Bytes4U leverde ons een E-scooter die al snel mankementen kreeg. We stuurden deze in overleg terug en daarna:
Regelmatig telefonisch verkeer onzerzijds met uiteindelijk de belofte dat een nieuw exemplaar zou worden gestuurd.
Een hele tijd niets
Telefoontjes, mails, een fax (uiteraard van ons) met als resultaat een aantal tamelijk onverschillige en onbeleefde reacties van Electix, maar op 26 januari de belofte dat het aankoopbedrag zou worden overgemaakt.
Niets
Wij stellen de twee ondernemingen nu in gebreke.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beloften van Bytes4U en Eletix
Re: Beloften van Bytes4U en Eletix
Hallo,
Kunt mij wat meer vertellen hierover. Ik heb namelijk afgelopen zaterdag een product besteld bij electix en betaald. Gisteren een e-mail gestuurd waarom ik nog steeds geen bevestiging heb gehad, dat ik betaald heb. Ik heb zelfs vandaag gebeld, maar er werd niet opgenomen. Ik heb vaag het vermoede dat ik opgelicht ben!!!
Groetjes Sheila.
Kunt mij wat meer vertellen hierover. Ik heb namelijk afgelopen zaterdag een product besteld bij electix en betaald. Gisteren een e-mail gestuurd waarom ik nog steeds geen bevestiging heb gehad, dat ik betaald heb. Ik heb zelfs vandaag gebeld, maar er werd niet opgenomen. Ik heb vaag het vermoede dat ik opgelicht ben!!!
Groetjes Sheila.
-
Armageddon
Hallo,
Graag hoor ik hoe het bij jullie is afgelopen want ik heb hetzelfde. Besteld, betaald, geen levering en contact via de mail is onmogelijk want ze antwoorden gewoon niet. Ben nu bezig met bytes4u te benaderen.
graag hoor ik 't.
Graag hoor ik hoe het bij jullie is afgelopen want ik heb hetzelfde. Besteld, betaald, geen levering en contact via de mail is onmogelijk want ze antwoorden gewoon niet. Ben nu bezig met bytes4u te benaderen.
graag hoor ik 't.
Uit eindelijk na veel e-mailen en bellen (ik had na veel zoeken toch een tellefoon nr gevonden bij google)) toch het product ontvangen. Ik moet zeggen dat de klant vriendelijkheid ver te zoeken was, ik werd zelfs voor leugenaar uit gemaakt. Daarbij kwam er ook nog eens bij dat het product al vrij snel kappot was