Wij hebben problemen met Bela Vita. Ik kreeg een folder in de brievenbus om af te vallen in 7 dagen. Ik kon de verleiding niet weerstaan en bestelde dus.
Ik heb in eerste instantie wel een setje afslankpillen besteld. Slank 707. In de folder stond "GEGARANDEERD IN 7 DAGEN, 7 KG AFVALLEN ANDERS UW GELD TERUG". Nou ik had me precies aan alle voorschriften gehouden maar was geen 7 kg (1 kg maar) afgevallen.
Ik heb dus meteen een brief geschreven naar hun postbus in Susteren, Er is verder helemaal niets bekent over Bela Vita, alleen een postbus in Susteren en in Maaseik. VREEMDE ZAAK !!
Enkele dagen later ontvang ik een doosje met daarin weer hetzelfde setje om 7 kg af te vallen. Daarbij zat ook een rekening. Ik heb alle verpakkingen gesloten gelaten en afgewacht of ik een aanmaning zou krijgen. En jawel hoor. Toen heb ik een brief geschreven, in het doosje gedaan en met de rekening en aanmaning erin teruggestuurd.
En vorige week ontving ik weer (voor de 3e keer dus) hetzelfde pakketje, met weer een rekening. Ik heb weer een brief geschreven, in het doosje gedaan en teruggestuurd.
Komt vandaag de postbode aan de deur met datzelfde pakketje. Bela Vita had het geweigerd omdat WIJ de verzendkosten moesten betalen!!! Nou mooi niet dus. De postbode heeft het weer meegenomen. Nu wachten we weer af.
Ondertussen eis ik dus nog steeds mijn geld van de 1e keer terug. ik hoop dat iemand er achter kan komen of er een vestigingsadres met telefoonnummer o.i.d. bestaat. Of een KvK nummer. Nu is er helemaal niets waar we terecht kunnen. Alleen 2 vage postbusadressen.
Ik ben het beu maar ik hou vol, dat weet ik zeker.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bela Vita Slank 707 zonder telefoon/e-mail
-
Re: Bela Vita Slank 707 zonder telefoon/e-mail
Hallo Cindy.
Ik ben Gerty Berentsen en al meer dan een jaar bezig met Bela Vita.
Nu ben ik er achter gekonmen dat ze in Kinrooi Belgie ook al een adres hebben.
Ik krijg nu via het inkasso-unie een brief dat ik moet gaan betalen, maar dat doe ik dus mooi niet.
Het bedrijf Inkasso-unie zegt tegen mij dat ze een telefoonnummer hebben van Bela Vita maar willen deze niet aan mij geven.
Ik ben Gerty Berentsen en al meer dan een jaar bezig met Bela Vita.
Nu ben ik er achter gekonmen dat ze in Kinrooi Belgie ook al een adres hebben.
Ik krijg nu via het inkasso-unie een brief dat ik moet gaan betalen, maar dat doe ik dus mooi niet.
Het bedrijf Inkasso-unie zegt tegen mij dat ze een telefoonnummer hebben van Bela Vita maar willen deze niet aan mij geven.
Re: Bela Vita Slank 707 zonder telefoon/e-mail
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie