LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo grrrrrrrrrr

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Niene79
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2008 19:58

Ziggo grrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door Niene79 »

Ook wij hebben sinds 2 weken digitale tv van Ziggo. We hebben netjes op tijd de antwoordkaart op de bus gedaan zodat we nog 3 maanden gratis de extra zenders konden kijken.

Maandagmorgen doen we de tv aan en ja hoor het was weer eens zo laat de melding preview verlopen met grote letters in beeld. Aangezien dit niet het eerste probleem met @home/Ziggo is heb ik gelijk om 8 uur gebeld. Een dame wist me te vertellen dat er een storing was geweest, dat ik de stekker er even uit moest halen en de tv een uur lang op nl 1 moest laten staan. Om 12 uur nog geen tv. Weer gebeld of gebeld voornamelijk heel lang in de wacht gestaan. Krijg ik een meneer aan de lijn die mij verteld dat er geen storing is maar dat ze een achterstand hebben met het verwerken van de aanmeldingen en dat ik gewoon afgesloten ben!! Meneer heeft de code van het kastje nodig en ja die heb ik normaal gesproken niet bij me op het werk, dus smiddags maar weer bellen. Na 30 min te hebben gewacht krijg ik een mevrouw aan de lijn die er volgens mij net 1 minuut werkt want ze snapt er niets van. Ze gaat me doorverbinden en ja hoor de verbinding wordt verbroken. Gelijk weer gebeld, nu 45 min wachten en ik wordt geholpen door een vriendelijke dame die me beloofd dat woensdagavond ik gewoon weer digitaal tv kan kijken. Het is nu 8 uur savonds en ik hoef vast niet te melden dat ik nog steeds geen digitaal tv kan kijken. Inmiddels zit ik al 55 min te wachten, want zoals het bandje om de minuut zegt: alle medewerkers zijn in gesprek, een moment geduld alstublieft

Draait Ziggo soms verlies en moeten ze winst maken door mensen asociaal lang in de wacht te laten staan?

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Ziggo grrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door Ulbe »

Deze zelfde ellende heb ik ook meegemaakt bij Ziggo!,

E19 Preview verlopen stond er bij mij in beeld op alle zenders, behalve ned1, Nickelodeon, en zenderoverzicht,

Dus maar gebeld naar Ziggo, gaat weer € 15,- pre-pay tegoed, want de telefoon ligt er ook al dagen uit!, dankzij... Ziggo! :evil:

De medewerker controleerde de boel en activeerde de kaart opnieuw, toen had ik het Z1 televisiepakket terug,

Wel ben ik flink prepay tegoed kwijtgeraakt door het lange in de wacht staan bij Ziggo,

Het beste kun je dit nummer gebruiken om Ziggo te bereiken;

050 8533333, dit nummer is de servicebalie van Ziggo, de medewerker kan je doorschakelen naar het klantenservice nummer, dit nummer is alleen tijdens kantooruren te gebruiken,

Veel succes.,

Niene79
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2008 19:58

Re: Ziggo grrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door Niene79 »

Dit is helaas niet de eerste keer dat ik afgesloten ben. Een paar maand geleden hebben ze ook mijn telefonie en internet afgesloten. Diverse malen gebeld met mijn mobiele en inderdaad dat kost een vermogen! Vanuit mijn ouders huis gebeld, meneer vroeg mij de stekker van de modem er even uit te halen. Toen ik zei dat dat niet gelijk kon omdat ik vanuit mijn ouders huis belde, werd hij een beetje boos. Hij vond het niet kunnen dat je vanuit een ander huis belt met de klantenservice. Zo kon hij mij niet helpen! (alsof ze het wel kunnen als je gewoon vanuit je eigen huis belt)

eddye77
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2008 21:37

Re: Ziggo grrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door eddye77 »

SIndskort heb ik hetzelfde probleem.
Na een reactie op de ziggo website krijg ik een reactie terug dat ik 'm twee uur op nederland1 moet laten staan en dat het daarna weer zou moeten werken.
Dit werkte (natuurlijk) niet. Nogmaals gereageerd via de website. Kreeg ik als antwoord hetzelfde verhaal alleen met de aanvulling dat het kan zijn dat de zenders opnieuw ingesteld dienen te worden.
Nu toch maar eens bellen.

mwvanveen
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2008 13:13

Re: Ziggo grrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door mwvanveen »

Geachte lezers,

Wij hebben een Ziggo kaart na onze zomervakantie ingevuld voor een aanvullende digitale mogelijkheid voor ontvangst huidige zenders. Nooit meer een reactie van Ziggo vernomen om voor EUR 15 extra een pakket te krijgen. EUR 15 voor de ontvanger en de eerst 2 maanden gratis. Daarna voor EUR 5,95 per maand.

