na een aantal keer over gaan kreeg ik het volgende bericht:
"Het nummer dat u gebeld heeft wordt nu niet beantwoord, probeer het later opnieuw".

Ten eerste vind ik dit echt een zeer nutteloos bericht, alsof ik zelf niet kan bedenken dat het nummer niet beantwoord wordt en dat het wellicht handig is om later nog eens te proberen. Gevalletje "stating the obvious" lijkt me.

Ten tweede vraag ik mij het volgende af: Kost dit bericht mij belminuten? Deze vraag heb ik al voorgelegd bij T-Mobile, maar die hebben er (nog) geen antwoord op. Iemand enig idee?

Ik heb voor de zekerheid de beltijden genoteerd en zal deze aan het einde van de maand vergelijken met mijn gespecificeerde factuur. Maar wellicht weet iemand nu al antwoord op mijn vraag?

John29januari1968

Re: Wel of geen kosten?

Ongelezen bericht door John29januari1968 »

ThePrutser schreef:Beste lezers,

Laatste probeerde ik iemand te bellen die geen voicemail heeft geactiveerd. Ze nam echter niet op en na een aantal keer over gaan kreeg ik het volgende bericht:
"Het nummer dat u gebeld heeft wordt nu niet beantwoord, probeer het later opnieuw".

Ten eerste vind ik dit echt een zeer nutteloos bericht, alsof ik zelf niet kan bedenken dat het nummer niet beantwoord wordt en dat het wellicht handig is om later nog eens te proberen. Gevalletje "stating the obvious" lijkt me.Is ook nutteloos.

Ten tweede vraag ik mij het volgende af: Kost dit bericht mij belminuten? Deze vraag heb ik al voorgelegd bij T-Mobile, maar die hebben er (nog) geen antwoord op. Iemand enig idee?

Ik heb voor de zekerheid de beltijden genoteerd en zal deze aan het einde van de maand vergelijken met mijn gespecificeerde factuur. Maar wellicht weet iemand nu al antwoord op mijn vraag? En? Ben wel benieuwd wat de factuur heeft uitgewezen.

Brainless

Ongelezen bericht door Brainless »

Mensen die mij bellen krijgen dat bericht ook, maar alleen als ik ze (bewust) wegdruk.

ThePrutser

Ongelezen bericht door ThePrutser »

De factuur is binnen (al een tijdje, sorry) Ik ben weer gerustgesteld! Er worden namelijk, terecht mijn inziens, geen kosten in rekening gebracht.

Kees Keessen

Ongelezen bericht door Kees Keessen »

De meeste providers brengen wel kosten in rekening omdat er een verbinding is geweest.

John29januari1968

Ongelezen bericht door John29januari1968 »

ThePrutser schreef:De factuur is binnen (al een tijdje, sorry) Ik ben weer gerustgesteld! Er worden namelijk, terecht mijn inziens, geen kosten in rekening gebracht.
Dat is mooi! Scheelt dat weer. :)

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

SMS sturen en zodra hij wel weer bereikbaar is leest hij wel dat hij kosten mag maken om U te bellen.

Gesloten