| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] badpakken van Speedo
-
Joep Heemskerk
badpakken van Speedo
Bedroevend. Ik heb een badpak voor mijn dochter van 9 gekocht van het merk Speedo. Kosten € 35,00. Ze heeft er 1 uur mee gezwommen en dat badpak ziet er niet meer uit. Teruggegaan naar de winkel: Time Out Sport in Wijchen. Hebben het badpak naar Speedo gestuurd. Kregen het terug met de melding: door eigen toedoen is het badpak verknald. Winkelier wil ook in het geheel niets doen. Ik heb nogmaals naar Speedo gebeld. Nogmaals: eigen schuld, garantie tot aan de deur!!
Met andere woorden: MENSEN, KOOP GEEN BADKLEDING VAN SPEEDO!!!!!
KOOP OOK NIETS BIJ TIME OUT SPORT!!. Deze twee zaken dienen geboycot te worden!!
Met andere woorden: MENSEN, KOOP GEEN BADKLEDING VAN SPEEDO!!!!!
KOOP OOK NIETS BIJ TIME OUT SPORT!!. Deze twee zaken dienen geboycot te worden!!
Re: badpakken van Speedo
ik wil niet heel veel zeggen, maar waarom denk je dat al die proffesionele zwemmers speedo dragen? ik heb ook heel veel aan zwemmen gedaan, en heb nooit problemen gehad met mn zwempakken. gewoon goed uitspoelen na het zwemmen. maar ik zou zeggen: probeer nog eens contact op te nemen met speedo, en ga anders een een soort van 'second opnion' vragen bij een andere winkel die ook speede badpakken verkoopt. succes!
-
Gast
Beiden heb ik gedaan, Speedo zegt: eigen schuld, een andere winkel zegt: 2x dezelfde klacht bij hetzelfde badpak. Speedo heeft toen wel vergoed, maar bij die van ons niet. Goed uitspoelen??? Dat was niet eens meer nodig!!! Het resultaat was na het zwemmen al meteen zichtbaar!! Wij blijven erbij: koop liever een badpak bij de Hema, die blijven langer goed en als onverhoopt toch slijtage aanwezig is na eenmalig gebruik, kun je hier wel ruilen!!
-
Gast
Maar de barbecuesbloes is niet voor de Hema maar achter de Hema.
-
Gast
Jullie kunnen wel ouwehoeren over de Hema, maar die hebben een betere service dan Speedo of Time Out sport!!!!!!!!!!
-
Gast
Maar Speedo is ook niet slecht de Hema wel verkopen bijna alles weet u wel wat Hema betekent ?????
-
Gast
Als jullie niets beter hebben te doen dan dom lullen, kunnen jullie beter de PC uit het raam gooien, of in ieder geval niet op deze site jullie onzinnige commentaar souien
-
nelly
Speedo badpak
Ik heb - als zweminstructrice - altijd Speedo badpakken aan. Ik heb hiermee geen problemen. Doordat ik een lang lijf heb, passen de badpakken van de Hema of V&D niet. Zitten veel te strak in de lengte.
Ik doe zo'n 1,5 tot 2 jaar met een badpak van 55 euro.
Wat er met dat badpak van uw dochter is gebeurd is mij onduidelijk. Ze kunnen niet tegen sop (badschuim of shampo). Uitspoelen met water en azijn na het zwemmen en niet op de verwarming drogen, dat zijn dan de enige dingen die ik zo kan bedenken. En glijbanen en schansen in subtropische zwemparadijzen vermijden..
Nelly
Second opinion, bij een soortgelijke winkel, daar leer je dan wel wat van, lijkt me...
Ik heb - als zweminstructrice - altijd Speedo badpakken aan. Ik heb hiermee geen problemen. Doordat ik een lang lijf heb, passen de badpakken van de Hema of V&D niet. Zitten veel te strak in de lengte.
Ik doe zo'n 1,5 tot 2 jaar met een badpak van 55 euro.
Wat er met dat badpak van uw dochter is gebeurd is mij onduidelijk. Ze kunnen niet tegen sop (badschuim of shampo). Uitspoelen met water en azijn na het zwemmen en niet op de verwarming drogen, dat zijn dan de enige dingen die ik zo kan bedenken. En glijbanen en schansen in subtropische zwemparadijzen vermijden..
Nelly
Second opinion, bij een soortgelijke winkel, daar leer je dan wel wat van, lijkt me...
-
ikky
Ikzelf heb hele goede ervaringen met speedo badpakken. Ik ben bang dat het badpak dat u kochtal lange tijd in de winkel heeft gelegen waardoor de vezels zijn aangetast. Beetje flauw van speedo dat ze er niets aan doen, maar de winkel is volgens mij de echte schuldige!!! Hier in mijn woonplaats hebben ze ook zo'n winkel waar ze oude collecties verkopen alsof het nieuw is. Deze zijn zo versleten!!! Ik raad al mijn zwemsters dan ook aan om daar geen badpak te kopen. Geef nu al 15 jaar zwemtraining en heb het vaker gezien...
-
--hoolie--
Dinsdag een gloednieuw Speedo badpak bij Decathlon gekocht.
Dinsdagavond heeft mijn dochter er anderhalf uur in getrained en de gehele achterkant (bij de billen) was helemaal "rul"geworden.
Teruggebracht bij Decathlon en omdat ze geen ander exemplaar meer hadden kreeg ik netjes mijn geld terug...
Dinsdagavond heeft mijn dochter er anderhalf uur in getrained en de gehele achterkant (bij de billen) was helemaal "rul"geworden.
Teruggebracht bij Decathlon en omdat ze geen ander exemplaar meer hadden kreeg ik netjes mijn geld terug...
7 jaar oud topic.
Wie weet hoe lang dat badpak al bij Decathlon in de winkel heeft gehangen, hetgeen de kwaliteit zeker niet ten goede zal komen
Wie weet hoe lang dat badpak al bij Decathlon in de winkel heeft gehangen, hetgeen de kwaliteit zeker niet ten goede zal komen