LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Easy as Dell?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Rik Lambers

Easy as Dell?

Ongelezen bericht door Rik Lambers »

Laatst surfde ik op het internet naar een specifiek toetsenbord: de Logitech G15.
Na een tijdje belande ik op dell.nl, en zag dat daar de prijs € 28,46. Ik kon mijn ogen niet geloven, 29 euro! De normale prijs is circa 70 euro! Alleen de verzendkosten zaten niet mee: de prijs inclusief verzendkosten was € 40,36.

De volgende dag trommelde ik wat vrienden op om met z'n allen zo'n Logitech G15 te bestellen. 5 vrienden deden mee, de prijs werd dan € 36,- p.p. Nog steeds goedkoop! Alleen zou die prijs wel kloppen? De volgende dag naar Dell gebeld: "Ja hoor, die prijs is gewoon goed!". Geweldig, niets kon ons meer tegenzitten om dit geweldige toetsenbord te krijgen! Gelijk bestellen dus.

Op donderdag 15 juni kregen we het pakje binnen, met daarin 5 Logitech Media Keyboard Elite's.
We hebben op verschillende Fora gezocht, veel andere mensen hadden dit probleem. Hun mochten allemaal de verkeerde toetsenborden houden, en kregen alsnog een Logitech G15 toegestuurd! Wij dus ook gelijk bellen, maar helaas. Dell kwam de toetsenborden ophalen, en we kregen ons geld terug. Niet meer leverbaar zei Dell.

Waarschijnlijk zitten zo'n 350 andere mensen met precies hetzelfde probleem. Dell heeft iedereen de Logitech Media Keyboard Elite gestuurd. Dell vertelt iedere klant een ander verhaal, soms zijn ze uitverkocht, soms mogen klanten de Media Keyboard Elite's houden en krijgen ze de Logitech G15's alsnog toegestuurd.
Bij ons komt Dell de Logitech Media Keyboard Elite's ophalen, en we krijgen alleen ons geld terug.

Wat vinden jullie hiervan / hoe moet ik hier op reageren?

Mvg,

Rik Lambers (15)

*Sara*

Re: Easy as Dell?

Ongelezen bericht door *Sara* »

Ik zou er niet zo'n probleem van maken. Je krijgt je geld toch terug??
In principe wordt je niet eens echt opglicht.
Het enige wat je kunt doen is in de toekomst niks meer bestellen bij Dell

pjedro79

Ongelezen bericht door pjedro79 »

Na lezen van de review op tweakers net (appel schermen vs dell 24 inch W.S) was ik helemaal warm gelopen voor het Dell scherm. Ik heb mn diezelfde avond nog besteld en t geld overgemaakt.

Woensdag kwam ik terug uit mn werk en zag dat UPS langs was geweest. Ik was niet thuis dus de volgende dag zouden ze rond dezelfde tijd (14:00) weer langs komen. Mooi, ik nam donderdag middag vrij....

Om 1600 uur nog niemand geweest. Ik bellen met UPS, ja ze kunnen tot 1730 komen.

17:00, niemand te zien, toch nog even een keertje bellen. Wat is uw infonotice nr. meneer. Ik geef het nummer. O sorry meneer, we hebben gister een foutje gemaakt, 1 van de drie pakketjes (garantiebewijs) is op een ander adres bezorgt... Nou had ik toevallig drie dagen eerder een Feedback cursus gehad, maar die was ik spontaan even vergeten. Die man aan de telefoon heeft de volle laag gekregen en z'n cheffin ook. Wat is dit nu, ze hebben mn 06 nummer maar denkt u dat ze je bellen.....

Denkt u dat ze zelf t pakketje gaan ophalen...., neen beste mensen. Denkt u dat ze Dell hierover informeren..... Wederom neen!, u moet contact opnemen met Dell omdat UPS een fout gemaakt heeft!!

