Ik ben op zoek naar hosting providers die zowel hosting op een windows server als op een linux server aanbieden. Ik zit nu bij een hosting provider waar ik zeer bedrogen uitkom. Niks anders dan dingen die niet functioneren, en wanneer ik dan de helpdesk bel, wordt ik niet fatsoenlijk te woord gestaan.
Als u een website host bij een hosting provider die hosting aanbiedt op windows en op linux, zou u mij dan uw ervaringen ermee kunnen vertellen? Reacties betreffende hostingproviders met slechte ervaringen mag u mij ook mededelen, dan kan ik een weloverwogen keuze maken.
Alvast hartelijk bedankt.
Gegroet, Danny Wiersma
[Bericht aangepast door Moderator (link verwijderd)]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Windows server en linux server
-
Re: Windows server en linux server
Op het Linux Ubuntu forum deze vraag plaatsen en U hoorde welke deze 2 systemen wel goed ondersteunde.
Ik heb geen problemen maar ik noem geen namen omdat ik deze te duur vind en zelf op zoek ben naar voordeliger aanbieder.
Ik heb geen problemen maar ik noem geen namen omdat ik deze te duur vind en zelf op zoek ben naar voordeliger aanbieder.