| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bril
Bril
Ik heb pas geleden een nieuwe bril aangeschaft omdat ik volgens mij wat slechter ging zien. Ik ben daarvoor naar de opticien gegaan. Ik heb daar ook een oog test laten afnemen en hier kwam uit dat ik inderdaad achteruit was gegaan. Ik heb de bril laten bestellen en heb deze gisteren gekregen. Alleen nu als ik de bril opzet word ik duizelig, heel misselijk en krijg barstende koppijn en ik zie eigenlijk nog beter door mijn oude bril dan door mijn nieuwe. Nu wil ik de bril terug brengen en gwoon al mijn geld terug zodat ik naar een opticien kan gaan die wel goed mijn ogen kan meten. KAN IK DIT ZOMAAR DOEN?
-
BRILSMURF
Re: Bril
Ga naar een andere opticien om de sterkte van je ogen en de sterkte van de brilleglazen vast te stellen. Vraag dit zwart op wit
Ga daarna terug naar de opticien die de bril geleverd heeft en geeft hem eerst de kans om z'n fout te herstellen.
Als hij daar niet aan meewerkt kun je eisen gaan stellen en verdere maatregelen nemen.
Succes
Ga daarna terug naar de opticien die de bril geleverd heeft en geeft hem eerst de kans om z'n fout te herstellen.
Als hij daar niet aan meewerkt kun je eisen gaan stellen en verdere maatregelen nemen.
Succes