Faye1971 schreef:Ok TS. Dan laat ik het maar voor wat het is.
Ik heb het je proberen uit te leggen, maar je wilt het niet aannemen.
Is goed, en dat is jouw goed recht.
Ik werk zelf bij UPC, ja, ik ben een UPC-medewerker, en niet dat het ertoe doet. Maar ik wil je gewoon aangeven dat ik weet dat het wel zo is dat jij ook je pakket kunt aanpassen, en € 62,50 kunt betalen per maand.
Succes met het uitpluizen van je pakket
Kon ook niet anders! Maar is wel eerlijk!
Bedankt!
Graag gedaan
Wellicht dat je Har06, Henri42 en Laurent kan laten inzien dat UPC niet zaligmakend is.
[Ik werk zelf bij UPC, ja, ik ben een UPC-medewerker, en niet dat het ertoe doet. Maar ik wil je gewoon aangeven dat ik weet dat het wel zo is dat jij ook je pakket kunt aanpassen, en € 62,50 kunt betalen per maand.
Succes met het uitpluizen van je pakket [/quote]
Kon ook niet anders! Maar is wel eerlijk!
Bedankt![/quote]
Graag gedaan [/quote]
Wellicht dat je Har06, Henri42 en Laurent kan laten inzien dat UPC niet zaligmakend is.[/quote]
Ik weet wat ik wel en niet heb aan UPC, verder is niemand zaligmakend op m,n P na
Har06 schreef:Teun is dus een overwipper (leeftijd ?)
teunbosseman schreef:Har06 / Henri42 en Laurent en wie weet nog welke meer zijn een en dezelfde UPC zittenblijver.....wat gaat mijn leeftijd jou aan?]/b]
Nogmaals, graag antwoord op het vetgedrukte.
kan je lang wachten op antwoord van Henri, die is in de wolken met UPC
Har06 schreef:Teun is dus een overwipper (leeftijd ?)
teunbosseman schreef:Har06 / Henri42 en Laurent en wie weet nog welke meer zijn een en dezelfde UPC zittenblijver.....wat gaat mijn leeftijd jou aan?]/b]
Nogmaals, graag antwoord op het vetgedrukte.
kan je lang wachten op antwoord van Henri, die is in de wolken met UPC
Har06 schreef:Teun is dus een overwipper (leeftijd ?)
teunbosseman schreef:Har06 / Henri42 en Laurent en wie weet nog welke meer zijn een en dezelfde UPC zittenblijver.....wat gaat mijn leeftijd jou aan?]/b]
kan je lang wachten op antwoord van Henri, die is in de wolken met UPC
Teun ik ben vol belangstelling naar de populatie en leeftijden van de forum gebruikers,niets mis mee,mijn leeftijd is tussen de 62 en 63 jaar
Ik loop zeker niet in een wolk ivm UPC net zomin als Ciske over haar maandenlange Tele 2 discussies
bij deze leeftijd zou je toch meer normale reactie's verwachten?
Tja Ciske scroll eens jouw bekende one liners na je voorganger T deed hetzelfde
wat is overigens normaal en abnormaal bij de struggle met de providers included UPC, ook ik voel me wel eens getild als ik de aanbiedingen voor de nieuwe klanten zie
ik voel me wel eens getild als ik de aanbiedingen voor de nieuwe klanten zie
Onzin henri, iemand van 62/63 jaar moet toch wel wat meer verstand hebben, en alsnog geen provider verheerlijken.
Buitendat je off topic bent , laat jij je niet helpen als jij je geflest voelt zie topic telefoons, waar je niks , maar dan ook niks aanneemt.
ik voel me wel eens getild als ik de aanbiedingen voor de nieuwe klanten zie
Onzin henri, iemand van 62/63 jaar moet toch wel wat meer verstand hebben, en alsnog geen provider verheerlijken.
Buitendat je off topic bent , laat jij je niet helpen als jij je geflest voelt zie topic telefoons, waar je niks , maar dan ook niks aanneemt.
Beste Ciske weer zit je mis op enkele punten:
ik verheerlijk niemand muv m,n P, dus zeker geen noodzakelijke providers die kado,s uitdelen aan nieuwe klanten en de oude incl mezelf buitenspel gezet houden.
Het advies van Daan heb ik overgenomen voor m,n GSM,nadat ik via talrijke reviews me heb laten informeren
Wellicht dat je Har06, Henri42 en Laurent kan laten inzien dat UPC niet zaligmakend is.[/quote]
Niks is zaligmakend. Uiteindelijk kies je er zelf voor om met een provider in zee te gaan. En als die je niet bevalt, dan ga je actief opzoek naar een ander
Har06 schreef:Teun ik ben vol belangstelling naar de populatie en leeftijden van de forum gebruikers,niets mis mee,mijn leeftijd is tussen de 62 en 63 jaar
Ik loop zeker niet in een wolk ivm UPC net zomin als Ciske over haar maandenlange Tele 2 discussies
Tis maar net waar je interesses liggen. Mij interessert het geen kont wie wie is, hou oud, maatschappelijke status of wat dan ook. Als je gelijk hebt heb je gelijk....period. Maar zoniet, speel dan niet voor struisvogel.
