LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Albumprinter

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Lidyja

Albumprinter

Ongelezen bericht door Lidyja »

Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met het bedrijf Albumprinter?
Helaas moet ik melden dat ik niet gelukkig ben met Albumprinter.
Ik heb op 1 januari een album besteld en betaald! € 32 euro. Op 2 januari kreeg ik een mail dat het uploaden was mislukt en of ik het weer wilde proberen. Gedaan en gelijk naar albumprinter een mail gestuurd dat het nu wel was gelukt.
Op 11 januari een mail gestuurd waar het bleef en als het niet afgedrukt kon worden of dan geld teruggestort kon worden Antwoordt op 11 januari was dat ik binnen twee dagen reactie zou ontvangen. Op 12 januari een mail dat de upload is doorgestuurd naar de orderafdeling en op 15 januari een bericht dat mijn mail van 11 januari naar de orderafdeling is om te kijken wat er aan de hand is en of ik mijn geld terug kan krijgen, ook staat hier dat ik zo snel mogelijk antwoord krijg?
het is nu 29 januari en ik heb niets meer vernomen. Geen album, geen geld en geen informatie? Heel vervelend wat het gaat toch om € 32,-
op de wbsite van http://www.onlinefotoservices.nl/fa_albumprinter.php komen steeds meer berichten dat de levering niet komt en dat er ook geen reachtie meer komt op e-mail met vragen over de levering. Ik heb laatst het telefoonnummer van de firma opgezocht en gebeld maar er wordt niet opgenomen. Erg zorgelijk allemaal. Wie weet raad? :?: :(

wimke4

Re: Albumprinter

Ongelezen bericht door wimke4 »

heb ook erg slechte ervaringen met albumprinter
Ik heb het album dan uiteidelijk wel gekregen, maar heb er ook heel lang op moeten wachten.
heb vele mails gestuurt, en bij nummer 22 kreeg ik dan eindelijk een reactie dat het album klaar was.
voor mij en vele met mij ....nooit meer albumprinter

Judith34

Ongelezen bericht door Judith34 »

Ik heb in het verleden al meerdere malen besteld bij albumprinter. Altijd hele goed ervaringen mee.
Daarom dacht ik in december 2006 weer 2 fotoboekjes te maken voor beide ouders. Dit was bedoeld als kerstcadeau. Helaas heb ik ze niet ontvangen voor de kerst.
Ik heb verschillende mailtjes gestuurd waar niet op gereageerd werd. Uiteindelijk kreeg ik half januari een mailtje dat er wat fout was gegaan in de produktie. Ze zouden de boekjes opnieuw in produktie nemen. Als verontschuldiging zouden zij het geld van de boekjes terug storten.
Na verschillende mailtjes weer had ik de boekjes nog niet ontvangen. Ik had inmiddels een telefoonnummer achterhaald. Hier namen ze keurig op en werd netjes te woord gestaan. Het zou weer in produktie gaan. Vandaag weer gebeld en nu blijkt dat het weer niet goed is gegaan. Nu werd er dus gezegd dat de boekejs niet meer gaan lukken. Ik moest mijn bestelling maar opnieuw plaatsen. Het geld was inmiddels teruggestort maar ik heb vriendelijk geantwoord dat ik niet meer bij hun bestel. Ik kreeg nog wel een code om gratis een produkt bij hun te bestellen als ik het vertrouwen weer terug had in hun bedrijf.
Dus al met al 2 maanden verder na plaatsing van mijn bestelling en uiteindelijk geen bestelling binnen.

bymee

Ongelezen bericht door bymee »

Ook ik heb na twee keer eerder een album besteld te hebben slechte ervaring bij ALbumprinter.
Na 10 werkdagen nog geen bericht gekregen dat het fotoalbum klaar is. Een album besteld door een vriendin die 3 dagen later het album bestelde is al wel binnen. Op vragen in een gestuurde mail komt geen antwoord.
Toch vervelend gaat om 67 euro, dus ook geen kattepis voor een fotoalbum.

Ook voor mij geen albumprinter meer.

kuijlaars

Ongelezen bericht door kuijlaars »

Mijn dochter heeft op 31 juli een agenda besteld bij albumprinter, maar nog steeds niet ontvangen. Op e-mail wordt niet gereageerd. Een telefoonnummer is niet te vinden. Wat kan hier aan gedaan worden. De agenda is al wel betaald!!!

Sjiraf

Ongelezen bericht door Sjiraf »

Ook ik heb nare ervaringen met Albumprinter.
Voor een vriendin het perfecte kado en aangezien ze pas 14 dagen later jarig zou zijn zou het pefect uitkomen met de levering. (Alle bestellingen worden in de regel binnen circa 5 werkdagen geleverd.)

Na 10 dagen begon het me toch een beetje te vervelen en ben ik gaan mailen. Er was iets mis gegaan en het boek had niet de kwaliteit die ze als bedrijf waarborgden. Om de 2 dagen mailde ik en kreeg ik te horen dat het ze speet en ze hun best deden. Na 2 weken mailde ik nog een keer en kreeg ik opeens een tegoedbon van 10 Euro om te besteden bij minimaal 19.95 @ Albumprinter. Denken ze nou echt dat ik daar nog een keer ga bestellen? Geef dan een korting op mijn huidige bestelling!

Het heeft in totaal 3 weken geduurd voordat ik mijn boekje had. Vriendin was al lang jarig geweest dus erg vervelend dat ik op het feest niks te geven had. Ik bestel er in ieder geval niet meer.

Gesloten