gebruik kortingscode "10" voor nog 10% korting! .....Toen we de bestelling bevestigden en met Ideal hadden betaald, verscheen er weer een wervende (!) kreet op 't scherm: "Als je nu nog hetzelfde besteld krijg je weer dezelfde korting" . Dat deden we niet! We wachtten op de levering, bijna 14 dagen (!), en ontdekten dat de geleverde trui toch wat klein was, en bestelden direct een grotere maat. Toen keek ik hoe het retour kon zenden.......Diep in de Website stond 't retour-adres in China, met de uitleg dat vanwege het "zero-CO2" beleid, er geen Europees retouradres was. Wel een telefoonnummer in Nederland, ( kengetal 085!) maar dat was (en is! ) "om administratieve reden" buiten gebruik. Ik heb onderzocht wat een retourpakketje voor beide zendingen ( in één doos!) zou kosten: € 74,50 !!
Ik heb een mail-discussie gehad met enkele medewerkers, maar "het spijt ons zeer, maar dit is ons beleid! " .
Uiteindelijk is me 10% korting aangeboden over het totale orderbedrag van zowat 70 euro! We zijn daar erg blij mee!