LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cross Trainer, wie kan mij adviseren?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
nomorecorsa

Cross Trainer, wie kan mij adviseren?

Ongelezen bericht door nomorecorsa »

Dag, ik ben op zoek naar een goede cross trainer en hij mag natuurlijk niet te veel kosten.
Ik zie op het web wel het een en ander, bijvoorbeeld bij V&D staat zo'n ding te koop voor E. 700, maar ik wil geen zepert kopen...

Ohja, dat ik bij de sportschool gebruik kan maken van een crosstrainer is mij bekend, het probleem is dat deze niet open is op momenten dat ik wil trainen :))

Wie heeft er ervaring en kan me adviseren bij mijn koop?

karr-2

Re: Cross Trainer, wie kan mij adviseren?

Ongelezen bericht door karr-2 »

Het moet ook vooral niet te veel kosten :evil: Laat me raden, je bent zeker een Nederlander die te gierig om voor de sportschool te betalen.

Ga een lekker stukje wandelen of fietsen, veel goedkoper en net zo effectief.

nomorecorsa

ik moet het toch niet uitkauwen he oh jee toch wel....
ik werk overdag, kom superlaat thuis (te laat voor de sportschool in de buurt) en wil s avonds liever niet over straat om geen tvster te worden als slachtoffer bij opsporing verzocht....
met andere woorden, ik wil graag thuis trainen.
Ik heb in de sportschool getraind maar mijn uren zijn veranderd dus dat lukt me niet meer, het kostte me op jaarbasis 500 euro om de sportschool te betalen.

Het bedrag waar ik aan denk is max 800 euro......

nomorecorsa

serieuze reacties nog steeds welkom!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

wij hebben vorig jaar januari 1`gekocht bij Aldi a 249,- euro.

Perfect ding, we zitten er met twee personen op. Kwaliteit is goed, max belasting is 150 Kg.

En je kan een half uurtje drie x per week. Ik ben in een jaar 11 kilo lichter geworden. Voordeel van deze manier is dat het er ook niet zo snel weer aan komt.
En een half uurtje is zo te vinden, zonder over straat te moeten ed. De dichtbijzijnde sportschhol is 10 Km rijden.

Gast

Hallo,
Ik heb er één van 100 euro, ooit eens bij de blokker gekocht. als het goed is heb ik hem pasgeleden nog zien staan. oke hij maakt een beetje lawaai maar verder is ie perfect. elke dag 20 minuutjes (vooral 's ochtends is goed) en je voelt je echt supergoed. dat doe ik dus, hup uit bed eventjes een makkelijke trainingsbroek aandoen met tshirt en even 20 minuutjes trainen. da doe je dus niet als je naar de sportschool gaat... zo vroeg in de ochtend. het is ook makkelijk omdat ik hem bij de tv heb staan... meestal hebben ze dat in sportscholen niet dus nogal saai sanp je. ik vind dat je er gewoon één moet kopen. je zal er zeker geen spijt van hebben.

een probleempje... het is nogal groot en je kunt hem niet makkelijk naar beneden tillen vanwege het vliegwiel.

maar verder wens ik je er heel veel succes mee :)

groetjes Linda

Gast

ik heb er een van de Wehkamp. Ik moet zeggen dat de toestellen in de sportschool stukken soepeler "trappen", maar hij doet het prima.

nomorecorsa

wie heeft er ervaring met het kopen van een crosstrainer bij een fitnessapparatenbedrijf en zo ja hoe was die ervaring?

Gast

Mijn tip is dat een setje dumbells koopt. Alleen vet verbranden is onzin. Ga je spieren versterken zodat je strakker word. Meer spiermassa = hogere stofwisseling. Ga daarnaast lekker hardlopen, traplopen, fietsen etc. Als je alleen maar op de crosstrainer staat went je lichaam aan de beweging en wordt het resultaat steeds minder. Je lichaam weet wat het moet doen en zal zuiniger met je reserves omspringen. Kijk eens op www.slank-en-sterk.nl

Gast

Het gaat m juist om de combinatie, de crosstrainer thuis, als het weer slecht is kun je binnen trainen, de stevige wandeling en fietstocht voor de goedweer dagen....
De vraag blijft dus staan, wie heeft er ervaring met de aanschaf van een crosstrainer bij een fitnessapparatenbedrijf?

Gast

ik heb pas een infiniti 950 crosstrainer gekocht bij Helisport en ben zowel over de winkel als over het apparaat erg te spreken!

nathalie1995

Ongelezen bericht door nathalie1995 »

nou ik heb er ook een bij praxis gekocht voor 169 euro en we zitten met de hele gezin op, tot 110 kilo gaat hij en we zijn al kilo's af gevallen wij zij super te vreden ja hij maakt wat meer geluid , is de prijs ook naar (niet storend trouwens)[/b] :lol:

Lady Dondersteen

Ongelezen bericht door Lady Dondersteen »

Hai,

We hebben er zelf 1 gekocht bij Intersport, maar wat ook een goede (online) winkel is is Helisport.

http://www.helisport.nl/helisports.html

Ze hebben ze te koop vanaf 395,-- euro

groetjes

Gesloten