Ziggo, tja met Casema was het al niets.
Ik heb al drie keer contact gehad met Ziggo klantenservice in verband met een storing met de telefoon. Ja valt vaak weg waardoor de ander je niet hoort (stotterend). 2 mei geconcludeerd dat het niet bij mij lag maar bij toen nog Casema.
23-5-08 gebeld. Storing staat nog open. Waarschijnlijk niets mee gedaan. Binnen een week opgelost.
Gister gebeld met de vraag hoe ver men is.
Ik moet het nog maar even aankijken want de modem is goed. (JOH die is in feb vervangen en 2 mei gezegd dat het probleem niet bij mij zit). het oplossen van het grote probleem kan nog 3 weken duren.
Ik ga weg bij Ziggo. Zeker weten. Deze storing is al vanaf 12-2006. In 2007 al lang contact over geweest.
Als ze niet willen LUISTEREN dan niet hoor.
Ben er klaar mee.
at Webcontact01 Hoop voor je dat ze dan nog steeds beleefd zijn. Want nu kan je zeker wel bellen
