LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZIGGO
ZIGGO
Jaja ook ik heb de overstap naar een all in one pakket naar ziggo gedaan, wat een ramp, wat een spijt!!! Ik heb een pakket genomen van 49,95, sneller internet, digitale tv en niet te verstaan ook telefonie.
Internet is nog trager dan het al was, digitale tv tot nu toe geen klachten over, maar het probleem wil dat ik nu al 4 weken zonder telefoon zit, van alles geprobeerd om met ziggo in kontakt te komen, helpdesk, met mijn mobiel, 30 minuten wachttijd, via email, geen antwoord, via kontaktformulier, u moet de hepdesk bellen, hahaha , nu heb ik ziggo thuishulp gedownload en kan nu dus chatten met een medewerker van ziggo, maar je raad het natuurlijk al, die kan mij niet verder helpen, moet toch echt de helpdesk bellen.
Ik heb het zo gehad met ziggo!!!!!!!!!!!!
Internet is nog trager dan het al was, digitale tv tot nu toe geen klachten over, maar het probleem wil dat ik nu al 4 weken zonder telefoon zit, van alles geprobeerd om met ziggo in kontakt te komen, helpdesk, met mijn mobiel, 30 minuten wachttijd, via email, geen antwoord, via kontaktformulier, u moet de hepdesk bellen, hahaha , nu heb ik ziggo thuishulp gedownload en kan nu dus chatten met een medewerker van ziggo, maar je raad het natuurlijk al, die kan mij niet verder helpen, moet toch echt de helpdesk bellen.
Ik heb het zo gehad met ziggo!!!!!!!!!!!!
Re: ZIGGO
Hebben ze al voorgesteld om alles te resetten, waarbij u ook de steker uit de wandcontact doos haalt? Even wachten
daarna modem resetten. Minuutje wachten.
Eventueel ook telefoon resetten?
het lijkt mij onzin als u contact heeft via Ziggo thuishelp dat deze niet kan helpen maar dat u een onbereikbare helpdesk moet bellen.
Misschien is een monteur aan huis de oplossing?
daarna modem resetten. Minuutje wachten.
Eventueel ook telefoon resetten?
het lijkt mij onzin als u contact heeft via Ziggo thuishelp dat deze niet kan helpen maar dat u een onbereikbare helpdesk moet bellen.
Misschien is een monteur aan huis de oplossing?
-
@vinpris
Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen.
U kunt het webformulier invullen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam. Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname te vermelden.
Zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen.
U kunt het webformulier invullen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam. Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname te vermelden.
Zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
Nou bedankt voor uw reactie en dat ik mijn klacht via het webformulier kan plaatsen, maar het leuke, nou ja leuke is dat ik dit dus al 2 maal gedaan heb en dan een standaard mailtje terug krijg, of ik de helpdesk maar wil bellen.
Leuk geprobeerd!!!!
Leuk geprobeerd!!!!
Kijk zo luid dus de standaard mail
Geachte mevrouw Pfundt,
Via de website heeft u een vraag gesteld over uw telefonie.
Uit onze administratie is de portering van uw telefoonnummer met succes gelukt. Het kan zijn dat uw KPN kabeltje nog staat aangesloten. Mochtu nog steeds geen verbinding kunnen maken met uw telefoon raad ik u aan om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Siham El Hachhouchi
Afdeling Klantenservice
Ziggo
En ja heb alles al gereset
Geachte mevrouw Pfundt,
Via de website heeft u een vraag gesteld over uw telefonie.
Uit onze administratie is de portering van uw telefoonnummer met succes gelukt. Het kan zijn dat uw KPN kabeltje nog staat aangesloten. Mochtu nog steeds geen verbinding kunnen maken met uw telefoon raad ik u aan om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Siham El Hachhouchi
Afdeling Klantenservice
Ziggo
En ja heb alles al gereset
Laatst gewijzigd door vinpris op 14 nov 2008 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb even geklikt op de link geplaatst door het webteam:
"De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar
Het kan zijn dat het adres in de adresbalk niet klopt of dat er een oud adres in je favorieten staat. Controleer ook of er geen spaties of spelfouten in het adres staan. Of ga naar de voorpagina."
Oops, zijn de hulptroepen al uit cyberspace gehaald?
