LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen loon!!
Geen loon!!
Ik ben via de gemeente aan die baan gekomen, maar die beste man weigerde vaak om het loon over te maken. soms kreeg ik het pas een maand later. afgelopen december is mijn contract niet verlengd bij dat bedrijf helaas, maar ik heb nog 3 maanden loon tegoed hij weigert dit om te betalen, heb een rechtzaak aangespannen voor beslaglegging op zijn rekeningen maar nu blijkt dat die rekeningen LEEG zijn. ik zit nu vreselijk in de knoe met alles qua betalingen enzo. heeft iemand een suggestie of ideeen?
-
Re: Geen loon!!
Ik weet niet wat het precies inhoudt om door een gemeente aan het werk gezet te worden en onder welke voorwaarden zoiets dan gebeurt. Maar een werkgever moet gewoon loon betalen, punt.
Maar wat ik niet snap : hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat u 3 maanden geen loon zou hebben gehad ? Waarom hebt u het zo ver laten komen ? Volgens mij zit hier nog een heel groter verhaal achter.
Maar wat ik niet snap : hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat u 3 maanden geen loon zou hebben gehad ? Waarom hebt u het zo ver laten komen ? Volgens mij zit hier nog een heel groter verhaal achter.
Eigen schuld dikke bult! Als je maar een maand je loon niet ontvangt van een bedrijf stop je voor ze te werken ivm contract breuk en span je een rechtszaak aan voor je geld. En natuurlijk doe jij er alles aan om anderen te waarschuwen voor deze werkgever. Wie zijn ze?
Ik denk niet dat de echte wereld zo in elkaar steekt. Je kunt niet zomaar stoppen met werken als jij je salaris niet krijgt. Ook jij hebt een contract en ook daar kun je op aangesproken worden. Daar zijn andere wegen dan die jij voorstelt te bewandelen.Rolfer schreef:Eigen schuld dikke bult! Als je maar een maand je loon niet ontvangt van een bedrijf stop je voor ze te werken ivm contract breuk en span je een rechtszaak aan voor je geld. En natuurlijk doe jij er alles aan om anderen te waarschuwen voor deze werkgever. Wie zijn ze?
Iemand die het presteert om drie regels tekst te verpesten dmv puberaal gebruik van smilies hoef je niet serieus te nemen...plus het advies dat werkelijk nergens op slaat.
Voor achterstallig loon kun je ook proberen aan te kloppen bij het UWV.