Nooit meer wat gehoord. Stond Ziggo laatst op de Bedrijvenbeurs in Ede. Was hun reactie...... U had een mail moeten versturen. Waar dient dan die antwoordkaart nog voor.

Slechte service dus. Wij wachten wel weer.......

Mvg,

M.W. vanVeen

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Ziggo grrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@mwvanveen, eddye77

Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen.
U kunt het webformulier invullen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam. Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname te vermelden.

Zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.

m.v.g.

Ziggo Webteam, Peter

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo grrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door TdeHond »

Quote site:
"De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar

Het kan zijn dat het adres in de adresbalk niet klopt of dat er een oud adres in je favorieten staat. Controleer ook of er geen spaties of spelfouten in het adres staan. Of ga naar de voorpagina."

eddye77
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2008 21:37

Re: Ziggo grrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door eddye77 »

Gisteravond gebeld met ziggo.
En toen was het opgelost. nu kan ik weer digitaal kijken

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Ziggo grrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

Geachte fora bezoeker.

Helaas hebben wij wat technische problemen gehad met de link “https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam” Deze technische problemen zijn opgelost.Wij willen uiteraard alsnog uw klacht in behandeling nemen. U kunt het webformulier invullen, zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam
Peter.

madou
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2008 11:28

Re: Ziggo grrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door madou »

Beste webcontact,

kan ik via de site die jij hierboven aangeeft,mijn klacht ook indienen?
Vorige mnd is er een te hoog bedrag van mijn bankrek. afgeschreven .
Ziggo heeft, na een wijziging door mij in het pakket, mij voor dubbele diensten laten betalen.
Ik heb 2 klachtbrieven verstuurd per post,3 keer via het contactformulier op de site en verschillende keren gebeld.De enige reactie die ik krijg is per telefoon en de medewerkers erkennen allemaal dat er een fout is gemaakt ,beloven het in orde te maken ,maar als ik dan weer bel,is het nog niet veranderd.

Hopelijk kunt u wat voor mij doen,anders betaal ik de volgende keren weer dubbel.

b.v.d.

Dj Dream Dance
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 aug 2008 15:01

Re: Ziggo grrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door Dj Dream Dance »

@ madou

ik hoop dat je veel geduld heb.
bij mij begon het zelfde in juli.
is pas 2 weken geleden opgelost met hulp van tros radar toen we die brieven konden insturen.

in totaal hadden ze 400 euro te veel geincaseerd

Bumpertje1
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2008 07:04

Re: Ziggo grrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door Bumpertje1 »

Gisteren eindelijk antwoord gekregen op mijn klacht ( 2 weken geen diensten gehad, verhuizing nog niet geregeld administratief, geen dig tv, geen alles in 1 pakket waardoor ik teveel betaal).

Het antwoord : we gaan het alles in 1 pakket ancragen. Over de vergoeding die ik gevraagd heb gaan ze totaal niet in. Die directeur beloofde toch anders in de uitzending????

Van de week telefonisch konakt gehad. Men beloofde weer terug te bellen.......nog niets gehoord.

Hoe krijg ik nu mijn klacht beantwoord en het geen waar ik voor betaal???

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo grrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door TdeHond »

Stuur uw klacht en eis tot schadevergoeding schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging. Kopie van brief en verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren.
Geeft in brief aan dat als u niet binnen 4 weken de abonnementskosten inclusief vervolgschade gerestitueerd heeft gekregen dit voorlegt als een geschil bij de Geschillencommissie telecommunicatie.

Leg nu reeds een klacht neer bij
consuwijzer:
Hier klacht indienen[/url
---------------------
De geschillencommissie:
[url=https://digitaal.degeschillencommissie. ... e&code=tel]Zie hier

f.fransen
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 nov 2008 22:23

Re: Ziggo grrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door f.fransen »

Geachte redactie,

Al 10 dagen geen telefoon via Ziggo
2e keer deze maand, begin van de maand ook al een week zonder
Schoonvader is terminaal ziek dus moeten we bereikbaar zijn, maar dat interesseert Ziggo niets
Het is hopeloos . . . .

Bel dagelijks en vul dagelijks een klachtenformulier in, het helpt vooralsnog niets

De medewerkers van Ziggo zitten ook met excuses en zeggen het telkens door te geven, maar helaas . .

En dat alles omdat ze, volgens eigen zeggen, een verkeerde schakeling naar een centrale hebben gemaakt

Als klant kun je niets dan je leeg en hopeloos voelen, en dat in deze tijd van voortschrijdende techniek.

Met toch een vriendelijke groet,
Frans Fransen

trappist
Berichten: 197
Lid geworden op: 23 okt 2003 11:02

Re: Ziggo grrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door trappist »

die webteam link werkt overigens wel zodra de punt achter ziggowebteam wordt weggehaald!
Bij het invoeren van een link altijd een spatie na de link invoeren.

Gesloten