Uiterlijk 12 maart was de mededeling. Op maandag 12 maart heb ik de hele dag thuis gezeten om te wachten op het pakket. Er kwam niets. Wederom contact opgenomen en nadat de eerste chat werd afgebroken (handig als je geen antwoord hebt, gewoon afbreken) kreeg ik het antwoord "er is een foutje bij de leverancier geweest, uiterste afleverdatum 20 maart". Ik vertrouwde het niet meer dus ik heb meerdere keren antwoord proberen te krijgen. Maar toen kwam alleen "uiterste leverdatum 20 maart".
En toen zat ik weer te wachten.... Inmiddels weer drie keer contact gehad en de belofte dat de "interne" afdeling erachter aan gaat.
Ondertussen even gezocht op internet en het blijkt dat meerdere mensen zitten te wachten en ook door de erg trage moeilijke klantenservice heen moeten. Omdat ik het niet meer vertrouw heb ik vorige week direct een mail verzonden met de redelijk levertermijn en daarmee het recht tot annuleren. Misschien komt het bed vandaag of morgen! Maar mijn gevoel zegt dat we wachten op wederom een grote teleurstelling.
Ik heb inmiddels uitgezocht dat ik na morgen de bestelling kan annuleren (redelijk uiterlijk termijn aangegeven en hier voldoen ze niet aan). Maar wat voor recht heb je als consument als ze je voorliegen? En moeten ze je ook op de hoogte stellen als ze op de beloofde dag niet gaan leveren? Moeten ze je dat laten weten?
Als de klantenservice wat beter was geweest was het vertrouwen er misschien nog. Maar dit is echt enorm vaag. Ik wil er vanaf en mijn geld terug als ze vandaag niet leveren!