"De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar
Het kan zijn dat het adres in de adresbalk niet klopt of dat er een oud adres in je favorieten staat. Controleer ook of er geen spaties of spelfouten in het adres staan. Of ga naar de voorpagina."
Oops, zijn de hulptroepen al uit cyberspace gehaald?
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g
U kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
Het blijft miraculeus dat het afboeken van geld zonder dat er een dienst voor geleverd wordt altijd prima verloopt.
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g
U kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
Het blijft miraculeus dat het afboeken van geld zonder dat er een dienst voor geleverd wordt altijd prima verloopt.
Zo dat is een mond vol, ik zal er eens naar gaan kijken, bedankt hiervoor.
Het zou toch mooi zijn als ziggo uit zichzelf aanbiedt om een monteur langs te sturen, maar ja ziggo is ziggo natuurlijk, ook al zouden ze je dat aanbieden kom je nog maanden in de wachtrij te staan.
Het zou toch mooi zijn als ziggo uit zichzelf aanbiedt om een monteur langs te sturen, maar ja ziggo is ziggo natuurlijk, ook al zouden ze je dat aanbieden kom je nog maanden in de wachtrij te staan.
-
Geachte fora bezoeker.
Helaas hebben wij wat technische problemen gehad met de link “https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam” Deze technische problemen zijn opgelost.
Wij willen uiteraard alsnog uw klacht in behandeling nemen. U kunt het webformulier invullen, zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam
Peter.
Helaas hebben wij wat technische problemen gehad met de link “https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam” Deze technische problemen zijn opgelost.
Wij willen uiteraard alsnog uw klacht in behandeling nemen. U kunt het webformulier invullen, zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam
Peter.
Ja bedankt webformulier nu ineens serieus genomen, maar als ik er niet uitkom, toch weer die helpdesk bellen he. Ik zou zeggen stuur gewoon een monteur om alles eens na te kijken, want het probleem is dus nog steeds niet verholpen.
Ik kreeg vorige week een mailtje van Ziggo met de mededeling dat al mijn 0900 nummers geblokkeerd waren en dat er al geruime tijd een "aantekening"bij onze naam stond vanwege "opvallend gebruik".Alleen wisten wij van niets. De rekening,die anders rond de 50 euro was bleek nu opeens zo'n 270 euro te zijn!!! Om ons te "beschermen" zijn daarom alle 0900 nummers geblokkeerd.Er is via ons nummer regelmatig gebeld met 0900-nummers! Maar niet door ons!! Toch MOETEN wij de rekening voldoen..... Ook al geven de mensen die ik hier (na ruim 35 min per gesprek in de wacht te hebben gezeten) aan het inderdaad heel vreemd te vinden omdat wij nog nooit zo'n hoge rekening hebben gehad en zeker niet voor 0900-nummers!
Maarre...je voelt 'm al....WEL even betalen. Wat nu?
M.T.
Maarre...je voelt 'm al....WEL even betalen. Wat nu?
M.T.
U kunt het voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie, maar het probleem wordt wel dat het moeilijk is om aan te tonen is dat u niet gebeld heeft.
Het zou voor mij aanleiding zijn om telefonie via Ziggo te beëindigen.
Het zou voor mij aanleiding zijn om telefonie via Ziggo te beëindigen.
Ik heb uw advies opgevolgd en op 19 november per e-mail mijn Ziggo telefonie opgezegd.Niet alleen uit angst op herhaling van absurd hoge
rekeningen (in ons geval 270 euro voor 0900-nummers) maar ook dat wij eigenlijk niets te weten krijgen over het hoe en wat. Hoe lang was dit al aan de gang en wat als dit nog eens voor zou komen. Waarom wordt er zolang gewacht mensen op de hoogte te brengen als er bij Ziggo opgemerkt wordt dat er iets niet normaals gaande is met het telefoongebruik.Normaal gesproken is dat voor ons zo'n 50 euro.Bij 270 euro krijg je dan ineens een summier mailtje waarin je even op de hoogte wordt gebracht dat er een ongewoon hoge rekening op komst is!