Hou het maar hierbij.....te oud voor het een,te jong voor het ander.
Maar moet je wel nageven dat dit het eerste topic is waar je jezelf beter verwoord dan dat ik voorheen hebt gezien want je antwoorden betreffende met name UPC waren wel degelijk een verheerlijking. Iedereen zei het alleen wilde of kon je dit zelf niet zien.
Har06 schreef:Beste Ciske weer zit je mis op enkele punten:
ik verheerlijk niemand muv m,n P, dus zeker geen noodzakelijke providers die kado,s uitdelen aan nieuwe klanten en de oude incl mezelf buitenspel gezet houden.
Het advies van Daan heb ik overgenomen voor m,n GSM,nadat ik via talrijke reviews me heb laten informeren
En daarom ben ik dus een "overwipper". Diegene welke totaal geen moeite neemt hiervoor moet naar mijn mening ook niet gaan klagen.
Je krijgt de kado's onderhand in je schoot geworpen als je je er een beetje in verdiept.
Faye1971 schreef:Niks is zaligmakend. Uiteindelijk kies je er zelf voor om met een provider in zee te gaan. En als die je niet bevalt, dan ga je actief opzoek naar een ander
UPC bevalt opzich wel, alleen kan ik nu naar glasvezel waarvan de eerste 6 maanden gratis zijn.
6x45euro= 270 euri's..........bespaard. Wie weet ga ik na een jaar weer terug.
En met mij doen vele vele anderen dit....als providers nu eens trouwe klanten ook belonen ipv alleen focussen op nieuwe zieltjes dan had je veeeeeel minder "overwippers".
En met mij doen vele vele anderen dit....als providers nu eens trouwe klanten ook belonen ipv alleen focussen op nieuwe zieltjes dan had je veeeeeel minder "overwippers".
klopt zou wel eens fijn zijn als providers ook eens aan de klanten denkt die ze al hebben.
En met mij doen vele vele anderen dit....als providers nu eens trouwe klanten ook belonen ipv alleen focussen op nieuwe zieltjes dan had je veeeeeel minder "overwippers".
klopt zou wel eens fijn zijn als providers ook eens aan de klanten denkt die ze al hebben.
succes met je glasvezel Teun ben benieuwd.
Ik ook. Enige nadeel is dat ik weer een extrra kabel moet verwerken vanuit modem naar digibox voor digi tv........zal eens die internetstekkers welke je in je electraaansluiting stopt testen.
Faye1971 schreef:Niks is zaligmakend. Uiteindelijk kies je er zelf voor om met een provider in zee te gaan. En als die je niet bevalt, dan ga je actief opzoek naar een ander
UPC bevalt opzich wel, alleen kan ik nu naar glasvezel waarvan de eerste 6 maanden gratis zijn.
6x45euro= 270 euri's..........bespaard. Wie weet ga ik na een jaar weer terug.
En met mij doen vele vele anderen dit....als providers nu eens trouwe klanten ook belonen ipv alleen focussen op nieuwe zieltjes dan had je veeeeeel minder "overwippers".
Vraagje: Gaat UPC hun modum box router ed terug halen en het kabel signaal verbreken? kun je zonder kosten van het contract af en wordt je zonder kosten weer aangesloten? greetings
Vraagje: Gaat UPC hun modum box router ed terug halen en het kabel signaal verbreken? kun je zonder kosten van het contract af en wordt je zonder kosten weer aangesloten? greetings
Je vraagt naar de bekende weg, tuurlijk moet je alles wat van UPC is terugsturen, halen zullen ze het heus niet doen
en zonder kosten word je niet aangesloten, had jij als UPC fan toch moeten weten
zonder kosten ken je na een jaar altijd van een contract af.
Har06 schreef:
Teun ik ben vol belangstelling naar de populatie en leeftijden van de forum gebruikers,niets mis mee,mijn leeftijd is tussen de 62 en 63 jaar
Ik loop zeker niet in een wolk ivm UPC net zomin als Ciske over haar maandenlange Tele 2 discussies
Weet je dat zeker ongeveer direct nadat je de naam "henri42" had aangenomen, deelde je mede dat 42 voor je geboortjeaar zou staan, met een beetje rekenwerk kom je dan uit op 69 a 70 jaar toch
Vraagje: Gaat UPC hun modum box router ed terug halen en het kabel signaal verbreken? kun je zonder kosten van het contract af en wordt je zonder kosten weer aangesloten? greetings
Je vraagt naar de bekende weg, tuurlijk moet je alles wat van UPC en alle providers is terugsturen, halen zullen ze het heus niet doen
en zonder kosten word je niet aangesloten, had jij als UPC klant toch moeten weten
zonder kosten ken je na een jaar altijd van een contract af.
na een jaar kun je inderdaad van het contract af en je moet zelf alles demonteren en aangetekend retourneren naar de betreffende provider. thx Ciske
Agro je weet toch dat over leeftijden gejokt wordt,doe jij dat niet?, hou je een file van mij bij,interessant maar geheel off topic