LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Firma Molenaar

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Firma Molenaar

Ongelezen bericht door prem »

puma73 schreef:
Klumper schreef:Hier niet zo'n fijne ervaring met de firma Molenaar!!!
Op 23 juni heeft mijn moeder een scootmobiel gekocht, hierbij heeft ze nadrukkelijk aangegeven dat ze wel lessen wil.
Tijdens de koop is er ook een aanbieding gedaan, waarbij ze direct moest beslissen, € 3.650,-.
Scootmobiel is in juli afgeleverd, bij aflevering even 100 meter de straat op en neer en achter het huis/schuur ingeparkeerd. Verder niets...ze wist niet eens hoe ze de mobiel moest opladen, enz.
Diverse keren aangegeven dat ze les wil, maar geen reactie, scootmobiel ongebruikt in de schuur.
4 Weken geleden ivm niet nakomen afspraak (scootmobiel les)de koop willen ontbinden, na intern overleg bij Molenaar kwam de mededeling dat ze de mobiel niet terug nemen, wel kon ze nog 3 lessen krijgen.
Nu wil het geval dat op Europees niveau de wetgeving mbt verkoop aan huis op 13 juni 2014 is gewijzigd, nl. bij verkoop aan huis moet de verkopende partij een modelformulier uitreiken waarmee je binnen 14 dagen bedenktijd de koop zonder opgaaf van reden kunt ontbinden. Tevens dient er voor ontvangst van dit formulier getekend te worden, wanneer dit niet het geval is heb je als koper het recht de koop binnen 12 maanden te ontbinden en op volledig aankoopbedrag terug. Ik heb de fa. Molenaar een aangetekende brief gestuurd(voorbeeld kun je vinden op internet), binnen 1 week een brief terug dat ze toegeven fout te hebben gehandeld: mijn moeder krijgt haar volledige geldbedrag terug en, scootmobiel wordt opgehaald.
Klok en klepel verhaal. klok horen luiden, maar waar de klepel hangt weet u niet. U kunt niks ontbinden op de gronden die u noemt.
Wat ontbreekt er aan volgens uw mening?

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Firma Molenaar

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

prem schreef:https://www.consuwijzer.nl/thema/verkoo ... koopruimte

Als ie bij de persoon thuis is verkocht heeft Klumper gelijk.


Waarom de ervaring met Molenaar niet fijn is, is mij dan wel weer onduidelijk, of toch wel. Moeder koopt iets waar hij/zij niet bij is en dan is het niet goed. Het bekende melodietje.

Lees eens de berichten terug met name waarop jijzelf reageert welke reeds tig tijden oud zijn maar dat verder terzijde.

Ik zal het zelden zeggen maar bij jou krijg ik zeer sterk de indruk dat.....jawel komt die......jij werkzaam of op een andere manier banden hebt met Molenaar.

Jouw denigrerende berichten naar de veelal zeer bejaarde medemens is echt laag bij grond te noemen. Bv deze ( ja ik weet een ouder bericht )
Stel hem dan onder curatele. Hij is wel bij de tijd genoeg bonnetjes in te vullen en te bellen maar owee als ie tekent voor een koop.
Bleuk....zum kotsen

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Firma Molenaar

Ongelezen bericht door prem »

Je mag kotsen, geeft niks, als het maar niet in mijn zicht is.
Het gaat om de hypocrisie van voornamelijk de kinderen. Zogenaamd bezorgd om de ouders, lezen allerlei bladen en sturen bonnetjes in of bellen voor een afspraak, kost handen vol geld. Maar owee als ze iets kopen voor hun gemak. Dan is het te duur, te opdringerig (ze waren er wel niet bij maar goed), oplichters of ineens zijn de ouderen onbekwaam. Disrespect noem ik dat jegens hun ouders. Denk daar maar eens over na.
En nee ik heb niks met Molenaar. Als je goed leest geef ik de laatste gelijk wat betreft annuleren.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Firma Molenaar

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

prem schreef:Je mag kotsen, geeft niks, als het maar niet in mijn zicht is.
Het gaat om de hypocrisie van voornamelijk de kinderen. Zogenaamd bezorgd om de ouders, lezen allerlei bladen en sturen bonnetjes in of bellen voor een afspraak, kost handen vol geld. Maar owee als ze iets kopen voor hun gemak. Dan is het te duur, te opdringerig (ze waren er wel niet bij maar goed), oplichters of ineens zijn de ouderen onbekwaam. Disrespect noem ik dat jegens hun ouders. Denk daar maar eens over na.
En nee ik heb niks met Molenaar. Als je goed leest geef ik de laatste gelijk wat betreft annuleren.

Was jij erbij dan ? Allemaal giswerk.

Alleen al het voorbeeld dat er een scootmobiel in de gang staat bij een 90+ jarige en dan nog een scoormobiel doorduwen.
Waarom moet ik over disrespect nadenken ? Ik voel mij niet aangesproken ofzo hoor.

