Heb een heerlijk ambi pur luchtje voor in het stopcontact gekocht.
Daar zit echter een ander luchtje aan!
Als dit apparaatje bijna leeg is,dan gaat dit aan het sputteren en spettenen.
Mijn houten vloer was over een plek van 20 bij 30 cm. lakloos( de lak zat er als een blaas boverop en was er zo af te halen).
Fijn hè zo'n luchtje, nou voor mij nooit meer!!
U bent gewaarschuwd!!!
Arianne
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ambi pur
Re: ambi pur
Wat vreemd, ik gebruik al jaren ambipur in drie stopcontacten en heb nog nooit dit probleem gehad. Als ik U was zou ik schrijven naar de fabrikant.
Succes
Succes
Bij mij stond vanaf het stopkontakt gemeten waar de Ambi Pur inzat ongeveer 1,5 m. naar rechts en één meter lager een waxinelichtje op de vensterbank.
Op een gegeven moment werd de vlam van het waxinelichtje groter.
Ik probeerde het uit te blazen maar dat lukte niet. Gelukkig stond er een gieter met water op de vensterbank. Toen ik het water er overheen goot, werd het een soort steekvlam en daarna was ie pas uit.
Als er iets veilig is, is dat wel en waxinelichtje.
Volgens mij heeft het toch te maken met de dampen die van de Ambi Pur afkomen.
Op een gegeven moment werd de vlam van het waxinelichtje groter.
Ik probeerde het uit te blazen maar dat lukte niet. Gelukkig stond er een gieter met water op de vensterbank. Toen ik het water er overheen goot, werd het een soort steekvlam en daarna was ie pas uit.
Als er iets veilig is, is dat wel en waxinelichtje.
Volgens mij heeft het toch te maken met de dampen die van de Ambi Pur afkomen.
ik was zo dom om het flesje ambi-pur even bovenop mijn printer te leggen omdat ik het stopcontact nodig had; dou, die troep krijg je dus nooit meer van de (kunststof) printer af; meteen weggekieperd, dan maar wat minder "frisse" lucht...