LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Post.nl toch al niet lekker in het nieuws, leverde deze week bij weer een wanprestatie. Ik kreeg een mail dat ik thuis moest blijven, omdat er een pakket kwam die niet door de brievenbus kon en behoorlijk zwaar was en breekbaar. Het pakket zou tussen 08.30 - 21.30 uur geleverd worden. Op zich is dat al een waardeloze service. Een hele dag wachten op een pakket.

Afijn 's avonds om 20.15 hoor ik een harde knal in de gang. Hebben ze het pakket toch door de brievenbus gestopt. Spullen kapot! Dank je wel POST.NL!!!

Post.nl reageert laconiek. Als het pakket toch door de brievenbus kan hoeven ze niet aan te bellen. En als het product kapot is had ik het maar moeten laten verzekeren. :evil: Wat een stelletje onbehouwen gasten van Post.nl

Heb Bol.com al gevraagd of ze een ander postbedrijf willen zoeken. Ben helemaal klaar met Post.nl. Service? Dan kennen ze niet daar. Even aanbellen schijnt veel te veel moeite te zijn...........

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Stond op het pakket dat het breekbaar was dan? Of stond dat er niet op?
Stond er een vermelding op dat het pakket persoonlijk overhandigd moest worden?

Dirkie
Berichten: 2954
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door Dirkie »

U kunt wel meteen naar POST.nl uithalen, maar U zou ook BOL.com kunnen vragen om een breekbaar artikel dusdanig te verpakken, dat het niet zo snel kapot gaat en waardoor het ook niet meer door de brievenbus past.
En persoonlijk ga ik er vanuit, dat de 'val' van de brievenbus op uw deurmat nog de minst erge behandeling van het pakket onderweg :mrgreen:

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Dirkie schreef:U kunt wel meteen naar POST.nl uithalen, maar U zou ook BOL.com kunnen vragen om een breekbaar artikel dusdanig te verpakken, dat het niet zo snel kapot gaat en waardoor het ook niet meer door de brievenbus past.
En persoonlijk ga ik er vanuit, dat de 'val' van de brievenbus op uw deurmat nog de minst erge behandeling van het pakket onderweg :mrgreen:
Mee eens. Maar is het zo'n moeite om even aan te bellen? Bovendien kan ik niet ruiken hoe dik of groot het pakket is. Daar zit je dan voor piet snot te wachten.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Al gekeken naar mijn eerdere vragen in dit topic, want het ontbreekt in jouw reactie aan de antwoorden daarop.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Yep en ook al de SP gemaild. Link is via Radar. Mooi dat zij zoiets oppakken.

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

PostNL heeft bij mij ook weinig pluspunten.... Ben regelmatig post "kwijt" (komt dus gewoon niet aan) en 2 weken geleden kregen we post met een brief erbij dat ze een tas hadden terug gevonden met post van eind december. :S Ben benieuwd of ik al die andere vermiste post ooit nog eens zie. Klachten worden afgedaan met "we zullen het bespreken" en dat is 't dan....

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door Linoge »

O, O, de SP.
Nu is Post.nl het haasje!

Dirkie
Berichten: 2954
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door Dirkie »

Maar is het zo'n moeite om even aan te bellen? Bovendien kan ik niet ruiken hoe dik of groot het pakket is. Daar zit je dan voor piet snot te wachten.
Nee, het geen moeite om aan te bellen, maar waarom zou je, als het ook door de brievenbus past. Scheelt de bezorger van POSTNL weer wat tijd en aangezien ze betaald worden voor het aantal afgeleverde pakketten is iedere seconde winst voor hen.
En van wie had je de mail gehad, dat je thuis moest blijven, van BOL of van POSTNL. Wij bestellen namelijk ook wel eens wat via internet en ik krijg alleen maar mail van de verkoper en niet van de bezorger.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Dirkie schreef:
Maar is het zo'n moeite om even aan te bellen? Bovendien kan ik niet ruiken hoe dik of groot het pakket is. Daar zit je dan voor piet snot te wachten.
Nee, het geen moeite om aan te bellen, maar waarom zou je, als het ook door de brievenbus past. Scheelt de bezorger van POSTNL weer wat tijd en aangezien ze betaald worden voor het aantal afgeleverde pakketten is iedere seconde winst voor hen.
En van wie had je de mail gehad, dat je thuis moest blijven, van BOL of van POSTNL. Wij bestellen namelijk ook wel eens wat via internet en ik krijg alleen maar mail van de verkoper en niet van de bezorger.
De link was van Post.nl zelf.........

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door pima »

[quote="PJ 66"quote]De link was van Post.nl zelf.........[/quote]

Post.nl heeft mijn mailadres niet, hoe komen ze aan de jouwe, zoiets als een emailgids bestaat bij mijn weten niet.En verder lees je elke dag je mail?

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door PJ 66 »

pima schreef:
PJ 66 schreef:De link was van Post.nl zelf.........
Post.nl heeft mijn mailadres niet, hoe komen ze aan de jouwe, zoiets als een emailgids bestaat bij mijn weten niet.En verder lees je elke dag je mail?
[/quote]


Nee tuurlijk niet. Bol stuurt mij via mail de track code. Dan kom je uit op Postn.nl met hun trackcode. En ja ik lees mijn mail elke dag. Wel meer op een dag.

