Har06 schreef:Vraagje: Gaat UPC hun modum box router ed terug halen en het kabel signaal verbreken? kun je zonder kosten van het contract af en wordt je zonder kosten weer aangesloten? greetingsTeunbosseman schreef:Faye1971 schreef:Niks is zaligmakend. Uiteindelijk kies je er zelf voor om met een provider in zee te gaan. En als die je niet bevalt, dan ga je actief opzoek naar een ander
UPC bevalt opzich wel, alleen kan ik nu naar glasvezel waarvan de eerste 6 maanden gratis zijn.
6x45euro= 270 euri's..........bespaard. Wie weet ga ik na een jaar weer terug.
En met mij doen vele vele anderen dit....als providers nu eens trouwe klanten ook belonen ipv alleen focussen op nieuwe zieltjes dan had je veeeeeel minder "overwippers".
Zoals door Ciske reeds aangegeven....dat juist jij dit gaat vragen ??? Jij zit toch zo diep in de UPC materie dat ik verwachtte dat zeker jij alle ins en outs wist.
Anyway, je krijgt een retourdoos met RMA nummer voor de UPC apparatuur welke je in bruikleen hebt.
Zonder kosten ervan af, tuurlijk als je contract is afgelopen, maar dat lijkt mij toch heel erg logisch.....tres simplement zoals jij zou zeggen
En mocht ik weer naar UPC gaan, dan weet ik niet of zij wel / niet aansluitkosten berekenen......met een aktie veelal niet en daar ga ik dan WEER voor hehehehe.
Verbreken kabelsignaal weet ik niet, is ook niet interessant voor mij als particulier.
Aangetekend retourneren ? Ammehoela, ga geen extra kosten maken. Stukkie verderop zit een UPC winkel en kan zo brengen. Daarbij meen ik mij uit verleden te heugen dat de retourdoos naar een antwoordnummer gaat....is gratis.