wie kan helpen
in oktober ben ik overgegaan naar ziggo alles-in-1,de aanmelding verliep goed.
ik ontving een decoder die niet werkte zoals het moest,na tefonisch contact kwamen we er uit om de decoder terug te doen sturen naar ziggo voor reparatie of een nieuwe decoder.
na ongeveer een week of 4 maar weer gebeld met hun bel-centrum en na overleg kwamen tot het besluit om maar een nieuwe testuren,deze was er binnen een week.
maar een paar dagen was er weer een decoder,nu nummer twee. bellen met ziggo leverde op om nummer twee weer retour tedoen,maar er werd onder tussen wel een bedrag van €299.00 van onze rekening afgeboekt.
nu ben ik alweer meer dan twee maanden bezig om een reactie van hun los tekrijgen,heb al een klacht ingedien zonder reactie ik probeer nu om op een nog nette manier om mijn €299.00 terug tekrijgen maar tot nu zonder resultaat.
nu mijn vraag wie kan er ons helpen om bij ziggo door het coll centrum tekomen en kontact tekrijgen met die mensen die hier verantwoording over hebben.
met een vr.gr. jan de vries
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo puinhoop
Re: ziggo puinhoop
Probeer het eens via de ziggo gebruikersgroep hier is de link.
http://ziggo-gebruikers.nl/cms/
veel sucses.
ik zelf ben al maanden bezig om hun/mijn administratie op orde te brengen, wil maar niet lukken.
http://ziggo-gebruikers.nl/cms/
veel sucses.
ik zelf ben al maanden bezig om hun/mijn administratie op orde te brengen, wil maar niet lukken.