LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aardstraalmagneet

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Mariekenw
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2006 21:59

Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door Mariekenw »

Hallo,

Ik wilde even mijn positieve ervaringen uiten over iets wat volgens mij nog heel onbekend is. (Tenminste voor mij wel).
Ik had op internet eens zitten zoeken omdat ik steeds rugklachten had en onrustig sliep. Ik dacht eigenlijk dat dit aan mijn matras lag en was al eens gaan kijken, maar een nieuw goed matras is ook niet goedkoop.
Toen kwam ik op de site van http://www.aardstraalmagneet.nl uit en heb maar de gok gewaagd.
Nu dacht ik eigenlijk gelijk het is rommel omdat ik het de eerste week nog steeds had. Maar ik moe nu zeggen, ik heb nu een 6 weken het product en ben geheel van mijn klachten af.
Hebben er meer mensen ervaringen met dit voor mij tot nu toe onbekende product?[/url]

Queenie18
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 mei 2006 19:24

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door Queenie18 »

Hallo,

Nee ik heb er geen ervaring mee, maar als het zo is dat u al een tijdje boven aardstralen slaapt zou ik toch kijken of u uw bed niet kan verplaatsen. Aardstralen zijn zeer krachtig en zoals u al ervaren hebt heel vervelend als u ermee te maken krijgt. Ik ben blij dat tot nu toe de aardstraalmagneet werkt, maar ik zou toch het zekere voor het onzekere nemen.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door karr-2 »

Iedereen die in aardstralen en magneten gelooft zou eens een afspraak met een goede psychiater moeten maken of gewoon meegaan met de mannen in witte jassen die achter je staan.

Kom op zeg, sprookjes zijn er voor in je kindertijd en dit is wel de meest opvallende vorm van reclame voor een website die ik ooit gezien heb.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

@ karr-2, ja alles wat niet direct verklaarbaar is bestaat niet. Neem maar van mij aan dat er veel meer is tussen hemel en aarde dan jij ooit zou[willen/kunnen] geloven en doe zoiets niet direct af als zijnde onzin alleen maar omdat jij het niet kunt verklaren laat staan bevatten :shock:

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik heb het eerder verklaard geloof ik. Dat mensen er in geloven moeten ze helemaal zelf weten, maar daar hoeven anderen niet het slachtoffer van te worden. Op het moment dat je geld gaat verdienen aan je eigen waanidee, dan ga je te ver wat mij betreft.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door bot321 »

Nou ik doe ook niet mee aan die flauwe kul met die aardstralen.
Kan het ook bewijzen alleen niet op een topic.Ik kan nml ook
roede lopen alleen ik doe het modern nml digitaal :wink: .
Alleen met die magneten heeft karr-2 geen gelijk heb er
een hele boel voor verschillende doeleinde alleen niet voor
flauwe kul.Zoals ik al vertelde karr-2 komt ook wel eens
met goede reacties.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Karr 2 kan niets bewijzen en bot 321 l ult slap en uit zijn nek :shock:

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door tienepien »

Het probleem met dit soort zaken is dat voorstanders zeggen dat de werking niet bewezen hoeft te worden en dat tegenstanders zeggen dat het niet te bewijzen is. (Of dat te bewijzen is dat het anders in elkaar steekt, maar dat willen voorstanders dan weer niet geloven)

Als jij hier dus graag in wil geloven, moet je in je achterhoofd houden dat je op dit gebied heel makkelijk belazerd kunt worden, juist omdat het moeilijk te bewijzen valt.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door bot321 »

Nou Reintje verklaar jij het dan of hou anders
je opmerkingen over een ander voor je.
Ik kan nml wel bewijzen dat het geklets is.
Ga met een goeie digitale thermometer langs
de grond dan zie je allemaal temp.verschillen
en dat is de oorzaak.Blijf anders maar lekker
in je aardstralen geloven maar misschien ben
je ook al onder invloed want fatsoenlijk blijven
kun je ook niet.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door karr-2 »

@Reintje

Nee ik kan inderdaad niet bewijzen dat het niet zo is, maar jij kunt ook niet bewijzen dat het wel zo is. Iedereen heeft hier in zijn eigen mening. Als het jou helpt vind ik het prima, dan ben ik alleen maar blij voor je.

