LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DeUdenseBazaar

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
jviersel

DeUdenseBazaar

Ongelezen bericht door jviersel »

hallo. even een waarschuwing voor iedereen die denkt dat hij binnenkort een mooi bedrijfje kan uitbaten op een mooie bazaar in de stijl van die in beverwijk van de heer Richard Smid.
Ik sta zelf inmiddels bijna 3 jaar ingeschreven , maar hoorde er nooit meer iets van. Bij nachecken bleek ook de website inmiddels gesloten.
ik heb toen tot 4 keer toe voor niks het 06 nummer gebeld waarmee de Heer smid nog steeds adverteerd.
de 5 keer werd er door een nog slapende (11.00 'smorgens) heer Smid opgenomen en werd er eigenlijk al gelijk gezegd 'nee het gaat niet meer door' .
waarom adverteer je dan nog steeds op internet vroeg ik hem en dat werd vaag beantwoord en bij doorvragen waarom hij ons niet inlicht en aan het lijntje houdt, werd de telefoon opgehangen.. typisch
de heer Smid weet al dat hij geen vergunning krijgt voor deze bazaar maar verzameld nog wel steeds bedrijfsgegevens van mensen die de illusie hebben dat ze bij hem terecht kunnen voor het uitbaten van een bedrijfje op de bazaar.

Als u weet dat het niet meer doorgaat waarom licht u dan niet de mensen in die hun gegevens bij u hebben achtergelaten? dat vond hij belachelijk en teveel werk.

maar waarom hij nog steeds meer inschrijvingen wil verzamelen en dus ook bedrijfgegevens en namen etc. is mij niet duidelijk
Hij vertelde eerst dat hij zou uitwijken naar regio Rotterdam , maar is nu inmiddel weer terug op het verhaal dat de gemeente Uden geen zondagsvergunning afgeeft. Dit zei hij in het begin ook ,voor het verhaal van een nieuwe locatie. Een ding is een feit.

de heer Smid heeft duidelijk bevestigd dat de bazaar van de baan is!!!!

de heer Smid heeft een eigen agenda en daar past dit schijnbaar goed in , maar deze bazaar zal er nooit komen.
u wordt dus niet echt opgelicht (denk ik ), maar uw gegevens achterlaten en hopen op een mooie start op een nieuw project is ook niet tof.

mensen laat deze meneer lekker dromen en ga u niet lekker maken.....

succes ermee

richardsmid

Re: DeUdenseBazaar

Ongelezen bericht door richardsmid »

Beste klager

Om even antwoord te kunnen geven op jou klacht.

Ik ben geen oplichter.laat dat duidelijk zijn .
Ik heb 2 jaar geknokt om in uden een vrijemarkt op te zetten.
Zo als je ook op kliknieuws kan lezen is het me niet gelukt.
Om dat wij de zondag niet kregen van de gemeente.
Dus komt het er op neer dat wij voor dat pand 62.000 m2 geen 2,1 mil. Kunnen betalen Van Alleen de zaterdag.
Ook hebben wij via de krant alle mensen bedankt die achter dit plan stonden.
Helaas kan ik ook niet iedereen tevreden houden.
En even over jou belachelijke telefoon gesprek.
De rede dat ik op gehangen heb hoef ik jou niet te vertellen.
Als je al niet eens het fatsoen heb om normaal iemand tewoord te staan.
Daarnaast werk ik gewoon heb dan ook respect voor mensen als zij hun telefoon niet beantwoorden. er zijn Ook mensen die nachtdienst hebben.
Nog maals ik ben niet degene die oplicht ik heb geen geld gevraagt aan mensen. Ik heb ze zelfs in een mail Verteld dat het onder voorbehoud was en dat ze vrijblijvend konden inschrijven.
Ook dat is vernietigt .
Om dat het niet meer door gaat is de website uit de lucht gehaald.
Weet waar je over praat voor dat je mensen gaat beledigen of beschuldigen.

Ik had het met liefde en plezier anders gezien.
Maar de gemeente is hier aan de beslisende hand daar moet je zijn met je klacht die hebben vast een antwoord voor jou

Mvg R Smid

Gesloten