LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2CV Collectie

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Claud

2CV Collectie

Ongelezen bericht door Claud »

Een tijd terug was er volop reclame voor de 2CV collectie. Als Citroen liefhebber op vakantie in Nuenen gelijk de Charleston gekocht en weer terug vervolgens meteen samen met mijn buurman een abonnement afgesloten. Afschrijving geschiedt automatisch via de bank. Inmiddels zijn er door de firma Betapress in Gilze diverse bedragen afgeschreven echter heb ik noch mijn buurman iets ontvangen. Uiteraard een email gestuurd naar Betapress (bellen heeft geen zin) maar dit internetformulier is schijnbaar alleen bestemd voor bedrijven. Dit speelt nu al bijna 2 maanden, maar Lelijke Eenden ontvangen ho maar (zou GLS zie andere postings hier iets mee te maken hebben?). Mijn vraag is simpelweg: Zijn er meerdere mensen die zich op deze collectie hebben geabonneerd via automatische afschrijving en ook nog steeds niets hebben ontvangen? Graag uw reactie want nu adverteert men alweer druk met de James Bond auto's (ga ik maar niet doen dus) en zo goedkoop is het allemaal niet! Ter verduidelijking: Zendingen via welke bezorger dan ook mogen desnoods bij de buren bezorgd worden, in deze buurt kent iedereen elkaar van haver tot gort dus daar zal het niet aan liggen.

kanovaarder

Re: 2CV Collectie

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Heeft u dit al geprobeerd?

contact Audax Media B.V. Postbus 94300 1090 GH Amsterdam Joan Muyskenweg 6-6a 1096 CJ Amsterdam T: (020) 597 95 50 F: (020) 597 96 42 E: [email protected]

Kamer van koophandel lijkt tijdelijk uit de lucht.

Bovendien lijkt d'Augustini hetzelfde te flikken.

Grootvader.

Claud

Bedankt voor de reactie, ik heb al een mail gestuurd en zal maandag direct bellen, wordt vervolgd....

bertje66

Ongelezen bericht door bertje66 »

Bij mij hetzelfde verhaal.

Reeds op 29 jan. werd het bedrag voor de nrs. 2 en 3 afgeschreven, die ik tot op vandaag niet heb ontvangen.

Het volgende bedrag is inmiddels ook al afgeschreven.

Heb gisteren wel een reactie ontvangen op het mailformulier dat ik had ingevuld:

"Geachte heer Beks,

U behoort de nummers 2 en 3 binnen twee weken te ontvangen.

Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met Abonnementen Services, telefoonnummer XXX.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Betapress Abonnementen Services

XXX
medewerker Klantenadministratie"

Eind januari werd er dus een bedrag afgeschreven, voor 2 nummers uit deze collectie die ik waarschijnlijk begin maart ontvang.

Mag dat zomaar?

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Betapress en Audax.

Alleen, voorzover ik dit kan bekijken is die Betapress abonnementenservices niet de uitgever van de collectie maar een apart bedrijf waar je abonnementen kunt opzeggen.

Dat Audax dan die Betapress dit soort zaken laat afhandelen is ongeveer hetzelfde als Huro.nl en "de groene wouden".

Een beetje vreemd.

Grootvader

Claud

Ook ik kreeg een dergelijke reactie en koop nu noodgedwongen maar bij de boekwinkel de volgende 2CV. Op deze manier wordt je natuurlijk wel op extra kosten gejaagd.
Maar goed ik wacht het inderdaad nog maar even af.
Bij meerdere reacties kunnen we altijd nog RADAR inschakelen want het blijft allemaal een beetje vreemd!

bertje66

Vandaag zijn deel 2 en 3 bij mij binnengekomen! :lol:

Claud

Hoi Bertje,
Dat klinkt goed :-) Dus hoop ik ook binnenkort in ieder geval deel 2 en 3 PLUS natuurlijk de beloofde cadeaus te ontvangen.
Ik ben verder ook niet negatief over de uitgever maar blijf het toch raar vinden dat je langer moet wachten op je collectie dan degene die (zoals ik tot nu toe heb gedaan) naar de winkel moeten gaan.
En laten we toegeven, ik blijf het toch een geweldig idee vinden om de 2CV op deze manier te laten herbeleven.
Enfin, voorlopig hebben we er nog minstens 30 in het vooruitzicht en mag het misschien wel duur lijken, maar ik heb het er wel voor over!
Groet van een verstokte Citroënliefhebber :-)
Claud

bertje66

Claud,

De beloofde cadeaus zaten er niet bij. Ik neem aan dat jij die verzamelband en dat miniatuurtje bedoelt?

Ik hoop ook dat het in het vervolg goed gaat lopen met afchrijven/bezorgen, want ik vind het nog steeds een leuk idee, zo'n eendenverzameling.

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Mocht het toch niet goed gaan,
dan zul je je eigen wel een gans vinden :wink:

Claud

Hoi Bertje,
Inmiddels zijn deel 2 en 3 via TNT aangekomen en bij afwezigheid keurig bij de buren afgeleverd. Echter mijn andere buurman heeft nog niets ontvangen terwijl er ook bij hem al diverse bedragen zijn afgeschreven.
Ook van de beloofde cadeaus is (nog) geen sprake, dus laten we deze thread nog maar even openhouden ook al is er weer een figuur die meent dat we domme ganzen zijn en je begrijpt dat ik daar maar niet op in ga (kwek kwek :-)
We wachten af............................

wkruit

Ongelezen bericht door wkruit »

In tegenstelling tot enige eerdere reactie's, ben ik tevreden over de afhandeling van bestellingen voor deze collectie. Ik heb mij aangemeld als abonnee én ik heb een paar eerdere afleveringen besteld. Alles keurig thuisbezorgd gekregen. Binnen 4 weken, zoals vermeld op de site. Ook de cadeau's kreeg ik direct nadat het abonnementsgeld was afgeschreven. Niks mis mee, voor wat mij betreft....

Claud

Het heeft even geduurd, maar alles is netjes binnengekomen en wat mij betreft is deze thread gesloten en valt Betapress verder niets meer te verwijten en hoop ik nog lang van de 2CV collectie te mogen genieten :-)

Gesloten