Wie heeft ervaring met DVD Post NL?
Ik heb een abonnement genomen op basis van de informatie die zij op hun site verstrekken. De levertijden die ze hier hanteren raken echter kant nog wal, omdat alle DVD's vanuit en naar België verstuurd worden.
Ik heb in 5 weken tijd slechts 4 DVD's ontvangen, ondanks het feit dat ik ze steeds binnen twee dagen na ontvangst retourneerde. Gemiddeld duurde het 9 dagen voordat ik een nieuwe DVD ontving nadat ik de vorige had geretourneerd. Huren bij de videotheek is daardoor veel goedkoper, in tegenstelling tot wat DVD Post op haar site beweert.
Op haar site beweert DVD Post dat de DVD's met TPG post worden verzonden en dat de levertijd 1 maximaal 2 werkdagen is. Dit is dus pertinent niet waar. Nadat ik de vraag maar liefst vier keer per e-mail aan de klantendienst had gesteld, kreeg ik eindelijk het antwoord dat inderdaad alle DVD's vanuit en naar België verzonden worden. Dit betekent dat de DVS's niet 1 of 2 dagen, maar 4 tot 5 dagen onderweg zijn, enkele reis wel te verstaan! DVD Post verstrekt dus valse informatie aan aspirant abonnees.
Ben benieuwd welke ervaring andere abonnees in Nederland hebben.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DVD Post NL
Re: DVD Post NL
Beste ...,
Heb geen ervaring met DVD post , maar vind hun prijzen erg hoog, je moet eens keeno.nl proberen heb ik goede ervaringen mee, binnen drie dagen nieuwe DVD's (Bij mij steeds 2 stuks) en hun prijzen vallen mee voor het aantal DVD's die ik een in maand (16x) kon huren.
Succes,
Tim
Heb geen ervaring met DVD post , maar vind hun prijzen erg hoog, je moet eens keeno.nl proberen heb ik goede ervaringen mee, binnen drie dagen nieuwe DVD's (Bij mij steeds 2 stuks) en hun prijzen vallen mee voor het aantal DVD's die ik een in maand (16x) kon huren.
Succes,
Tim
Re: DVD Post NL
Beste Tim,
Ik heb de site van Keeno.nl bekeken en dat is inderdaad een veel beter alternatief, ook qua prijsstelling. Bovendien is het aantal beschikbare titels daar veel groter (6000 bij Keeno tegen ca. 3500 bij DVD Post). Alle titels die ik tot nu toe bij DVD Post miste, zijn bij Keeno bijvoorbeeld wel beschikbaar.
Bedankt voor de tip, ik stap direct over!
Ik heb de site van Keeno.nl bekeken en dat is inderdaad een veel beter alternatief, ook qua prijsstelling. Bovendien is het aantal beschikbare titels daar veel groter (6000 bij Keeno tegen ca. 3500 bij DVD Post). Alle titels die ik tot nu toe bij DVD Post miste, zijn bij Keeno bijvoorbeeld wel beschikbaar.
Bedankt voor de tip, ik stap direct over!