Hallo iedereen, na het lezen van de berichten van iedereen ben ik opeens niet zo blij meer. Ook ik werd namelijk gisteren benaderd door Blackwater Advertising en mag ik aanstaande donderdag langskomen voor een kennismakingsgesprek. Omdat ik nu wegens gezondheidsredenen al een tijdje thuis heb gezeten ben ik driftig op zoek naar een nieuwe baan. Ik ben nu volledig hersteld en ben het thuiszitten echt zat. Dus ik was heel blij dat ik de desbetreffende dame aan de lijn had die mij heel enthousiast vertelde dat ik van harte welkom was en heb ik een afspraak met haar gemaakt. Nu ik dit echter allemaal gelezen heb weet ik het nu niet meer zo zeker. Ik wil dolgraag aan het werk maar als ik dit allemaal zo lees vind ik het niet zo interessant meer. Kan iemand mij raad geven, zal ik gewoon op gesprek gaan of kan ik beter danken voor de eer?
"Roosje"
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sollicitatiegesprek
-
Re: sollicitatiegesprek
Ik heb geen idee wat er geschreven wordt over Blackwater of wat dat is en dat hou ik ook maar zo , maar ik zou zeker wel naar dat gesprek gaan. Al is het maar als oefening! Gewoon gaan en jezelf achteraf evalueren. Sollicitatiegesprekken blijven nu eenmaal moeilijk en zwaar. Nu kan je op zijn minst gewoon oefenen voor de droombaan die er vast aankomt. Succes met de sollicitaties en ik hoop dat het je snel lukt een leuke baan te vinden!
-
Ik kan alleen maar achter het advies van Nicole staan. Gewoon erheen gaan, bereid je goed voor, en na afloop kun je eens goed in de spiegel kijken waar je de volgende keer op zou kunnen letten.
Je kon ook niet in één keer de sterren van de hemel koken, of wel dan.
Je kon ook niet in één keer de sterren van de hemel koken, of wel dan.
-
Hallo allemaal,
Ze zeggen dat het wel goed gaat met de banen, nou ik denk daar anders over, ik heb een mooie cv, diploma's op zak en ik krijg alleen maar afwijzingen.
Ik ben al 9 mnd opzoek naar een andere baan. Ik was wel blij natuurlijk dat ik vandaag werd gebeld met de mededeling dat ik volgende week op sollicitatie gesprek mocht komen.
Kom ik deze link tegen...geluk bij een ongeluk dan maar! Zo te lezen moet je daar lekker ver uit de buurt blijven! Ik heb al 2 x voordat soort bedrijven gewerkt (bij de eerste 3 wk. het was inderdaad 11 uur per dag de deuren langs gaan. En bij de tweede een halve dag daar moest ik moest bellen en IK zie het alleen maar als hele dagen mensen chanteren! NIKS VOOR MIJ DUS!!!
Maar ja... ik kan als nog gaan, naar dat gesprek met dit in mijn achterhoofd natuurlijk en dan zal ik hun eens een vragenvuur geven. Ik schiet er niks mee op verder, dat ik EINDELIJK een positief telefoontje krijg en daar was ik helemaal opgetogen van en dan blijkt het van een stelletje oplichters te zijn. NOU!!!
Bedankt allemaal!!!
Ps: Toch ben ik benieuwd waarvoor die meetings besloten zijn en er zo moeilijk over gedaan wordt. Ik dacht gelijk aan een sekte maar als ik zo lees met de drugs erbij, beveiliging. Waarom niet... misschien beetje ver gezocht maar als je uit je pannetje ben en er wordt lekker op je ingepraat op zo'n meeting dan heeft dat ook wel zijn effect?!
Ze zeggen dat het wel goed gaat met de banen, nou ik denk daar anders over, ik heb een mooie cv, diploma's op zak en ik krijg alleen maar afwijzingen.
Ik ben al 9 mnd opzoek naar een andere baan. Ik was wel blij natuurlijk dat ik vandaag werd gebeld met de mededeling dat ik volgende week op sollicitatie gesprek mocht komen.
Kom ik deze link tegen...geluk bij een ongeluk dan maar! Zo te lezen moet je daar lekker ver uit de buurt blijven! Ik heb al 2 x voordat soort bedrijven gewerkt (bij de eerste 3 wk. het was inderdaad 11 uur per dag de deuren langs gaan. En bij de tweede een halve dag daar moest ik moest bellen en IK zie het alleen maar als hele dagen mensen chanteren! NIKS VOOR MIJ DUS!!!
Maar ja... ik kan als nog gaan, naar dat gesprek met dit in mijn achterhoofd natuurlijk en dan zal ik hun eens een vragenvuur geven. Ik schiet er niks mee op verder, dat ik EINDELIJK een positief telefoontje krijg en daar was ik helemaal opgetogen van en dan blijkt het van een stelletje oplichters te zijn. NOU!!!
Bedankt allemaal!!!
Ps: Toch ben ik benieuwd waarvoor die meetings besloten zijn en er zo moeilijk over gedaan wordt. Ik dacht gelijk aan een sekte maar als ik zo lees met de drugs erbij, beveiliging. Waarom niet... misschien beetje ver gezocht maar als je uit je pannetje ben en er wordt lekker op je ingepraat op zo'n meeting dan heeft dat ook wel zijn effect?!