LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupon levert geen boxspring

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
LvBavi

Groupon levert geen boxspring

Ongelezen bericht door LvBavi »

Op 19 februari hebben we een BOX SPRING + TOPPER besteld bij Groupon. Verwachte leverdatum 21 dagen. Op 28 februari kwam de topper binnen. Toen kon ik niet meer kijken wat de leverdatum van de rest van de bestelling was omdat de track en trace nu deze datum aan gaf. Daarom heb ik contact gezocht om te vragen wanneer de rest van de levering aan komt.

Uiterlijk 12 maart was de mededeling. Op maandag 12 maart heb ik de hele dag thuis gezeten om te wachten op het pakket. Er kwam niets. Wederom contact opgenomen en nadat de eerste chat werd afgebroken (handig als je geen antwoord hebt, gewoon afbreken) kreeg ik het antwoord "er is een foutje bij de leverancier geweest, uiterste afleverdatum 20 maart". Ik vertrouwde het niet meer dus ik heb meerdere keren antwoord proberen te krijgen. Maar toen kwam alleen "uiterste leverdatum 20 maart".

En toen zat ik weer te wachten.... Inmiddels weer drie keer contact gehad en de belofte dat de "interne" afdeling erachter aan gaat.

Ondertussen even gezocht op internet en het blijkt dat meerdere mensen zitten te wachten en ook door de erg trage moeilijke klantenservice heen moeten. Omdat ik het niet meer vertrouw heb ik vorige week direct een mail verzonden met de redelijk levertermijn en daarmee het recht tot annuleren. Misschien komt het bed vandaag of morgen! Maar mijn gevoel zegt dat we wachten op wederom een grote teleurstelling.

Ik heb inmiddels uitgezocht dat ik na morgen de bestelling kan annuleren (redelijk uiterlijk termijn aangegeven en hier voldoen ze niet aan). Maar wat voor recht heb je als consument als ze je voorliegen? En moeten ze je ook op de hoogte stellen als ze op de beloofde dag niet gaan leveren? Moeten ze je dat laten weten?

Als de klantenservice wat beter was geweest was het vertrouwen er misschien nog. Maar dit is echt enorm vaag. Ik wil er vanaf en mijn geld terug als ze vandaag niet leveren! :(
Laatst gewijzigd door Radar op 20 mar 2017 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

LvBavi

Re: Groupon levert geen boxspring

Update. Inmiddels is de bestelling geannuleerd vanwege het, zoals ze het zelf aangeven in de mail, niet kunnen leveren van het product. We hebben inmiddels een retour sticker gekregen en het topmatras wordt opgehaald als we een afspraak hebben gemaakt. We wachten nog even op het geld dus ik hou het onderwerp nog wel even open. De advertentie is inmiddels van Groupon afgehaald.

Doordat de communicatie erg moeizaam ging met de klantenservice kregen we een heel slecht gevoel over de levering en begonnen we ons zorgen te maken. Gelukkig was er uiteindelijk iemand die het goed heeft doorgepakt en heel netjes en snel met de oplossing kwam (jammer genoeg een annulering maar dat is beter dat nog een paar dagen thuis moeten zitten en wachten).

Nu hopelijk snel het geld weer op onze rekening...
Bijlagen
Groupon Goods Global GmbH Deal van de dag  Groupon - Google Chrome 20-3-2018.jpg
Groupon Goods Global GmbH Deal van de dag Groupon - Google Chrome 20-3-2018.jpg (69.19 KiB) 815 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Als ik alleen al die bedragen zie.... "van 1400 euro voor 229 euro..."... dat kán haast niet goed zijn.

LvBavi

Update 2 (Helaas).

Terugbetaling komt niet binnen. Toch maar even bellen. Dit hadden we 24 maart ook gedaan om even te checken of alles goed zou komen. Toen was de mededeling: "betaling is onderweg hoor!"

Nu weer contact opgenomen. Mededelingen is nu dat de betaling op 22 (!) maart niet is goed gekeurd.

Waarom niet? En waarom horen we dat niet? De reden is dat het via PayPal is gegaan en dat het dan niet kan.

PayPal zegt dat dit niet zo is. PayPal krijgt normaal een bericht en dan nemen ze contact met ons op. Niets van dit alles.

Ze vroegen bij Groupon ook nog maar even of de topping wel was opgehaald. Argh! Gelukkig hebben we daar foto's van gemaakt.

Nu vraagt groupon een screenshot van de afboeking bij PayPal.

We zijn er helaas nog niet klaar mee.

Bram Bonnewel

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

Als je via PayPal betaald hebt, dan heb je toch kopers bescherming? maak hier gebruik van via je PayPal account. Dat kan je doen via de transactie naar Groupon.

LvBavi

PayPal zei tegen ons dat ze nog geen enkele reactie van ze hebben gehad. Dus goed idee om ze weer te bellen.

Ondertussen weer contact gehad met Groupon en ze weten niet waarom het geld nog niet terug is gestort. Moeten ze weer uitzoeken. Wat een bende daar. Ongelooflijk. Dat dit zomaar kan/mag.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Zal wel een geschil tussen Groupon en de leverancier van de boxspring zijn. Alleen is het niet netjes dat Groupon de klant laat zitten, ook al zijn zij niet degene die de spullen levert.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Als het onderwerp Groupon is weten we hier alweer genoeg. Inderdaad schandalig maar het is het gedrag van koopjeszoekers dat dit mogelijk maakt. U maakt de fout geen tweede keer en eens moeten ze toch door de potentiele slachtoffers heenraken.

LvBavi

Het geld is terug! Eindelijk maar toch. Dat was eens en nooit weer.

Gesloten