LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik ben woedend!

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
Matahari
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 sep 2009 08:39
Locatie: Gelderland

Ik ben woedend!

Ongelezen bericht door Matahari »

Sinds anderhalf jaar werk ik op kantoor bij een niet nader te noemen bedrijf (ivm privacy) Nu wil het geval dat ik zeer specifiek werk doe waar echt de nodige ervaring én begeleiding bij nodig is. de ervaring zou ik nu opgedaan moeten hebben volgens mn werkgever maar ik heb nooit fatsoenlijke begeleiding gehad en er word wel verwacht dat ik alles 'weet' hoe dan? kan ik dat ruiken ? Welnee!
In april dit jaar heb ik een gesprek gehad met mn werkgever ook hierover, goed ik zou op cursus mogen er zou meer aandacht aan worden besteed enz, enz. Loze beloften want na een half jaar met echt de nodige navragingen bij mn werkgever ben ik nog steeds niet op cursus geweest. Krijg ik nog steeds op mn kop als ik iets verkeerd doe en dat ik mn best niet doe en dingen klakkeloos overneem. terwijl ik mn uiterste best doe en ook echt denk dat ik het op de juiste manier doe, omdat er voorheen niks van werd gezegd, een jaar/anderhalf jaar lang en dan opeens doe ik nóg altijd niks goed ik voel me maar een dom konijn. En denk erover om nog 1 keer mn werkgever erop aan te spreken dat ik die cursus wil en dat ik anders wegga.
Hoewel ik er weinig zin meer in heb omdat ik uit ervaring weet nu dat hij zijn afspraken toch niet nakomt! Kan ik hierover ook iets of iemand aanspreken of sta ik er alleen voor? Wat ik wel weet is dat hij de afspraken van april zwart op wit heeft staan want dat was een functioneringsgesprek.

mvg

Machtold
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 jan 2009 14:08

Re: Ik ben woedend!

Ongelezen bericht door Machtold »

Wijs je werkgever SCHRIFTELIJK op het functionerings gesprek en de daarin gemaakte afspraken.
Ga NOOIT uit jezelf weg bij je werkgever, want het kan je je uitkering kosten. Of je moet natuurlijk een andere baan gevonden hebben. Lijkt mij het beste, want zo uit je verhaal begrijp ik dat ze handvatten aan 't zoeken zijn je eruit te werken. En dat lijkt me niet prettig werken. Praat ook eens met de arbo arts, want in tegenstelling tot wat velen denken, hij is er ook voor de werknemer en niet alleen de werkgever! En dan ligt het ook meteen schriftelijk vast hoe ze zich jou laten voelen als ze zo tegen je uitvallen.

Zorg dat je alles op papier hebt en reageer zelf ook schriftelijk, zodat vast ligt welke afspraken gemaakt zijn.

Machtold
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 jan 2009 14:08

Re: Ik ben woedend!

Ongelezen bericht door Machtold »

ps: STERKTE!

Weet uit ervaring hoe vervelend zoiets kan zijn! De bedrijfsarts (arbo-arts) is voor mij in dat geval een grote hulp geweest. Deze heeft de werkgever erop gewezen dat zijn gedrag niet correct was en grote spanningen bij mij veroorzaakte, waar ik wellicht (langdurig) voor in de ziektewet terecht had kunnen komen. En daardoor had ik meteen het gevoel "er niet alleen voor te staan."

Matahari
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 sep 2009 08:39
Locatie: Gelderland

Re: Ik ben woedend!

Ongelezen bericht door Matahari »

Dankjewel! Hier heb ik wel wat aan ga er werk van maken!

mvg

Gesloten