Ik heb in september een mooi kipling schooltas gekocht die zeer duur was. Nu had deze begin april een kapotte rits, zoeentje waar je hem mee groter kan maken. Wij terug naar de winkel en hij ging in reparatie, we kregen een bon en zijn stuurden hem naar kipling op. 1 maand later (ze hadden beloofd 2 weken) kreeg ik mijn tas terug en ineens zag ik daar in het kleine voorvak een GAT. Ik zei dat die er niet inzat en hun kijken. Ze wisten het niet. Dus toen ging hij terug naar reparatie. Dat was gister. Maar vandaag kreeg ik telefoon van ja, dat gat zat er al in en dat is slijtage. Aldus de vrouw die hem had ingenomen. Er staat niets op de bon vermeld van dat er een gat in het voorvakje zat. Wat moet ik nu doen? Een nieuwe tas eisen? Reparatie? of niet?
wie weet een oplossing?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dag schooltas
-
M. Balk
Re: Dag schooltas
Schandalig. Waar is de service van Kipling gebleven? Deze tassen zijn hartstikke duur. Ik zou een nieuwe tas eisen.
-
Rob Gerrits
Re: Dag schooltas
Volgens mij zit er een heeeel erg lange garantie op een kipling tas, als ik jou was, dan zou ik de garantie-voorwaarden nog maar eens even lezen.