Heeft iemand dat wel eens meegemaakt,dat een bedrijf exclusief in je wil bemiddelen,zonder dat er iets tegenover staat. In de huidige krapte op de arbeidsmarkt durven ze toch wel he?
Ik kreeg dus een tijdje terug een mailtje en moest als ik akkoord ging,dit ondertekenen. Zonder dit wilde ze niet met je in zee gaan. Nou dan ga ik liever niet met ze in zee. Dan zoek ik liever een andere baan.
3) Als de afspraak is ingepland mag (naam bedrijf) u exclusief bemiddelen voor een periode van 14 dagen. Binnen deze periode zal de sollicitatieprocedure zijn afgerond en weet u of u een aanbieding krijgt en hoe de aanbieding eruit zal zien.Tijdens deze periode wordt wel van u verwacht dat u uw cv op non actiefzet op de verschillende jobbingsites. Na deze periode staat het u vrij om weer zaken te doen met andere bureau's of zelf te solliciteren.
Hebben meer mensen dit wel eens meegemaakt?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] exclusief bemiddelen
Re: exclusief bemiddelen
Ik denk het niet, want het is zeer onduidelijk waar het overgaat.Hebben meer mensen dit wel eens meegemaakt?