| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] elektrische harde huidverwijderaar
elektrische harde huidverwijderaar
Ik heb een elektrische harde huidverwijderaar gekocht van het Kruidvat merk! Op de verpakking staat dat er 2 navullingen in zitten, dat betekend dat er total 4 schuurstukjes in zouden moeten zitten. Wat verbaast mij, er zitten er maar 2 in. 1 fijn en 1 grof schuurstukje.. Dat is dus een MISLEIDENDE verpakking. Je kan dus NIET de schuurstukjes vervangen.
Nou is mijn vraag, mag dat zo op de verpakking staan. .. ???!!!
Re: elektrische harde huidverwijderaar
Dit is het antwoord bericht wat ik van de Kruidvat Klantenservice kreeg:
U geeft aan dat er onvoldoende navullingen in de verpakking van de elektrische voetvijl zitten. Ik geef u graag uitleg.
In de verpakkingen vindt u in totaal 2 navullingen. Eén van deze navullingen is al op het apparaat bevestigd.
Kan ik nog iets voor u doen, laat het dan gerust weten.
Vriendelijke groet,
(Naam heb ik weg gelaten)
Kruidvat Klantenservice
U geeft aan dat er onvoldoende navullingen in de verpakking van de elektrische voetvijl zitten. Ik geef u graag uitleg.
In de verpakkingen vindt u in totaal 2 navullingen. Eén van deze navullingen is al op het apparaat bevestigd.
Kan ik nog iets voor u doen, laat het dan gerust weten.
Vriendelijke groet,
(Naam heb ik weg gelaten)
Kruidvat Klantenservice
-
langste adem
Het ligt er ook een beetje aan of het gebruikelijk is of de accessoires normaliter al bij het product zitten.
Als u bijvoorbeeld schoenen koopt en er wordt geadverteerd dat u bij aankoop 2 sets veters cadeau krijgt lijkt het me aannemelijk dat je dan in totaal 3 paar hoort te krijgen : 1 op de schoen zelf en 2 losse sets veters.
Hoe het in uw geval zit weet ik niet, ik had nog nooit van zo'n apparaat gehoord.
Maar ik vrees dat je er verder weinig tegen kunt doen.
Als u bijvoorbeeld schoenen koopt en er wordt geadverteerd dat u bij aankoop 2 sets veters cadeau krijgt lijkt het me aannemelijk dat je dan in totaal 3 paar hoort te krijgen : 1 op de schoen zelf en 2 losse sets veters.
Hoe het in uw geval zit weet ik niet, ik had nog nooit van zo'n apparaat gehoord.
Maar ik vrees dat je er verder weinig tegen kunt doen.
Op de verpakking staatMiekelien schreef:Ik heb een elektrische harde huidverwijderaar gekocht van het Kruidvat merk! Op de verpakking staat dat er 2 navullingen in zitten, dat betekend dat er total 4 schuurstukjes in zouden moeten zitten. Wat verbaast mij, er zitten er maar 2 in. 1 fijn en 1 grof schuurstukje.. Dat is dus een MISLEIDENDE verpakking. Je kan dus NIET de schuurstukjes vervangen.
Elektrische harde huidverwijderaar
2 navullingen (grof en fijn)
Reinigings borsteltje
2 AA batterijen
Gebruiksaanwijzing.
Hoe u aan 4 komt is mij een raadsel,ja de losse navulverpakkingen bevatten 2 stuks dat kunt u niet vergelijken.
Er staat dus 2 navullingen en niet 2 extra sets navullingen (1 grof en 1 fijn.)
Was ook al eigenlijk in de prijs stelling te zien dat er geen 4 extra( 2 sets) navullingen bijzaten. Apparaat tijdens aanbieding 9.95 euro navulling per 2 6.95 euro
gr Henk
als er staat 2 navullingen, dan zou ik zeggen, dat er dan toch 3 schuurstukjes in moeten zitten. anders hadden ze beter kunnen zeggen dat er 2 schuurstukjes in zitten en geen navullingen.
een beetje verwarrend is het wel
een beetje verwarrend is het wel
Leuk al de getallen TS dacht er 4 extra te krijgen ,op de verpakking staat duidelijk dat er 2 navullingen bijzitten anders had er gestaan + 2 extra navullingen dan had aarie25 weer een punt want dan waren het er 3.
gr Henk
gr Henk