| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] whixa 9977
whixa 9977
ik heb 4 smsjes gekregen van het nr 9977, ik weet niet waarbij of waardoor ik deze smssjes heb gekregen. maar dit is afkomstig van whixa. ik zie hier op het forum dat er onder een ander nummer je de smsjes kan stopzetten door stop naar 7766 te sturen. klopt dit nog of zal ik stop naar 9977 moeten sturen???
1e sms: welkom! wacht op de pincode
2e sms: jouw pincode is ....
3e sms: op onze wesite kan je met je pincode inloggen en berichten versturen
4e sms: veel plezier bij whixa! maak snel gebruik van de dienst dit scheelt serieus geld
ik heb geen idee waar dit van is. ik heb me nergens voor aangemeld. ik heb ook niet naar het nummer een sms gestuurd of ingelogd. heb ik straks kans op een vette rekening???
hoe en waar kan ik dit stopzetten??
1e sms: welkom! wacht op de pincode
2e sms: jouw pincode is ....
3e sms: op onze wesite kan je met je pincode inloggen en berichten versturen
4e sms: veel plezier bij whixa! maak snel gebruik van de dienst dit scheelt serieus geld
ik heb geen idee waar dit van is. ik heb me nergens voor aangemeld. ik heb ook niet naar het nummer een sms gestuurd of ingelogd. heb ik straks kans op een vette rekening???
hoe en waar kan ik dit stopzetten??
Re: whixa 9977
Ook ik ben opgelicht door 7766. Ik heb mij nooit aangemeld, maar inmiddels heb ik voor ruim € 200 extra aan HI op de HI-rekeningen betaald. De klantenservice van HI beweerde dat ze daar niets aan kunnen doen en dat ze er niets aan verdienen. Dat zijn TWEE aperte leugens van HI. HI verdient hier namelijk wel degelijk heel veel aan, daarom willen de telefoonmaatschappijen er weinig aan doen. Elke gestolen euro is voor de helft van deze telco's. Graag verneem ik jullie ervaringen met gerechterlijke procedures tegen deze vorm van oplichting.
ikheb hier al eerder een vermelding gedaan van/tegen 9977. Inmiddels ben ik al flink bedreigd door t-mobile. 900 nummers kan niet meer naar toegebeld worden, kwam er afgelopen week achter. Toen mijn dochter voor mij naar VGZ belde althans wilde bellen. Ik ben namelijk doof en kan niet telefoneren. Als je op namen van de directeuren gaat googlen ook die van T-mobile en die van 9977 en daarbij een beetje nadenk, dan wordt je toch echt bang. Ze kunnen vanalles doen met internet, ze hebben de macht. ENORM VEEL GELD EN KENNIS IS IMMERS MACHT. Daarom pakken ze ook de kleintjes. Via internet heb ik gevonden dat 9977 van ETRi Business Profile moet zijn. Als ik me niet vegis hebben Peter den Engelse en de oprichter van ETRi dezelfde opleidingen gehad. Flinke grote namen in het internet gebeuren en hoezo is Peter den Engelse verbonden of belast met incassos. Nou ik durf echt niet verder te gaan en heb maar betaald. Omdat het leven te kort is en zulke jongens kunnen je leven behoorlijk zuur maken. Zelfs dit bericht zou al gevaarlijk kunnen zijn. Ik kap er dus mee. Zeg gewoon mijn gsm op bij T-mobile en ga een simkaart kopen. Ik ben te klein voor zulke mannen en geniet nog te graag van zo weinig mogelijk stress. Succes allemaal. Gods wegen zijn ondoorgrondelijk en als hun het met opzet doen om hun eigen zakken te spekken, wij komen allemaal voor dezelfde rechter hierboven.
Oja ik was vergeten te melden dat T-mobile een contract heeft met zulke bedrijven/eigenaren die nummers als 9977 oprichten, samen delen ze de winst. Niet gek dus dat t-mobile er niets aan doet. Ik had t-mobile gemachtigd mijn rekening automatisch te incasseren. Hun maken misbruik van mijn machtiging door gewoon de smskosten van de smsjes die 9977 uit zichzelf naar mijn gsm nummer heeft gestuurd a € 1,26 per stuk, van mijn rekening af te schrijven. Op een gegeven moment zullen ze wel weer gaan fuseren, dan komt er gewoon een andere bedrijfsnaam en is t-mobile weg. Wie kraait hiernaar? Wat kan de gewone man doen? NUL KOMMA NUL de eigenaren van zulke grote bedrijven kunnen toch niet aangepakt worden. Ze moeten deze heren en dames letterlijk in hun onderbroek zetten, alle bezittingen in beslag nemen en aan een goed doel schenken. Laat hun maar in een fabriek gaan werken, of gsm chips maken in CHINA.
-
falcojansen
ik heb onder valse voorwendselen een sms gestuurd.Sindsdien wordt ik echt lastig gevallen door Mobirators.
Het woord stop heb ik nu 2 keer terug gsms't maar dat heeft geen functie. Ondertussen blijft het mij maar geld kosten.
Hoe kan ik deze terreur stoppen.
falco.
Het woord stop heb ik nu 2 keer terug gsms't maar dat heeft geen functie. Ondertussen blijft het mij maar geld kosten.
Hoe kan ik deze terreur stoppen.
falco.
-
falcojansen
Ik heb al meer dan 20 sms'en gekregen, gereageerd met stop maar dat heeft geen functie. Mobirators blijft mij lastig vallen.
Hallo, ik ben ook door 7766 opgelicht. Het gaat om veel geld. Ik heb het bij Vodafone aangemeld, maar naast leugens vertled, hebben ze naar stopsms verwezen. Dat is fraude. Niemand mag geld stelen. We hebben geen betaalde sms te willen ontvangen. Doe de politie hier wat?. Hoe kunnen we ons geld terugkrijgen?.
Bij een aantal providers kun je dit soort betaaldiensten laten blokkeren, dan kan het u geen geld meer kosten.