LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo rekening

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Karia
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2009 15:21

Ziggo rekening

Ongelezen bericht door Karia »

Mijn ouders kregen een herinnering of ze even € 15,90 over willen maken.
Er stond niet bij waarvoor, en ze hebben eerder geen factuur gehad.
Nu blijkt het om een rekening van 3 jaar geleden te gaan :shock:
Ze kwamen er nu achter dat ze dit bedrag van een andere klant naar het account van mijn ouders hadden geboekt. Alle bedragen worden automatisch afgeschreven bij mijn ouders.
Heb gevraagd om een factuur daarvan maar die hebben ze niet.
Kan dit zo maar? en wat kunnen wij in dit geval het beste doen?

Gr. Karia

axasjaak
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 sep 2007 12:24

Re: Ziggo rekening

Ongelezen bericht door axasjaak »

Laat de automatische incasso bij de bank storneren ( een simpel briefje daarvoor is voldoende ) en laat Ziggo eerst maar eens met een fatsoenlijke uitleg en factuur komen.
U kunt daarna deze zaak rustig op u af laten komen.

Gesloten