Kosten dus ver:
1 halve dag vrijgenomen
2 telefoontjes a 10 minuten

Goed, de dag erna bel ik met Dell. Excuses en geslijm van meneer de Klerk, zoveel dat ik 5 minuten na t verbreken der verbinding nog altijd de telefoon niet van mn oor vandaan krijg. Weet u waar dat garantie bewijs is afgeleverd? Ja, dat wist ik van Ups. Kunt u t zelf halen, en ons daarna even bellen als t gelukt is? Ja, t was niet heel ver (15 minuten met de auto) dus ik heb t opgehaald met de auto, zodat Dell de rest kon laten bezorgen.

Ik bel met meneer de Klerk van Dell met de mededeling dat ik t pakketje heb opgehaald. Het was inmiddels al open gerukt door een over enthousiaste ontvanger, maar goed. We bellen u vanochtend nog terug en dan krijgt u te horen of de spullen of s'middags of s'avonds met een spoed zending worden afgeleverd. Denkt u dat ze terug bellen…..

Om 14:00 vrijdag middag bel ik wederom met Dell, ik leg uit dat ik terug gebeld zou worden. Excuses, meneer de Klerk die u vanochtend aan de telefoon had zit niet op z’n plek, maar ik stuur hem een mailtje.

16:00 uur. Nog niet terug gebeld. Ik bel weer en krijg mw van Beer aan de lijn. Wederom excuses. Meneer de Klerk heeft s'middags vrij en die spoed zending zoals belooft lukt niet meer.
Dit accepteer ik niet en mw van Beer gaat overleggen met haar chef.

20 Minuten later word ik terug gebeld, chef vond dat er beloften zijn gemaakt die niet zijn nagekomen en bied ter compensatie wat boxen voor onder t scherm aan ter waarde van 50 euro. Dat scherm wordt dan maandag afgeleverd, moest nog wat praat werk verrichten omdat s’avonds te laten gebeuren (zodat t me niet nog een vrije dag kost) maar het zou geregeld worden. Mw van Beer zou alles persoonlijk regelen en als er problemen waren mij hierover bellen.

Kosten tot dus ver:
1 halve vrije dag
6 telefoontje a 10 minuten.
1 auto rit a 15 minuten

Baten:
Boxjes a 50 euro

Maandag avond. U raad het al, niemand aan de deur geweest….
Dinsdag ochtend gebeld. Ik zou terug gebeld worden, denkt u dat mw van Beer terug durft te bellen….
Dinsdag middag weer gebeld. Mw van Beer heeft een spoed vracht geregeld, maar ik krijg haar niet aan de lijn. Ik heb Dell gezegd dat ik mn geld terug wil. Nu hopen dat dat wel een beetje vlot kan!
Totaal Kosten:
1,5 vrije dag
8 telefoontjes a 10 minuten
1 autorit a 15 minuten

Baten:
1 wijze les, koop niet bij Dell

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

[quote]Wat vinden jullie hiervan / hoe moet ik hier op reageren?[quote]

U heeft een overeenkomst met Dell en staat in uw recht als u eist dat ze het product als nog leveren. Indien u dit wenst kunt u het beste een brief sturen met en ze daarin "in gebreken" stellen en aangeven dat u ze nog twee weken de tijd geeft om het product als nog te leveren. Na de periode heeft u recht op een schade vergoeding. Mocht u het product bij een andere winkel kunnen kopen maar duurder uit zijn dan zouden zij het verschil moeten betalen.

Persoonlijk zou ik geen zaken doen met Dell omdat ze regelmatig de wet aan hun laars lappen. Ze geven pas toe indien ze een dagvaardig hebben gekregen en tegen die tijd bent u meer kwijt aan advokaat kosten.

Prikker

Ongelezen bericht door Prikker »

Service from Dell ?

See you in Hell !!!

Rasje34

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Tja, ik heb het al eens eerder vermeld in een ander topic over Dell, maar ik ben supertevreden met mijn laptop van Dell.

Gesloten