LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afslankpleister
-
afslankpleister
Ik heb gezien bij tell-sell dat afslankpleisters een makkelijke manier van afvallen zou zijn. Is het aanbrengen van meerdere pleisters geheel zonder risico?
-
Re: afslankpleister
Afvallen = voldoende bewegen en verantwoord eten.
Dat is iets anders dan pleisters plakken en met een pizza op je bord naar goede tijden slechte tijden kijken...
En me dunkt, mocht je je ondanks mijn advies geroepen voelen deze afslankpleisters toch te proberen, dat het wel in de bijsluiter vermeld staat of je jezelf er helemaal mee kan behangen of niet...
Dat is iets anders dan pleisters plakken en met een pizza op je bord naar goede tijden slechte tijden kijken...
En me dunkt, mocht je je ondanks mijn advies geroepen voelen deze afslankpleisters toch te proberen, dat het wel in de bijsluiter vermeld staat of je jezelf er helemaal mee kan behangen of niet...
hahahaha, pleisters, dus lekker blijven vreten met een pleistertje erbij!!!
gouden uitvinding, maak mensen wijs dat je van een pleister van 20 cent afvalt en verkoop ze voor 2 euro0 per stuk. chapoo
Die pleisters werken alleen maar als je ze over je mond plakt.
Je plakt alle pleisters uit het pakje over je mond heen, laat ze een maand zitten en voila je bent kilo's afgevallen. Ik geloof dat ik maar rollen plakband ga verkopen tegen woekerprijzen.
Tell Sell is per definitie rommel en werkt niet. Trap er toch niet in.....
Tell Sell is per definitie rommel en werkt niet. Trap er toch niet in.....
Die pleisters werken alleen maar als je ze over je mond plakt
dat is helaas wel waar
vergeet die afslank pleister, ik kan me niet voorstellen dat iemand daar in trapt
tip om af te vallen: gooi al het vet overboord, geen pizza, friet en snacks en kom uit je luie stoel en ga bewegen
koop 2 pakjes boter en krijg er een stappenteller bij
Op zich is dat al voldoende om te weten of je een product kunt vertrouwenIk heb gezien bij tell-sell
groeten
Ik heb die pleisters ook geprobeerd.
Ik heb ze gewoon in de winkel kunnen kopen zijn dezelfde pleisters in dezelfde verpakking en ik zal je zeggen dat ze totaal niet geholpen hebben.
Ach, je denkt ik probeer het eens, echt zonde van het geld.
Ik heb ze gewoon in de winkel kunnen kopen zijn dezelfde pleisters in dezelfde verpakking en ik zal je zeggen dat ze totaal niet geholpen hebben.
Ach, je denkt ik probeer het eens, echt zonde van het geld.
Een mens met normaal verstand weet dat je van pleisters niet kan afslanken
dat kan alleen met minder eten en veel bewegen
dat kan alleen met minder eten en veel bewegen
Die pleisters kunnen je misschien een beetje helpen bij het afvallen, maar echt afvallen doe je met minder ongezond en meer gezond te eten en bewegen...Om succesvol af te vallen moet je je eetgewonten veranderen, niet voor een paar maanden maar voor je hele leven...
Het is mij gelukt en het is helemaal niet zo moeilijk..Eerste twee maanden misschien wel, maar dan heb je je hele leven een ideale gewicht!
Het is mij gelukt en het is helemaal niet zo moeilijk..Eerste twee maanden misschien wel, maar dan heb je je hele leven een ideale gewicht!
-
Gevaarlijk zullen ze niet zijn, maar echt werken zullen ze ook niet.
Ik denk dat het net een beetje werkt als met roken en nicotine pleisters.
Het zal in dit geval je hongergevoel wat wegnemen, maar je zult het net als met roken toch uiteindelijk zelf moeten doen... Succes!!
Ik denk dat het net een beetje werkt als met roken en nicotine pleisters.
Het zal in dit geval je hongergevoel wat wegnemen, maar je zult het net als met roken toch uiteindelijk zelf moeten doen... Succes!!
Pleisters om af te vallen..??? Nou, als dat echt zou werken, dan kunnen de sportscholen wel sluiten. Ik heb zelf ook niet echt maatje 36 (ik wou dat ik het had), maar ik weet gelukkig wel waar ik mijn volslanke figuur aan te danken heb: aan teveel eten en drinken en te weinig bewegen. En de enige manier om blijvend af te vallen is inderdaad om je eetgewoonte te veranderen (dus niet minder, maar anders) en meer te bewegen. Ik ben er nu zelf ook aan begonnen en het is soms best moeilijk. Het gaat maar om 2 kilo per maand, maar dat zijn wel de kilo's die er af BLIJVEN. Dan doe ik er maar 3 jaar of zo over. Al die overtollige kilo's zijn er tenslotte ook niet in 2 maanden bijgekomen. Dus hou je geld voor die pleisters lekker in je zak!