Ik ervaar dit als zo oneerlijk,zo ga je toch niet met je cliënten om? En nu zwijgt Ziggo dus en ontvang ik geen enkele reactie,noch telefonisch
noch per mail....M.T.
rekeningen (in ons geval 270 euro voor 0900-nummers) maar ook dat wij eigenlijk niets te weten krijgen over het hoe en wat. Hoe lang was dit al aan de gang en wat als dit nog eens voor zou komen. Waarom wordt er zolang gewacht mensen op de hoogte te brengen als er bij Ziggo opgemerkt wordt dat er iets niet normaals gaande is met het telefoongebruik.Normaal gesproken is dat voor ons zo'n 50 euro.Bij 270 euro krijg je dan ineens een summier mailtje waarin je even op de hoogte wordt gebracht dat er een ongewoon hoge rekening op komst is!
Ik ervaar dit als zo oneerlijk,zo ga je toch niet met je cliënten om? En nu zwijgt Ziggo dus en ontvang ik geen enkele reactie,noch telefonisch
noch per mail....M.T.
Heb inmiddels al diverse telefoontjes gepleegd en mailtjes verstuurd met/naar ziggo. Kreeg via mailtje een link waar ik op moest klikken....
Helaas....deze pagina is of verouderd of ik krijg een HTTP-fout 400 melding (ongeldige aanvraag)! Heb inmiddels vandaag 3 keer gebeld voor gemiddeld 45 min per gesprek waarvan ongeveer 36 min in de wacht!! In het laatste gesprek zou ik doorverbonden worden met iemand van Hoogverbruik maar na 30 min wachten gaf ik op want de telefoon ging wel steeds over maar er werd gewoon niet opgenomen!
Heb inmiddels wel een bevestigingsmailtje ontvangen voor het opzeggen van telefonie maar dat kan pas over 2 maanden....
Afwachten dus maar weer....
Helaas....deze pagina is of verouderd of ik krijg een HTTP-fout 400 melding (ongeldige aanvraag)! Heb inmiddels vandaag 3 keer gebeld voor gemiddeld 45 min per gesprek waarvan ongeveer 36 min in de wacht!! In het laatste gesprek zou ik doorverbonden worden met iemand van Hoogverbruik maar na 30 min wachten gaf ik op want de telefoon ging wel steeds over maar er werd gewoon niet opgenomen!
Heb inmiddels wel een bevestigingsmailtje ontvangen voor het opzeggen van telefonie maar dat kan pas over 2 maanden....
Afwachten dus maar weer....
Ik denk dat ik een fout heb gemaakt bij het plaatsen van mijn laatste berichtje vandaar dit nu nog een keer.Vandaag 3 keer contact met ziggo gehad waarvan ruim 36 min in de wacht en de overige 9 als je geholpen wordt.Het schiet voor mijn gevoel niet echt op. In een mailtje van ziggo moest ik op een link klikken maar ik kom niet echt ver want of er verschijnt het bericht dat de pagina verouderd is of een HTTP-fout 400 melding verschijnt in beeld. Worden we vrolijk van. Telefonie heb ik opgezegd en de bevestiging is binnen.Maar....kan pas over 2 maanden ingaan...Afwachten maar weer.Want dat is één ding dat je leert bij ziggo..WACHTEN!!!!
Wij Zijn automatisch overgegaan van at home naar ziggo.
maar afgelopen week kregen wel het bericht dat ziggo in januari duurder wordt ik vind dat ze eerst maar eens alle klachten moeten verhelpen voor ze het abonnements geld verhogen.
Wij gaan opzeggen Bij ziggo en gaan over naar KPN
met vriendelijke groet,
Inge
maar afgelopen week kregen wel het bericht dat ziggo in januari duurder wordt ik vind dat ze eerst maar eens alle klachten moeten verhelpen voor ze het abonnements geld verhogen.
Wij gaan opzeggen Bij ziggo en gaan over naar KPN
met vriendelijke groet,
Inge
Ook ik zou graag weg willen bij ziggo. Telefonie is (als het goed is) opgezegd.Helaas gaat dat niet zo simpel,overstappen! Onze 2 oudste kinderen hebben voor school hun internet écht dagelijks nodig.De angst dat het niet zo soepeltjes zal verlopen zoals je weleens hoort houdt me nog even bij Ziggo.Maar het begint wel te kriebelen om op te stappen,DAT WEL.