| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Abonnement Telegraaf
Abonnement Telegraaf
Ik heb gebruik gemaakt van een aanbieding op 123tijdschrift.nl nl. 1 jaar lang Telegraaf compleet (6 dagen in de bus en digitale extra`s) met een korting van 78%. Nu krijg ik een bevestiging van de Telegraaf dat het alleen om een digitaal abonnement gaat. De aanbieding staat nog steeds op de site en ik neem aan dat heel veel mensen hier gebruik van maken. Het is dus erg misleidend. Mijn vraag is nu; wat kan ik doen want ik wil helemaal geen digitaal abonnement.
Re: Abonnement Telegraaf
Het klopt, er staat inderdaad 6 dagen per week in de bus.
Als je niet graag voor de gek gehouden word of worden misleid, dan kan ik je zoiezo afraden een abonnement op de Telegraaf te nemen.
Gewoon mijn mening hoor,
Je kan het beste beginnen je bezwaar te sturen naar de Telegraaf zelf; of te bellen met hun servicenummer: 088 - 824 82 42
Geef aan dat je enkel interesse hebt in een krant door de brievenbus en als dat niet mogelijk is je er graag van wilt afzien.
Mijn ervaring leert mij dat bedrijven met een goede service vaak wel bereid zijn aan redelijke verzoeken als deze te voldoen. Of de telegraaf hierbij hoort weet ik niet.
Gewoon mijn mening hoor,
Je kan het beste beginnen je bezwaar te sturen naar de Telegraaf zelf; of te bellen met hun servicenummer: 088 - 824 82 42
Geef aan dat je enkel interesse hebt in een krant door de brievenbus en als dat niet mogelijk is je er graag van wilt afzien.
Mijn ervaring leert mij dat bedrijven met een goede service vaak wel bereid zijn aan redelijke verzoeken als deze te voldoen. Of de telegraaf hierbij hoort weet ik niet.
-
Mucha
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Zoals elke krant tegenwoordig.Mucha schreef:Niet alleen jouw mening hoor.dsplit87 schreef:Als je niet graag voor de gek gehouden word of worden misleid, dan kan ik je zoiezo afraden een abonnement op de Telegraaf te nemen.
Gewoon mijn mening hoor,
De Telegraaf is een roddelblad dat dagelijks verschijnt.
-
stofzuigertje
Je kunt bij niet thuis bezorgd krijgen binnen 6 weken reeds afgeboekte bedragen terug halen en de overeenkomst ONTBINDEN wegens niets bezorgd hebben gekregen.
Dan ben je er vanaf... wel even pagina online opslaan als bewijs...... en als we nu massaal alle forum bezoekers hetzelfde nemen en niets kregen worden ze gek!
Als iemand kan garanderen dat er absoluut geen open haard vulling bezorgd gaat worden wil ik het best aan gaan... en op mijn manier na een week of 6 klagen te stoppen!
Dan ben je er vanaf... wel even pagina online opslaan als bewijs...... en als we nu massaal alle forum bezoekers hetzelfde nemen en niets kregen worden ze gek!
Als iemand kan garanderen dat er absoluut geen open haard vulling bezorgd gaat worden wil ik het best aan gaan... en op mijn manier na een week of 6 klagen te stoppen!
-
renewouters
Onzin. Er zijn genoeg fatsoenlijke kranten.Nijogeth schreef:Zoals elke krant tegenwoordig.Mucha schreef:Niet alleen jouw mening hoor.dsplit87 schreef:Als je niet graag voor de gek gehouden word of worden misleid, dan kan ik je zoiezo afraden een abonnement op de Telegraaf te nemen.
Gewoon mijn mening hoor,
De Telegraaf is een roddelblad dat dagelijks verschijnt.