Dirkie
Berichten: 2954
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door Dirkie »

PJ 66 schreef:
pima schreef:
PJ 66 schreef:De link was van Post.nl zelf.........
Post.nl heeft mijn mailadres niet, hoe komen ze aan de jouwe, zoiets als een emailgids bestaat bij mijn weten niet.En verder lees je elke dag je mail?
Nee tuurlijk niet. Bol stuurt mij via mail de track code. Dan kom je uit op Postn.nl met hun trackcode. En ja ik lees mijn mail elke dag. Wel meer op een dag.
Met andere woorden.
BOL stuurt U een mail dat U thuis moet blijven, niet PostNL.
BOL verpakt iets breekbaars dusdanig slecht dat het heel snel stuk gaat
De bezorger van POSTnl gooit iets, wat door de brievenbus past, ook inderdaad door de brievenbus.
En U gaat vervolgens op dit forum en bij de SP klagen over POSTnl.

Misschien klinkt het vreemd, maar ik snap het niet meer :mrgreen:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Zo heeft de TS eerder een topic geopend waarin hij zijn volledige beklag over Post.NL doet.
De versturende partij wordt door hem nooit meegerekend en laat dat vorige keer nu ook bol.com geweest zijn.

En nog gaat er geen lampje branden bij TS wie gewoon simpelweg de P op Post.NL heeft.....

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Nee zien jullie fout de track trace is van Post.nl. [belediging verwijderd door de Moderator]

Beter lezen. Bol.com zou beter een andere bezorgdienst kunnen uitzoeken.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 apr 2012 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Gaat mij er om dat bol.com hun pakketje waardeloos verpakt heeft en ondanks dat het breekbaar was geen "breekbaar" sticker erop heeft geplakt!
DAT hoort VOLLEDIG tot de verantwoordelijkheid van bol.com en NIET bij Post.NL welke als REGEL hebben dat pakketjes welke door de brievenbus passen dan ook gewoon door de brievenbus mogen, BEHALVE als er "breekbaar" op staat.

Bol.com hoort dit te weten en is hierin erg nalatig geweest. Jouw beschuldigingen richting Post.NL kloppen dus wederom niet als je het mij vraagt.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Daan is hier cultuurbewaarder van Post.nl. Moet je maar eens kijken wat voor zooitje het nu weer is in 's Hertogenbosch. Afgezien Bol.com het pakket misschien beter had kunnen verpakken, blijf ik er bij dat ze hadden kunnen aanbellen. Bol.com betaalt hier namelijk extra voor. En niet om het alsnog door de brievenbus te proppen, dan hadden ze het ook via de postbode kunnen laten verzorgen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door berndv »

Post.nl is post die door de brievenbus past en door de postbode bezorgd wordt.

Tnt bezorgt pakketpost die niet door de brievenbuspast en/of zwaarder is.

Wie was het nou?

En track en trace geeft een dag aan waarop,de bestelling bezorgd wordt. Daarbij wordt geen tijd aan gegeven en al helemaal niet se verplichting dat je thuis moet blijven. Dat jij thuis blijft is je eigen keus.

Of track en trace is onlangs sterk veranderd, maar dit komt mij absoluut niet bekend voor.
Ik kreeg een mail dat ik thuis moest blijven, omdat er een pakket kwam die niet door de brievenbus kon en behoorlijk zwaar was en breekbaar. Het pakket zou tussen 08.30 - 21.30 uur geleverd worden.
Daarnaast is zoals al vele malen gezegd is bol.com verantwoordelijk voor de manier van verpakken en niet de postbezorger. Daar heeft dus geen sticker van breekbaar op gestaan.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Post.nl brengt ook pakketjes rond per auto. TNT bestaat volgens mij niet meer. Je loopt achter. Bovendien wordt er wel een tijd aangegeven. Staat zwart op wit op Post.nl bij de barcode van Post.nl

Als je alles wil betwisten moet jij weten. Ik heb zelf nog een mail ontvangen van hun. Geloof je zeker ook niet..........

Geachte heer xxx,

Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend voor u is dat uw zending beschadigd is geraakt door toedoen van onze chauffeur.

Mijn voorgaande collegea hebben uw klacht helaas niet volgens procedure geregistreerd. Daarom heb ik uw klacht alsnog doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling.

De collega van deze afdeling zal binnen 5 werkdagen met u contact opnemen om uw klacht alsnog op de juiste wijze af te handelen.

Mijn oprechte excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u naar aanleiding van onze reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van ons reactieformulier.

Met vriendelijke groet,

Marjet Heslinga
PostNL Pakketten Klantenservice Consumenten

www.postnlpakketten.nl/

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Stond er op het pakket dat het breekbaar was ?
Zo ja dan is in in mijn ogen post.nl de schuldige
Zo nee dan ligt het niet aan post.nl maar aan Bol.com

Gesloten