| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] draadloos adsl (speedtuch)
-
kluizenaar3
draadloos adsl (speedtuch)
he jongens en meisjes ik heb sins kort speed tuch (draadloos adsl) van kpn maar de ontvanger werkt niet goed ( het signaal is zeer zwak en internet zeer sloom) wat nu als mijn zoontje op msn gaat zegt ie dat er geen eens verbinding is google doe het wel ik w8 graag af op de reacies

-
Gast
Re: draadloos adsl (speedtuch)
Dat heb ik ook gehad. Ik weet niet of het bij jou dezelfde oplossing is, maar bij mij bleek mijn buurman zijn draadloze internet niet goed beveiligd te hebben. Zijn signaal was sterker dan die van mij en 'overrulede' elke keer mijn signaal. Gevolg: ik zat via zijn internet te internetten, waardoor hij langzamer werd (er zaten 2 mensen op).
Dat opgelost en nu doet alles het weer prima.
Als dit probleem het bij jou niet blijkt te zijn, kan ik je adviseren om een helpdesk te bellen. Misschien kunnen zij je helpen. Succes ermee.
Dat opgelost en nu doet alles het weer prima.
Als dit probleem het bij jou niet blijkt te zijn, kan ik je adviseren om een helpdesk te bellen. Misschien kunnen zij je helpen. Succes ermee.
-
Gast
Re: draadloos adsl (speedtuch)
ik heb ook speedtouch, kpn vertelde mij dat ik een cat5 kabel moest hebben van de splitter tot de modem. dat heb ik gedaan en heb geen problemen meer. te koop bij kpn winkel.