| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Euro
-
Cor van
Re: Euro
Deze heb ik ook voor de koude douche:ANOZ ziektekosten verzekeringen.Vorig jaar betaalde ik nog:f58.85/maand.
Nu:E33.89.Dat is omgerekend met de koers van 2.20371:f74.68
Dat is een verhoging van maar liefst:26.9%!!!!
Kan dit zomaar???
M.vr.gr.
Cor van 't Wout
-adresgegevens verwijderd; in bezit van redactie-
P.S. De Euro wordt m.n. in Vlaardingen e.o. ook wel de
PLEURO genoemd!U begrijpt wel waarom!!!
Ik vraag me af als er een referendum gehouden was voordat
de Euro ingevoerd werd hoeveel Nederlanders dit wilden.
Nu:E33.89.Dat is omgerekend met de koers van 2.20371:f74.68
Dat is een verhoging van maar liefst:26.9%!!!!
Kan dit zomaar???
M.vr.gr.
Cor van 't Wout
-adresgegevens verwijderd; in bezit van redactie-
P.S. De Euro wordt m.n. in Vlaardingen e.o. ook wel de
PLEURO genoemd!U begrijpt wel waarom!!!
Ik vraag me af als er een referendum gehouden was voordat
de Euro ingevoerd werd hoeveel Nederlanders dit wilden.
-
Natasja
Re: Euro
Hallo Cor,
Ik had er nog niet van gehoord dat ze de euro de Pleuro noemen in vld en omstreken.
Ging van de week boodschappen doen en wilde een bloemkool meenemen. Kosten € 2,49 omgerekend fl: 5,49.
Lijkt mij een duur bloemkooltje. Met bloemen precies eender. Voorheen haalde je nog wel eens een leuk boeketje voor zo´n fl 10,00, tegenwoordig minimaal € 6,95.
Boodschappen voorheen was ik zo´n fl 100 per week kwijt voor met zijn tweeen en daar zaten dan ook luxe dingen bij. Nu let ik veel meer op de prijs, doe veel bewuster boodschappen en ben toch elke week tussen de 70 en 80 euro kwijt. Maar ik kan me herrinneren dat de overheid dit in de gaten zou houden. O sorry vergeten, we hebben nog steeds geen goed functionerend kabinet. Nou ja, misschien is een handtekeningen aktie wel iets tegen de euro.
Ik durf haast te wedden dat meer als 50% van de bevolking de gulden weer terug wil.
Ik had er nog niet van gehoord dat ze de euro de Pleuro noemen in vld en omstreken.
Ging van de week boodschappen doen en wilde een bloemkool meenemen. Kosten € 2,49 omgerekend fl: 5,49.
Lijkt mij een duur bloemkooltje. Met bloemen precies eender. Voorheen haalde je nog wel eens een leuk boeketje voor zo´n fl 10,00, tegenwoordig minimaal € 6,95.
Boodschappen voorheen was ik zo´n fl 100 per week kwijt voor met zijn tweeen en daar zaten dan ook luxe dingen bij. Nu let ik veel meer op de prijs, doe veel bewuster boodschappen en ben toch elke week tussen de 70 en 80 euro kwijt. Maar ik kan me herrinneren dat de overheid dit in de gaten zou houden. O sorry vergeten, we hebben nog steeds geen goed functionerend kabinet. Nou ja, misschien is een handtekeningen aktie wel iets tegen de euro.
Ik durf haast te wedden dat meer als 50% van de bevolking de gulden weer terug wil.