| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Carefeet levert niet en antwoordt niet
-
Frans Vinken
Carefeet levert niet en antwoordt niet
Beste mensen, de firma Carefeet die adverteert geregeld op Facebook en Internet.
Als je iets besteld dan moet je meteen betalen maar er wordt niets geleverd!
Ook na herhaaldelijke mailtjes beantwoorden ze nooit en er is geen telefoon nummer bekend van hen.
Wees gewaarschuwd !
Als je iets besteld dan moet je meteen betalen maar er wordt niets geleverd!
Ook na herhaaldelijke mailtjes beantwoorden ze nooit en er is geen telefoon nummer bekend van hen.
Wees gewaarschuwd !
Re: Carefeet levert niet en antwoordt niet
Maar waarom bestelt u daar dan iets?
-
NeoDutchio
*Een webshop met maar 1 artikel.
*Contact via een formulier waarachter medewerkers 24/7 zullen reageren.
*Wordt rechtstreeks vanuit de fabrikant verstuurd.
*Mailadres van Brainybaby, een heel andere naam.
*Adres op de site is een woonhuis.
*KVK adres komt niet overeen met het opgegeven adres.
*KVK adres is een woonhuis.
Hoeveel waarschuwingen hadden er moeten zijn voordat u er niet zou gaan bestellen?
Geen idee wanneer u besteld hebt, maar dit komt gewoon van Ali af en dat duurt een tijdje voordat dat in Nederland aankomt.
U hebt bij deze waarschuwing nummer 4940242 gedaan voor een dropshipper. U hebt niets gedaan met alle waarschuwingen voor u, wie denkt u dan wel te bereiken met uw waarschuwing? Zo lang mensen eerst doen en daarna pas kijken is het dweilen met de kraan open.
*Contact via een formulier waarachter medewerkers 24/7 zullen reageren.
*Wordt rechtstreeks vanuit de fabrikant verstuurd.
*Mailadres van Brainybaby, een heel andere naam.
*Adres op de site is een woonhuis.
*KVK adres komt niet overeen met het opgegeven adres.
*KVK adres is een woonhuis.
Hoeveel waarschuwingen hadden er moeten zijn voordat u er niet zou gaan bestellen?
Geen idee wanneer u besteld hebt, maar dit komt gewoon van Ali af en dat duurt een tijdje voordat dat in Nederland aankomt.
U hebt bij deze waarschuwing nummer 4940242 gedaan voor een dropshipper. U hebt niets gedaan met alle waarschuwingen voor u, wie denkt u dan wel te bereiken met uw waarschuwing? Zo lang mensen eerst doen en daarna pas kijken is het dweilen met de kraan open.
-
Theotrucker
Waar die dropshippers wel goed in zijn is een heel veilige betaallink.. Voor hun dan.
Bestudeer op Facebook
Ali versus de rest
Er gaat een wereld van oplichters voor je open. En het gebeurt je nooit meer!
Bestudeer op Facebook
Ali versus de rest
Er gaat een wereld van oplichters voor je open. En het gebeurt je nooit meer!
-
Frans Vinken
Beste mensen,
Ten eerste heb ik niet via Facebook besteld maar via hun eigen website , welke ik gevonden heb via google omdat ik gezondheidssandalen zocht voor mijn oudste zus van 77.
Daarbij moet men dan alle website's tegenwoordig helemaal gaan uitpluizen om te kijken of die site wel deugd of niet??
Hoe kon ik dan weten dat dit van die Ali of zo afkomt?
Daarbij ben ik toch niet zo blij met deze tekst "U hebt bij deze waarschuwing nummer 4940242 gedaan voor een dropshipper. U hebt niets gedaan met alle waarschuwingen voor u, wie denkt u dan wel te bereiken met uw waarschuwing? Zo lang mensen eerst doen en daarna pas kijken is het dweilen met de kraan open." Denkt u nu werkelijk dat ik daar iets zou bestellen als ik dit van te voren had geweten?? Mijn bedoeling was om de mensen te waarschuwen voor deze site, omdat er helemaal niets over carefeet op deze site stond ! Ik ben blij dat u iedereen over 1 kam haalt.
