LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Emma matras niet meer te bereiken en geen matras
Emma matras niet meer te bereiken en geen matras
Geachte medewerker van Emma,
Op 25 april heb ik een matras en een kussen besteld bij Emma. De narigheid begon met het kussen wat niet op tijd kon worden geleverd, dit lag aan de hoezen leverancier. 3 dagen wachttijd werden uiteindelijk 10 dagen voor het kussen.
Maar het matras is een ergernis. Ik krijg deze maar niet. Tot ergernis aan toe maken ze tot wel 4 keer toe valse beloftes dat ze "aan het einde van deze week" of "uiterlijk morgen" worden verstuurd.
Nu kan ik ze ook niet meer bereiken op het telefoonnummer wat op hun website staat. Ik heb een gevoel alsof Emma failliet aan het gaan is.
Nu zit met een flink probleem. Wat moet/kan ik doen? Ik heb de keuze voor het matras gebaseerd op de beste keuze uit de consumentenbond test.
Met vriendelijke groet,
Boestin
Op 25 april heb ik een matras en een kussen besteld bij Emma. De narigheid begon met het kussen wat niet op tijd kon worden geleverd, dit lag aan de hoezen leverancier. 3 dagen wachttijd werden uiteindelijk 10 dagen voor het kussen.
Maar het matras is een ergernis. Ik krijg deze maar niet. Tot ergernis aan toe maken ze tot wel 4 keer toe valse beloftes dat ze "aan het einde van deze week" of "uiterlijk morgen" worden verstuurd.
Nu kan ik ze ook niet meer bereiken op het telefoonnummer wat op hun website staat. Ik heb een gevoel alsof Emma failliet aan het gaan is.
Nu zit met een flink probleem. Wat moet/kan ik doen? Ik heb de keuze voor het matras gebaseerd op de beste keuze uit de consumentenbond test.
Met vriendelijke groet,
Boestin
Re: Emma matras niet meer te bereiken en geen matras
Beter is het deze mail aan Emma te zenden, denk niet dat ze alhier dagelijks meelezen......
-
- Berichten: 2156
- Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51
Re: Emma matras niet meer te bereiken en geen matras
Bel uw Consumentenbond op, die geven meteen ook juridisch advies wanneer inderdaad blijkt, dat hun primus ziek is ...!
Re: Emma matras niet meer te bereiken en geen matras
U kunt ze via de website mailen en kunt met ze chatten als het telefoonnummer niet werkt. En ze maken nog dagelijks reclame op de tv,
-
- Berichten: 2156
- Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51
Re: Emma matras niet meer te bereiken en geen matras
TIP: Dreig op [email protected] met een klacht bij het keurmerk thuiswinkel.org, dat ziet een lid niet zo graag!
Re: Emma matras niet meer te bereiken en geen matras
Ik had ook een matras besteld en die zaterdag terug gedaan, vandaag het geld ontvangen, dus ze gaan echt niet failliet.
Ook kreeg ik elke dag een reactie op mij email die ik stuurde. Dus gewoon blijven proberen.
Wat betreft de telefoon, ik kreeg ze eerst ook niet te pakken, maar werd zelf terug gebeld door hun.
Kan op dat moment net druk zijn en dan wordt je eruit gegooid.
Ook kreeg ik elke dag een reactie op mij email die ik stuurde. Dus gewoon blijven proberen.
Wat betreft de telefoon, ik kreeg ze eerst ook niet te pakken, maar werd zelf terug gebeld door hun.
Kan op dat moment net druk zijn en dan wordt je eruit gegooid.
-
- Berichten: 2156
- Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51
Re: Emma matras niet meer te bereiken en geen matras
@boestin, hoe is uw klacht nu verder gegaan?
Re: Emma matras niet meer te bereiken en geen matras
Als je mail stuurde zonder adres of klant nummer word deze traag behandeld.
Vergeet niet dat als je per dag erg veel verkoopt dit soort brieven lastig af te handelen zijn.
In een mail moet tenminste Order nummer staan en jou adres gegevens, anders is het veel zoekwerk en die mails worden zelden beantwoord.
Ze hadden nadere info moeten vragen.
Als je tientallen matrassen per dag verkocht, dan is deze lastig terug te vinden en dat vergeet deze klant.
Vergeet niet dat als je per dag erg veel verkoopt dit soort brieven lastig af te handelen zijn.
In een mail moet tenminste Order nummer staan en jou adres gegevens, anders is het veel zoekwerk en die mails worden zelden beantwoord.
Ze hadden nadere info moeten vragen.
Als je tientallen matrassen per dag verkocht, dan is deze lastig terug te vinden en dat vergeet deze klant.