LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Benelux muntkantoor

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
W. van klaveren

Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door W. van klaveren »

Het benelux Muntkantoor is weer op het oorlogspad.
Daarbij wordt je gevraagd om zeldzame Finse euromunten te kopen
van 19,95 voor een voordeelprijs voor9,95.Maar in de kleine lettertjes
onderaan het formulier staat wat anders. Je sluit namelijk gelijk een
abbonnement af.Dan krijg je een complete serie euromunten toegestuurd a'9,95 per editie. Dus oppassen!!!!!!

P.S Kijk ook even bij de consumentenbond die geeft een waarschuwing af.

Groeten
W.van Klaveren

db-fire
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jan 2005 23:38

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door db-fire »

Ik heb ook zo'n brief gekregen met als kop Nederlands Muntkantoor en brief is ondertekend door Dr. Michael Gode.

Gelijk verscheurd, maar wilde het ff laten weten

Gast

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door Gast »

geen adres en naam invullen en in de brievenbus gooien. Als 100000 mensen dat nu doen heeft muntjes kantoor binnenkort geen muntjes meer.

db-fire
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jan 2005 23:38

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door db-fire »

Het muntkantoor gaat nog ff door... :x

Hebben nu ook zgn. Collectors-items als politie-badges en ecu-munt.

Wederom.... :idea: TRAP ER NIET IN, mensen :idea:

muntoloog

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door muntoloog »

ECU-MUNT?

Bestaat niet eens. Alleen de Koninklijke Nederlnadse Munt in Utrecht mag munten uitgeven. De ECU is geen wettig betaalmiddel, het was de tijdelijke naam van de voorloper van de euro, European Currency Unit, heette die voluit.

Het is geen MUNT, maar het is en blijft een waardeloze PENNING.

En penningen mag het eerste het beste pretpark ook uitgeven, ze kunnen echter nooit wettig betaalmiddel worden

thoma112
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2005 13:18

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door thoma112 »

Vandaag kreeg ik de ANWB Kampioen binnen en wat schetst mijn verbazing? daar zit een enveloppe in van het muntkantoor te Echt met een aanvraagformulier om de Finse munten te bestellen. Dat de ANWB zich daarmee inlaat is onbegrijpelijk zeker in een tijd dat ze al veel klanten zijn kwijtgeraakt en nu dus weer veel boze brieven kan verwachten en opzeggingen.
Ik hoop dan ook dat er actie komt om de ANWB op de vingers te tikken van niet met zulke bedrijfjes in zee te gaan door mailing mee te sturen bij de Kampioen.

Mvg, Jan Thomassen.

heinsen39
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:28

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door heinsen39 »

Inderdaad, de antwoord-enveloppe met een oude krant of iets dergelijks terugsturen
Heinsen

goldberg
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2005 06:44

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door goldberg »

ja ook ik heb eenn brief hiervan gehad ik deze maar dierect verscheurd en weggegooid.
grtjs
fam lenos

bartoosterveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2005 21:38

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door bartoosterveld »

ik heb deze brief ook ontvangen bij de kampioen.
echt belachelijk dat de ANWB tot dit niveau is afgezakt.
je mag toch van de ANWB dat het zijn leden eerlijk informeerd

DIRECT VERSCHEUREN DEZE BRIEF

munt
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2005 12:10

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door munt »

Ik heb zelfs twee keer de mailing van het Nederlands Muntkantoor ontvangen. Na het lezen van de reacties meteen reclamefolders gepakt en deze in de antwoordenvelop gestopt. Ben erg benieuwd hoe ze daar reageren! :D

lisette van der valk
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2007 13:09

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door lisette van der valk »

Het Muntkantoor is actief ! Kijk uit, want het is een dood-ordinair postorderbedrijf, die onder het mom van een euro-enquete mensen probeert te lokken.

dierenvriend
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 mar 2005 13:20

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door dierenvriend »

De post doet vermeoden dat u speciaal geselecteerd bent. Vreemd omdat uw naam en adres nergens staat en dus ongevraagd in de bus kwam. Het is zogenaamd een enquete en u ontvangt munten GRATIS. Onthoud nu eens dat in nederland niets GRATIS is.

Als u tekent en instuur heeft u voor 32 euro besteld. en er volgt mee.

Openhaard mee aanmaken is het beste.

ridder80

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door ridder80 »

is er een website van of tel nummer want ik kan niks vinden op google alleen klachten geen andere informatie

lisette van der valk
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2007 13:09

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door lisette van der valk »

Ja, hè, hè, ik wilde alleen waarschuwen.

wweijs-van vels
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2007 17:09

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door wweijs-van vels »

Ook ik heb de enquete over de euro ontvangen. Een beetje gemene aktie eigenlijk vind ik. Volgens mij is het zo dat vooral de generaties die de "gewone gulden"hebben meegemaakt niet heel erg positief over de euro denken en eigenlijk graag willen reageren. En dan als dank het pakketje kunnen ontvangen door de enquete te ondertekenen!!!. Volgens mij ga je, als je ondertekend, een abonnement aan.

EBA
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2007 20:40

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door EBA »

Ook ik heb vandaag een enquete mogen ontvangen van het Nederlands Muntkantoor te Echt, zelfs een "deskundigen enquete". Mijn enige deskundigheid met betrekking tot munten is het uitgeven ervan, dit even terzijde.

Toch vond ik op het eerste oog de aanbieding erg aanlokkelijk maar ik realiseerde mij al snel dat in Nederland helemaal niets gratis kan zijn! Dus even in de brief gezocht naar hun website.... deze is er uiteraard niet. Via google kwam ik al snel op de site van Radar terecht en mijn wantrouwen werd bewaarheid: het is gewoon een internetcolportagebedrijf van de zuiverste soort.

De leukste tip kwam van iemand hierboven: niets invullen maar wel terugsturen naar het Nederlands Muntkantoor. Dit heb ik dus zojuist gedaan... :wink:

nijlpaard1974
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2007 23:10

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door nijlpaard1974 »

Hoor hier een goede tip.

Print deze forumthread uit en stuur hem terug in de antwoordenvelop :D :twisted: :P

lucrecia
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 dec 2006 02:42

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door lucrecia »

Heb die zooi ook vandaag gekregen... meteen in de kliko geflikkerd.

johnnie1

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door johnnie1 »

Of nog beter, zoek een zware steen of zo, doe die in en doos met de antwoord envelop er op geplakt.
Gaat hun flink wat kosten, haha :D

ridder80

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door ridder80 »

ik heb net een brief van bijna 100g naar hun geretouneerd kosten 1,32 en ik ben van vuil kwijt uit me huis :D
ik heb wat rommel in die brief gedaan zoals bier dopjes en kapotte pennen

Gesloten