Ten eerste heb ik niet via Facebook besteld maar via hun eigen website , welke ik gevonden heb via google omdat ik gezondheidssandalen zocht voor mijn oudste zus van 77.
Daarbij moet men dan alle website's tegenwoordig helemaal gaan uitpluizen om te kijken of die site wel deugd of niet??
Hoe kon ik dan weten dat dit van die Ali of zo afkomt?
Daarbij ben ik toch niet zo blij met deze tekst "U hebt bij deze waarschuwing nummer 4940242 gedaan voor een dropshipper. U hebt niets gedaan met alle waarschuwingen voor u, wie denkt u dan wel te bereiken met uw waarschuwing? Zo lang mensen eerst doen en daarna pas kijken is het dweilen met de kraan open." Denkt u nu werkelijk dat ik daar iets zou bestellen als ik dit van te voren had geweten?? Mijn bedoeling was om de mensen te waarschuwen voor deze site, omdat er helemaal niets over carefeet op deze site stond ! Ik ben blij dat u iedereen over 1 kam haalt.
Ja. Tenzij je in de situatie wilt komen waar je nu zit. Dat is het internet van vandaag de dag.Frans Vinken schreef: ↑09 apr 2020 22:31Daarbij moet men dan alle website's tegenwoordig helemaal gaan uitpluizen om te kijken of die site wel deugd of niet??
Theotrucker
, NeoDutchio
en juliomariner
vinden dit leuk
-
NeoDutchio
Een aantal jaar geleden werd Nederland overspoeld door malafide Chinese webshops. Mensen bestelde blind merkkleding bij webshops met de naam hetvolleglas.nl, parochiediessen.nl en discotheekbumpers.nl. De overheid heeft moeten ingrijpen omdat de Nederlandse consument niet in staat was om helder na te denken bij het zien van een woordje korting.Frans Vinken schreef: ↑09 apr 2020 22:31Daarbij moet men dan alle website's tegenwoordig helemaal gaan uitpluizen om te kijken of die site wel deugd of niet??
Nu, nog geen 2 jaar later, wordt Nederland opnieuw overspoeld, maar nu door dropshippers. En ja, als klant kijk je dan eerst waar je gaat kopen. Net zo goed dat je bij een fysieke winkel eerst gaat kijken wat voor verkoper het is. En zijn lijsten online te zien waar je op moet letten bij een webshop. Er zijn namelijk wettelijke bepalingen voor. Houdt een verkoper zich daar niet aan, of probeert hij zo moeilijk mogelijk te vinden zijn, dan weet je al dat je door moet gaan scrollen.
Soortgelijke topics worden massaal op diverse fora geplaatst. Enkel de naam van de webshop verschilt, verder is alles hetzelfde. En ja, ik haal mensen over 1 kam. Maar dat zijn de mensen die niet vooraf kijken waar ze gaan bestellen. Als u de diverse topics zou lezen ziet u daarin een rode draad.Frans Vinken schreef: ↑09 apr 2020 22:31Daarbij ben ik toch niet zo blij met deze tekst "U hebt bij deze waarschuwing nummer 4940242 gedaan voor een dropshipper. U hebt niets gedaan met alle waarschuwingen voor u, wie denkt u dan wel te bereiken met uw waarschuwing? Zo lang mensen eerst doen en daarna pas kijken is het dweilen met de kraan open." Denkt u nu werkelijk dat ik daar iets zou bestellen als ik dit van te voren had geweten?? Mijn bedoeling was om de mensen te waarschuwen voor deze site, omdat er helemaal niets over carefeet op deze site stond ! Ik ben blij dat u iedereen over 1 kam haalt.
-
Theotrucker
Als je nu echt de wereld beter wilt maken door deze webwinkel te melden is loffelijk. Maar elke dag komen er minstens tien websites bij in de Nederlandse taal. Dweilen met de kraan open! Dat is wat "ali versus de rest "doet. Een grote groep mensen die proberen hier iets aan te doen.