LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
jol_nda
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 feb 2010 21:27

Ziggo

Ongelezen bericht door jol_nda »

Woensdag 30 Juni 2010 om 11:30 viel bij mij het internet, de tv en radio uit. Om 12 uur heb ik contact gehad met Ziggo hierover en men ging eerst afwachten of er nog meer klachten kwamen, wanneer dit niet het geval zou zijn dan zou er 1 Juli 2010 een monteur bij ons langs komen. De medewerker gaf aan mij door dat hij er tussen 8:00 en 13:00 uur zou zijn. Hierop heb ik aangegeven dat mij dit niet past i.v.m. mijn werk, ik zou tegen 11:00 uur thuis kunnen zijn. De afspraak is dan ook gemaakt voor tussen 11:00 en 13:00 uur.

30 Juni 2010 tegen 14:00 uur weer thuis was deed internet het weer. Ik dacht men heeft de storing gevonden en wellicht meer klachten gehad. Mooi dat het zo vlot is opgelost.

Vandaag 1 Juli kom ik thuis om 11:15uur ligt er een kaartje in de brievenbus, er is een medewerker(meneer Scholtens) geweest en helaas was ik niet thuis. Dit klopt ook want meneer is om 10:05 uur geweest(staat op het kaartje). Echter word er op de kaart vermeld dat er voorrijkosten berekend worden.

De afspraak was dat zij er bij zou zetten dat de monteur tussen 11:00 en 13:00 uur langs zou komen. Over voorrijkosten (die ik zou moeten betalen) hebben zij het niet gehad.

Ik vind dit erg vervelend dat ik nu 35 euro moeten gaan betalen terwijl de monteur eerder is geweest dan onze afspraak.

Ik heb al veel klachten formulieren ingevuld en retour ontvangen van ziggo maar zij gaan hier niet mee accoord. Echter betaal ik niet voor een monteur die te vroeg op zijn afspraak komt.

Nu is mijn vraag;
Zijn hier ook meer mensen die hetzelfde hebben mee gemaakt? Wij willen nu overstappen naar KPN echter is dit verstandig? Zij bieden meer zenders aan, digitaal zelfs, sneller internet en goedkoper als ziggo in de maand. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

stofzuigertje

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Heeft U bewijs van 11.00 tot 13.00 uur?
Dat het weer werkte had U moeten melden en afzeggen.....

Dus zonder bewijs kan het lastig worden.
Ik klaag daarom liever per E mail voor het bewijs wat ik dan kreeg.
Eventueel mag je bij offline ook via buren of werkgever mailen.

Ook een bevestiging van afspraak vragen kan natuurlijk, en we proberen of garanderen dat we tussen 11.00 en 13.00 uur komen is ook een verschil want wat hebben ze toen verteld?

IsavdLinden
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jul 2010 20:26

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door IsavdLinden »

Dus omdat de monteur 55 minuten eerder is gekomen (wat dan idd de afspraak niet was) wil jij de kosten niet betalen? Ik vraag me af waarom je de vorige dag om 14.00 uur de monteur niet gewoon afgebeld hebt toen je merkte dat je internet het weer deed? Heel vreemd! Gewoon betalen dus.

jol_nda
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 feb 2010 21:27

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door jol_nda »

Helaas heb ik geen bewijs van bevestiging, het is nu mijn woord tegen die van hun.

De dame aan de andere zijde van de lijn heeft mij gemeld dat als er meer klachten binnen kwamen dat zij dan naar een hoofdkast gingen om te kijken en als er geen klachten verder binnen kwamen kwam er de dag erna een monteur. Ik heb toen nog gezegd, als internet radio en tv het weer doen, komt de monteur dan ook? Nee, dan word de afspraak uit het bestand verwijderd.

De dame zij dat ze de volgende dag nog plek hebben in de ochtend tussen 8:00 en 13:00 uur, ik heb direct aangegeven dat ik tot 11:00 uur werk, dit was geen probleem dan zou ze er bij zetten dat de monteur tussen 11:00 en 13:00 uur langs kon komen, omdat ik eerder niet thuis was.

Nu word mij vermeld dat ik de algemene voorwaarden maar had moeten lezen. Als ik nu niks te doen heb, dan kan ik die elk jaar wel gaan doornemen, maar ik ben van mening dat men dit wel aan mij had kunnen melden.

Ziggo Web Patrick

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo Web Patrick »

jol_nda,

zou u via een privebericht naar mij uw klantnummer en postcode en huisnummer kunnen sturen?
Dan kan ik even kijken wat er precies bij de afspraak vermeld staat en of er inderdaad een verkeerde afspraak is gemaakt.

Ziggo Web Patrick

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo Web Patrick »

De kosten zijn in dit geval inderdaad onterecht.
Als het goed is bent u telefonisch benaderd om te melden dat u de kosten niet hoeft te betalen en deze bij de eerstvolgende rekening in mindering worden gebracht.

woppy70
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jun 2010 13:47

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door woppy70 »

Een monteur ? En dan ook nog ter plekke ? Bestaat dat ? Ik probeer Ziggo er namelijk al sinds oktober 2009 van te overtuigen dat het misschien wijselijk is om een monteur ter plaatse te laten komen om mijn problemen met TV, Telefoon en Internet te komen bekijken...

Gesloten