Ik zeg alleen dat ik er niet in geloof en het onzin vind, maar dat is mijn persoonlijke mening.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door inxsnl »

Achhhhhhhhhhhh.
Al weer een topic over lamstralen

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Bot 321 ga jij maar lekker door met jouw simpele manier van leven. Zo van: alles wat ik niet kan verklaren bestaat niet of is onzin :shock:

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door inxsnl »

Laat ik even duidelijk zijn.
Mijn opmerking gaat niet over bot 321 of karr2.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door inxsnl »

Maak de ruimte tussen uw oren schoon
Maar een ieder is vrij om te geloven wat die wil.
Hier wordt een mening gevraagt en die wordt verkregen

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door bot321 »

Geloof dat je niet goed kunt lezen Reintje.
Ik verklaar dus duidelijk wat er loos is.
Wacht eigenlijk op jouw uitleg maar daar draai
je omheen.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Ik zeg alleen dat er mensen zijn, en jij bent er één van, die alles wat ze niet kunnen verklaren afdoen als onzin en het enige dat je hebt uitgelegd is temperatuur verschillen aan de grond en dat zijn dan volgens jou aardstralen :lol: :lol: :lol: :lol:

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door bot321 »

Nog eenmaal Reintje want misschien ben je bevangen
door die aardstralen ik verklaar toch duidelijk waarom
IK er niet in geloof met een uitleg erbij.Dat jij er in geloofd
moet jij weten maar leg me dan uit waarom. En daar
draai je tot nog toe omheen.Aardstralen zijn
temp.verschillen in de bodem dat is mijn uitleg.
Ben benieuwd naar de jouwe misschien ga ik er
ook in geloven! :wink:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Aardstralen?
Het is niet toegestaan advertenties te (doen) plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten

Volgens mij is dit topic alleen maar opgestart omdat de persoon die dit deed persoonlijk gewin erbij heeft. Het is een reclame-link, die mijns inziens niet is toegestaan, of staat dat niet in de gedragsregels? Topicstarter weet heel goed dat veel mensen uit nieuwsgierigheid een kijkje zullen gaan nemen. En labiele mensen trappen erin.

Het is net zo'n onzin als die biodebiel 2000 van tineke met de negen vingers, en dat handopleggen door die zelfbenoemde godin yomanda. Kom me niet aanzeuren met: daar geven jaarlijks tienduizenden hun geld aan uit en ze hebben er baat bij.

Als je wil dat je ergens baat bij hebt, dan sta je er positief tegenover, en dan heb je in het begin ook het idee dat het helpt. En dan schrijf je dat daar snel aan toe.

Ik trap hier niet in, en zal er in de toekomst ook niet in trappen.

Een goede nachtrust begint met een goed samengestelde matras en dito hoofdkussen. Daar kun je veel beter je geld aan uitgeven.
Laatst gewijzigd door bodejosm43 op 05 jun 2006 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Ik heb helemaal niets met aardstralen maar ik geloof wel dat er meer bestaat dan wij zo op het eerste gezicht denken/zien en mensen die er wel in geloven doe ik niet af als zijnde onbenullen. Overigens dringen zoals ik begrepen heb aarstralen door tot in slaapkamers en dat zie ik dat beetje temperatuurverschil van het aardoppervlak nog niet zo gauw doen.
En nog even over Tineke, wat zij verkoopt/reklame voor maakt is volgens mij ook grote onzin en heeft ook niets met deze topic van doen.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Aardstraalmagneet

Ongelezen bericht door inxsnl »

Ik heb ook last van aardstralen.
Als ik teveel op heb :lol:

Gesloten