Iedereen heeft wel gehoord dat er onderzoek gedaan wordt naar de schadelijkheid van straling, bv van mobieltjes of hoogspanningskabels. Het schijnt dat nu ook biostabiel schadelijk zou kunnen zijn, vanwege het onnatuurlijke magnetische veld.
Heeft iemand hier iets van gehoord?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] biostabil --> kanker?
-
Gast
Re: biostabil --> kanker?
Volgens die reclame wordt je er betr van ...
Ik denk dat je er alleen maar armer van wordt voor een gouden kokertje met wat zand en een magneetje
Ik denk dat je er alleen maar armer van wordt voor een gouden kokertje met wat zand en een magneetje
-
Gast
Van een klein magneetje krijg je geen kanker. Bio stabil is niks meer dan een klein magneetje. Krijg je dus geen kanker van.
Werkt trouwens ook andersom, een klein magneetje geneest namelijk ook niks.
Werkt trouwens ook andersom, een klein magneetje geneest namelijk ook niks.
-
Gast
Zag net de TellSel commercial.
Zoals gewoonlijk weer erg lachwekkend.
Tineke de Nooij wijst er op dat men moet oppassen geen namaak te kopen.Wat denkt ze wel niet. Er bestaat niet zoiets als namaak voor dit product. En een wereldpatent voor de Bio is er ook niet. Dat is een aperte leugen naast alle andere.
Het is gewoon een hanger met een gewone magneet die iedereen kan maken. En werken doet ie toch niet. Wanneer hou je nou eens op De Nooij met je belachelijke praatjes waar je jezelf mee probeert te verrijken??
De Nooij, Santanera en TellSel moeten desperate zijn. Ze barsten van de voorraden, heb ik via welingelichte bronnen vernomen, die ze nu proberen te verkopen door er een zogenaamd Sinterklaas cadeautje bij te doen. Ze zijn ver gezonken.
Zoals gewoonlijk weer erg lachwekkend.
Tineke de Nooij wijst er op dat men moet oppassen geen namaak te kopen.Wat denkt ze wel niet. Er bestaat niet zoiets als namaak voor dit product. En een wereldpatent voor de Bio is er ook niet. Dat is een aperte leugen naast alle andere.
Het is gewoon een hanger met een gewone magneet die iedereen kan maken. En werken doet ie toch niet. Wanneer hou je nou eens op De Nooij met je belachelijke praatjes waar je jezelf mee probeert te verrijken??
De Nooij, Santanera en TellSel moeten desperate zijn. Ze barsten van de voorraden, heb ik via welingelichte bronnen vernomen, die ze nu proberen te verkopen door er een zogenaamd Sinterklaas cadeautje bij te doen. Ze zijn ver gezonken.