LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CFTV Casting betaald niet

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
Patrick Glintmeijer

CFTV Casting betaald niet

Ongelezen bericht door Patrick Glintmeijer »

2014 CFTV betaald niet!!

Ik heb op 14-02-2014 via CFTV casting een spotje op genomen voor YOUFONE, maar zit nog steeds op mijn geld te wachten. Terwijl ze me in april al hadden moeten uitbetalen. Ik heb daarna nog verschillende keren gebeld en gemaild (waarop niet gereageerd wordt)en het verhaaltje aan de telefoon is dat ze problemen hebben met de bank en niet bij hun geld kunnen komen. Ook heb ik een paar keer een aangetekende brief gestuurd, het postbusnummer wat ze gebruiken daar doen ze al niks mee want kreeg de brief weer terug, hun adres via de site castingchek klopt ook niet er is geen leven op de Henegouwerlaar 24B. Hun adres zit in Sliedrecht. Voel me dus goed opgelicht en uitgebuit door dit zogenaamde castingbureau, DUS DENK GOED NA als je met ze in zee gaat

berndv

Re: CFTV Casting betaald niet

Ongelezen bericht door berndv »

Patrick Glintmeijer schreef:2014 CFTV betaald niet!!

Ik heb op 14-02-2014 via CFTV casting een spotje op genomen voor YOUFONE, maar zit nog steeds op mijn geld te wachten. Terwijl ze me in april al hadden moeten uitbetalen. Ik heb daarna nog verschillende keren gebeld en gemaild (waarop niet gereageerd wordt)en het verhaaltje aan de telefoon is dat ze problemen hebben met de bank en niet bij hun geld kunnen komen. Ook heb ik een paar keer een aangetekende brief gestuurd, het postbusnummer wat ze gebruiken daar doen ze al niks mee want kreeg de brief weer terug, hun adres via de site castingchek klopt ook niet er is geen leven op de Henegouwerlaar 24B. Hun adres zit in Sliedrecht. Voel me dus goed opgelicht en uitgebuit door dit zogenaamde castingbureau, DUS DENK GOED NA als je met ze in zee gaat
In gebreke stellen en het verhaal overdragen naar een incassobureau.

mart2345

Ongelezen bericht door mart2345 »

Ik lees vooral foute berichten online over deze club. Er zijn schijnbaar al jaren veel klachten over niet of heel traag uitbetalen.

ikea

Ongelezen bericht door ikea »

Inderdaad CFTV betaald niet, zelfs niet als ze een rechtzaak hebben verloren en móeten betalen. Je kan de deurwaarder erop zetten, maar ze zitten inderdaad niet op het officiële adres. Dus aangetekend versturen heeft echt geen zin. Nergens wordt op gereageerd. Fiscus heeft ook al een zwaar beslag dus je kan het wel schudden om iets te krijgen. Onbegrijpelijk dat deze gasten nog steeds werken en er nog steeds reclamebureaus zijn die met hen in zee gaan. Oplichters zijn het!!!!
By the way: de smoesjes die hierboven beschreven staan worden al jaren gehanteerd en iedereen trapt erin. Dus nogmaals: NIET WERKEN VOOR CFTV!!!!

Gesloten