LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Adidas , totale onwil

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Ruud2504

Adidas , totale onwil

Ongelezen bericht door Ruud2504 »

Na op 17 en 18 november te hebben gebeld met U, op 19 november uiteindelijk een bestelling kunnen doen.
Per abuis heb ik op de rechterschoen één letter te weinig
ingevuld. Na mijn constatering en betaling heb ik onmiddellijk contact gezocht met de klantenservice.
Ik heb gevraagd of ik een wijziging kon doorvoeren.
Dit was en is niet mogelijk was het antwoord.
Onze systemen zijn immers volledig geautomatiseerd.
Licht in paniek vroeg ik of het annuleren dan tot de mogelijkheden behoorde....... ook dit was niet mogelijk in het systeem.
Toen ik aangaf dit niet te begrijpen immers de schoenen zijn nog niet gemaakt of in productie, was het antwoord
het is niet anders.
Wat mij ernstig teleurstelt is dat deze procedure totaal niet klantvriendelijk is.
We constateren binnen een paar minuten na de order en betaling de vergissing. Vervolgens bestaat er geen enkele mogelijkheid binnen de aankomende dagen de vergissing te herstellen cq de order te annuleren.

U mag mijns inziens toch niet verwachten dat de onmogelijkheden van uw processen door mij als consument moeten worden begrepen?

Met ingehouden woede mail ik u voor een oplossing.
Ik begrijp dat u als lezer deze klacht na 3 tot 10 dagen gaat lezen.
Dat betekent dat de schoenen dan toch waarschijnlijk al zijn gemaakt met de vergissing. Jammer daar er mijns inziens toch alle kans was en is om dit op een constructieve wijze op te lossen.
Ik vraag u in alle redelijkheid naar u processen te kijken en de redelijkheid van mijn verzoeken in te zien.

Adidas heeft mijn klantverwachting helaas niet overtroffen. Wat rest is een detractor in plaats van een promotor van uw producten.
Klantvriendelijkheid en service is niet iets waar je om zou moeten vragen. Het hoort naar mijn mening vanzelfsprekend te zijn.

Wie o wie kan mij helpen tegen zo veel onwil en bureaucratie ?

Auti-Mama

Re: Adidas , totale onwil

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Het is volledig geautomatiseerd om de klant zo snel mogelijk te kunnen leveren. En wie heeft de fout gemaakt??

Zeker met gepersonaliseerde bestellingen: controleren, controleren en nog een keer controleren!! Nog liever ook nog iemand anders laten controleren. En dan pas bestellen en betalen.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

TS gebruikt wel prachtige volzinnen en dure woorden maar correct een naam opgeven is kennelijk te ingewikkeld.....
Ik denk echt dat Adidas daar veel last van gaat krijgen...kuch....

encore

Ongelezen bericht door encore »

Ruud2504 schreef:...
Per abuis heb ik op de rechterschoen één letter te weinig
ingevuld. ...
Dus u bestelde een linkerschoen en een rechterschoe ?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

En bij "op maat gemaakte" producten geldt helaas geen recht van retour op grond van de wet koop op afstand.

Tja, nu is het niet klantvriendelijk dat er niet geannuleerd of gewijzigd kan worden. Als de levering een dag langer duurt is het van de zotte dat ze in de huidige tijd niet direct op bestelling kunnen leveren. Ergo, het is ook nooit goed.

De systemen zijn schijnbaar zo ingericht om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn door zo snel mogelijk te kunnen leveren. Men gaat er van uit dat je wel oplet hoe je je tekst hebt. Neem ook aan dat er tussen het invoeren en het doen van de betaling ook nog een verificatie zit of de invoer juist is. Meestal op de plek waar je ook akkoord gaat met dat de invoer juist is en dat je akkoord gaat met de leveringsvoorwaarden. Tenminste, dat gok ik zo.

encore

Ongelezen bericht door encore »

berndv schreef:...Tja, nu is het niet klantvriendelijk dat er niet geannuleerd of gewijzigd kan worden. Als de levering een dag langer duurt is het van de zotte dat ze in de huidige tijd niet direct op bestelling kunnen leveren. Ergo, het is ook nooit goed.
Maar euh ... als je na 3 dagen denkwerk nog steeds een foutje maakt.
Na op 17 en 18 november te hebben gebeld met U, op 19 november uiteindelijk een bestelling kunnen doen.
Sorry hoor. En aan de volzinnen te zien was het niet TS zelf die de typfout maakte... :mrgreen:

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Tja, ts vindt wel vaker dat processen niet in zijn straatje passen of klantvriendelijk zijn of weinig servicegericht is:
Wie van de lezers kan mij helpen om door de muur van onwil te breken om mijn geld zo spedig mogelijk retour te krijgen.

Of anders samen met mij proberen praktijken als deze aan de kaak te stellen.

Service dient toch normaal te zijn ?
Ging over een geannuleerde telefoonorder(ook een foutje gemaakt? :mrgreen: ) en de terugbetaling werd binnen 2 weken gedaan, tenminste ga ik van uit, want ts heeft nooit iets gemeld. Ook daar waren de processen niet goed, terwijl ts een bestelling doet en later op terug komt. En klaagt over medewerkers die "het probleem" niet willen oplossen.

Gesloten