LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vaag vacature aanbod

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
Azonar

Vaag vacature aanbod

Ongelezen bericht door Azonar »

Beste allen,

normaal ben ik behoorlijk kritisch wanneer het op consumentenkwesties aankomt, maar nu is mij toch iets overkomen waar ik met de beste wil geen touw aan vast kan knopen.

Recentelijk ben ik bij mijn bijbaantje benaderd door een mevrouw die geïnteresseerd was in wat ik studeerde en of mijn werk mij beviel. Dit was op zo'n typische marketing toon (overduidelijk een ingestudeerd script) waarmee ze je vaak ook in allerlei goede doelen en loterijen proberen te lokken, dus vanzelfsprekend was ik achterdochtig. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ze opzoek was naar "leuke, enthousiaste mensen om ons team te versterken." Wat dit van team was, of wat van werk het was werd er niet bij verteld, enkel dat het flexibel was etc. etc. Uiteindelijk heb ik mijn e-mail maar gegeven om er van af te komen. Nu heb ik er dus een e-mail van gekregen die vertelt dat er binnenkort een eenmalige online presentatie is, daarin "zie je het hele bedrijf en hoe je geld met ons kunt verdienen." en "Daarna hebben we even contact om de mogelijkheden voor jou te bespreken. " Natuurlijk moeten ze hiervoor wel m'n naam en adres hebben... hebben jullie en idee wat dit precies zou kunnen zijn?