LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitale camera blijkt op Internet veel goedkoper!

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Rosa

Digitale camera blijkt op Internet veel goedkoper!

Ongelezen bericht door Rosa »

Ik heb vandaag een digitale camera gekocht in een fotowinkel.
Nadat ik thuiskwam heb ik rondgeneusd op het internet. Deze blijkt 50 eurp goedkoper te worden aangeboden!

Wat kan ik het beste doen?? 50 euro is zo 110 gulden!

frans

Re: Digitale camera blijkt op Internet veel goedkoper!

Ongelezen bericht door frans »

Het beste wat je doen kunt, is eerst romdkijken en dan pas kopen. Niet andersom!!!!!

Glenn

Ongelezen bericht door Glenn »

Het is logisch natuurlijk dat producten die op internet te koop worden gezet goedkoper zijn. Die winkels hebben geen huur voor een pand en weinig (verkopend) personeel. (dit geldt natuurlijk alleen voor winkels die alleen via internet bereikbaar zijn).
Zoals Frans zegt: eerst even kijken op internet (bijvoorbeeld via de prijsvergelijker www.kieskeurig.nl). Zorg er wel voor dat het een beetje bekend bedrijf is en niet zo'n vaag bedrijf waar niemand van heeft gehoord. Om dit uit te kunnen zoeken, kun je beter kijken op internet (bijvoorbeeld hier, of via kieskeurig.nl) of vragen aan bekenden.
Een reden vaak voor mensen om niet op internet te kopen is vanwege de service-verlening. Stel, je snapt iets niet van de camera of je hebt een andere vraag, kan je gemakkelijker naar de winkel gaan en aan de verkoper de vragen en evt te demonstreren. Het prijsverschil nemen de meeste mensen dan voor lief.
Het lijkt me sterk dat de winkel in kwestie de camera nog zal terug nemen, omdat het prijsverschil van een internetshop komt. Dit is denk ik een geval van pech.

Robbert Lachaise

Ongelezen bericht door Robbert Lachaise »

Ook in het buitenland (bijv. Duitsland)zijn elektrische producten vaak veel goedkoper dan in Nederland, en ook kan je als de Dollar ($) goedkoop is en je kan in Dollars betalen in Amerikaanse internetwinkels goedkopere producten kopen.

Gesloten