LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] anti-colportage logo

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
YogaJochem
Contacteer:

anti-colportage logo

Ongelezen bericht door YogaJochem »

Ongeveer tien jaar geleden had Radar een logo ontworpen tegen colportage. Hier vindt je er iets over terug op de website:
https://radar.avrotros.nl/nieuws/detail ... tage-logo/

Helaas kun je het logo nu niet meer downloaden. De Vara heeft onlangs eenzelfde soort van logo ontworpen. Helaas richt deze zich alleen op verkopers. Ik woon bij een beschermde woonvorm en hier zijn een hoop mensen die moeite hebben met mensen die aan de deur komen, niet alleen verkopers maar ook collectanten en gelovigen vormen een probleem. Wij wilden hier graag wat aan doen en iemand kwam met het idee van anti-colportage stickers. Daarbij werden Radar en Kassa ook benoemd. Maar nu lijkt het niet mogelijk om via deze weg tot een oplossing te komen. Andere websites op het internet vragen er vaak veel geld voor. Wat kunnen wij het beste doen??

Verwijderd

Re: anti-colportage logo

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Hier staan tal van dat soort stickers:

https://www.neesticker.com/

Ik heb er zelf ook 1. Kost €3,50 inclusief verzenden. En het werkt prima! Regelmatig zie ik colporteurs ons erf oplopen en daarna weer rechtsomkeert maken. We geven aan 2 door ons uitgezochte goede doelen en ik koop niets aan de deur en heb verder ook geen behoefte aan collectanten.

MaaikeM

Re: anti-colportage logo

Ongelezen bericht door MaaikeM »

Ik heb er eentje van 'niet aan de deur'.

Staat op: geen collectanten, geen verkopers, geen geloofsovertuigers. Een sticker is 2,50 inclusief verzenden, als je er meer neemt krijg je geloof ik ook nog wat voordeel.

Er zijn ook mensen die zelf iets in elkaar zetten trouwens, ik zie dat als postbezorger regelmatig.

Gesloten