LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betaling met Mastercard !

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
lies-oostveen

Betaling met Mastercard !

Ongelezen bericht door lies-oostveen »

Ik heb via de Creditkaart van de ING een week geleden een betaling gedaan aan NUON.
Nu beweren zij de betaling niet te hebben ontvangen en vragen een nieuwe betaling.

Ik heb ze een Print Screen gestuurd van de betaling. Maar die betaling kunnen ze niet vinden in hun systeem. De ING adviseert mij geen nieuwe betaling te doen.

Duurt een overschrijving via een Creditkaart dan zo lang ?
Iemand hier ervaring mee ?

Bob Schurkjens

Re: Betaling met Mastercard !

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

https://www.nuon.nl/service/energienota ... g-betalen/

Docdata handelt de betaling af. Wellicht is daar het probleem ontstaan. Normaal duurt de verwerking een paar seconden. Als de betaling is verwerkt op uw creditcardafschrift heeft u betaald.

chrisd1

Ongelezen bericht door chrisd1 »

lies-oostveen schreef:De ING adviseert mij geen nieuwe betaling te doen.
Is iets anders dan jouw betaling bevestigen??

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Klopt het rekeningnummer waar het naar overgemaakt is? Als u normaal per automatische incasso betaald dan is dat een ander rekeningnummer dan handmatige betalingen. En het belangrijkste, klopt het betalingskenmerk? 1 klein typfoutje is al genoeg om de betaling 'kwijt' te raken. Deze zaken moeten handmatig opgezocht gaan worden en u kunt ook wel voorstellen dat NUON meer klanten heeft dan u alleen. Dus ga maar eens zoeken tussen alle bankafschriften, onbegonnen werk.

Het verstandigste is altijd dit soort vaste lasten via automatische incasso te doen. Het voordeel daar zelfs van is dat als er ergens een fout zit u de afboeking kunt storneren. Al dat handmatige gegoochel en zelfs via creditcards vaste lasten gaan betalen is vragen om problemen.

lies-oostveen

Het betreft hier een eindnota wij zijn overgestapt. Alle gegevens worden automatisch op de factuur geplaatst door NUON dus niets handmatig en de datum van de betaling staat er ook op vermeldt !

harkja
Contacteer:

Ongelezen bericht door harkja »

Dan heeft u dus betaald laat Nuon het dan lekker zelf uitzoeken :wink:

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Normaal is het overboeken of acceptgiro en geen Mastercard....

Dan betaal je op verkeerde manier.
De code voor eind afrekening moeten ze hebben en op juiste nummer gestort.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

lies-oostveen schreef:Het betreft hier een eindnota wij zijn overgestapt. Alle gegevens worden automatisch op de factuur geplaatst door NUON dus niets handmatig en de datum van de betaling staat er ook op vermeldt !
U kreeg de factuur dus digitaal en heeft ook digitaal betaald begrijp ik. Oftewel, een linkje in de factuur aangeklikt en dan de keuze gehad in de verschillende betaalmethodes.
In dat geval ligt het bij Nuon.

chrisd1

Ongelezen bericht door chrisd1 »

NeoDutchio schreef:Dus ga maar eens zoeken tussen alle bankafschriften, onbegonnen werk.
Hebben geen map Onverschuldigde betalingen??

lies-oostveen

NeoDutchio schreef:
lies-oostveen schreef:Het betreft hier een eindnota wij zijn overgestapt. Alle gegevens worden automatisch op de factuur geplaatst door NUON dus niets handmatig en de datum van de betaling staat er ook op vermeldt !
U kreeg de factuur dus digitaal en heeft ook digitaal betaald begrijp ik. Oftewel, een linkje in de factuur aangeklikt en dan de keuze gehad in de verschillende betaalmethodes.
In dat geval ligt het bij Nuon.
Zo is het gegaan :wink:

Vattenfall Webcare
verified

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

lies-oostveen schreef:Ik heb via de Creditkaart van de ING een week geleden een betaling gedaan aan NUON.
Nu beweren zij de betaling niet te hebben ontvangen en vragen een nieuwe betaling.

Ik heb ze een Print Screen gestuurd van de betaling. Maar die betaling kunnen ze niet vinden in hun systeem. De ING adviseert mij geen nieuwe betaling te doen.

Duurt een overschrijving via een Creditkaart dan zo lang ?
Iemand hier ervaring mee ?

Beste mevrouw Oostveen, wat onhandig dat deze betaling zowel verwarring schept. Ik wil graag mijn best doen om uw betaling in onze administratie te traceren. Wilt u ons hiervoor een e-mail sturen op [email protected] met daarin uw persoonlijke gegevens? Alvast bedankt voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

Tyas
Nuon Webcare

lies-oostveen

Bedankt voor uw aanbod maar dit is inmiddels opgelost.

Gesloten