LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] werkgever w.s.w vordert na 2 jaar kilometer vergoeding terug

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
jeani

werkgever w.s.w vordert na 2 jaar kilometer vergoeding terug

Ongelezen bericht door jeani »

mijn man werkt via de sociale werklpaats (wsw) en is gedetacheerd bij een taxi bedrijf.2 jaar geleden werd bij het huidig bedrijf gereorganiseerd en moeten de uitzend krachten en de wsw s veld ruimen.Hij kon overstappen naar een taxi bedrijf in onze woonplaats.leuk toch scheelt 1 auto minder.
Na 2 jaar later, is het bedrijf er pas achter gekomen dat ze hem onterecht 2 jaar lang woon werk verkeer hebben betaald maandelijks 75 euro.
Nu is in december zijn loon binnengekomen totaalbedrag van 830.00 euro incl einde jaars uitkering das een vetpot. Dus hij heeft heel snel gebeld met zijn werkgever salaris administratie.
Vroeg waarom hij zo weinig geld had gekregen...antwoord was heeft de werkleider u niet gebeld??? nee dus hij weet van niks. uitleg van die man bleek dat hij 2 jaar lang onterecht te veel km vergoeding had gekregen. en dat had die zonder zijn medeweten zo ff van zijn salaris ingevorderd en met de mededeling dat hij gedurende 10 maand nog 75.00 euro per maand moet terug betalen.Het mooiste is dat de afdeling detachering het netjes op papier had maar het niet bekend was bij de salaris administratie terwijl ons werd gezegd alles is geregeld en dat alles oke was vreemde voorval he
zou betekeken dat ik hij 1 e 10 maanden 140 euro onderuit ga en na die 10 maand 75 euro minder ga verdienen en dan komt hij uit op een netto loon van 1130.00 euro per maand lang leve de sociale werkvoorziening dik verdienen word er gezegd pffffffffffffff. Wie heeft hier meer ervaringen mee en wie weet eventueel een idee wat hij hier aan kan doen.is de stap naar de advocatuur nodig?????
Laatst gewijzigd door jeani op 25 dec 2011 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.

inekevanvliet

Re: werkgever w.s.w vordert na 2 jaar kilometer vergoeding terug

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

denk dat je geen kans hebt om het niet terug te betalen
moet op je loonstrook staan er bij 75 euro reiskosten
dus had je kunnen weten dat dit niet terecht was

jeani

als dat zo was... alleen maar 7,50 euro ik heb na de overplaatsing een jaar moeten wachten en gedonder om alle kosten ..onkosten vergoedingen en zo toen dat rond was was het oke zei men en daar bij gaat het niet alleen om het terug betalen maar wat ik heb gelezen maar, ff 800 euro inhouden zonder mededeling volgens mij niet.. kijk te veel is te veel ...maar toen was het na veel inleveren oke. dit is je loon nu.. ben geen bobo op kantoor hoor daar zijn zei toch voor... en dan mag ik na 2 jaar inleveren volgens hun plan.. niet eens in overleg met mij..

CSM

Ongelezen bericht door CSM »

U schrijft het zo op, dat het lijkt dat u en uw man 1 en dezelfde persoon zijn. Daardoor snap ik geen jota van uw verhaal.

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

U schrijft het zo op, dat het lijkt dat u en uw man 1 en dezelfde persoon zijn. Daardoor snap ik geen jota van uw verhaal
idd.
Nu is in december zijn loon binnengekomen totaalbedrag van 830.00 euro incl einde jaars uitkering das een vetpot. Dus heel snel gebeld met mijn werkgever salaris administratie.Vroeg waarom ik zo weinig geld had gekregen
Beetje duidelijkheid zou op zijn plaats zijn

jeani

ik heb het verhaal al aangepast sorry

Gesloten