Ja, in het laatste geef je gelijk, al het vorige niet.

De handelswijze van dit bedrijf is er weer 1 zoals vele helaas.......ordertjes erdoor drukken om te scoren, alles voor de bonus.

wieder
Berichten: 283
Lid geworden op: 10 dec 2014 12:58

Re: Firma Molenaar

Ongelezen bericht door wieder »

@Teunbosseman >> Ik neem even de vrijheid om je bericht om te draaien.
De handelswijze van dit bedrijf is er weer 1 zoals vele helaas.......ordertjes erdoor drukken om te scoren, alles voor de bonus....
Was jij erbij dan ? Allemaal giswerk.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Firma Molenaar

Ongelezen bericht door prem »

wieder schreef:@Teunbosseman >> Ik neem even de vrijheid om je bericht om te draaien.
De handelswijze van dit bedrijf is er weer 1 zoals vele helaas.......ordertjes erdoor drukken om te scoren, alles voor de bonus....
Was jij erbij dan ? Allemaal giswerk.
Dat bedoel ik, in dit geval had de klant dus een afspraak gemaakt terwijl er een scootmobiel elders was gekocht (als het verhaal klopt). Even afbellen was er dus niet bij.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Firma Molenaar

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

wieder schreef:@Teunbosseman >> Ik neem even de vrijheid om je bericht om te draaien.
De handelswijze van dit bedrijf is er weer 1 zoals vele helaas.......ordertjes erdoor drukken om te scoren, alles voor de bonus....
Was jij erbij dan ? Allemaal giswerk.

En wat is je punt ? Ik zeg nergens dat ik erbij was maar als je goed terug had gelezen had je geconstateerd dat dit topic reeds sinds april 2012 ! bestaat en er genoeg klachten te vinden zijn.

Hier nog wat meer leesvoer voor je om verder "giswerk" en omdraaien te voorkomen.

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... ominent-1/
http://www.klacht.nl/misbruik-senioren/
http://www.klacht.nl/waardeloze-waardeb ... producten/

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Firma Molenaar

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

prem schreef:
wieder schreef:@Teunbosseman >> Ik neem even de vrijheid om je bericht om te draaien.
De handelswijze van dit bedrijf is er weer 1 zoals vele helaas.......ordertjes erdoor drukken om te scoren, alles voor de bonus....
Was jij erbij dan ? Allemaal giswerk.
Dat bedoel ik, in dit geval had de klant dus een afspraak gemaakt terwijl er een scootmobiel elders was gekocht (als het verhaal klopt). Even afbellen was er dus niet bij.


Uit de OP:
Mijn schoonvader van bijna 91 heeft op 27 juli 2011 bij de Firma Practicomfort een scootmobiel gekocht . En op op maandag 5 September is er van de Firma Molenaar een adviseur langsgekomen en heeft mijn schoonvader een scootmobiel aangesmeerd. Terwijl er in de gang bij binnenkomst een nieuwe scootmobiel stond
Waarom de vertegenwoordiger van Molenaar na ietwat meer dan 3 maanden is langs gekomen weet niemand van ons. Kan een afspraak zijn geweest maar kan ook een lukraak bezoek zijn geweest, of wellicht heeft iemand de man opgegeven voor bezoek.

Feit blijft ( ind als verhaal klopt maar daar ga ik vooralsnog wel van uit na 2,5 jaar en de vele klachten welke vindbaar zijn ) dat er reeds een scootmobiel in de gang stond.

Dat komt op mij over als je ordertje doordrukken.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Firma Molenaar

Ongelezen bericht door prem »

....wellicht....weet niemand van ons.....komt op mij over..
Je blijft zelf steeds insinueren.
Doet je dat altijd? Je insinueerde zelfs dat ik bij Molenaar zou werken.
Mijn ervaring is dat je minder dan de helft van deze verhaaltjes kunt geloven.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Firma Molenaar

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

prem schreef:
....wellicht....weet niemand van ons.....komt op mij over..
Je blijft zelf steeds insinueren.
Doet je dat altijd? Je insinueerde zelfs dat ik bij Molenaar zou werken.
Mijn ervaring is dat je minder dan de helft van deze verhaaltjes kunt geloven.

Ik insinueer helemaal niks.
Alhoewel in mijn zin, dit zo gesteld kan worden. Maar die insinuatie wek jijzelf op.
Ik zal het zelden zeggen maar bij jou krijg ik zeer sterk de indruk dat.....jawel komt die......jij werkzaam of op een andere manier banden hebt met Molenaar.
Lees mijn berichten zou ik zeggen, dan kun je je eigen conclusie trekken of ik altijd insinueer. Jouw ervaring in dit topic sluit niet aan bij de vele klachten over dit bedrijf.

Eens dat diverse topics met een pak zout moet worden genomen......maar in deze komt dat niet zo ver mede gezien de ouderdom van het topic en de vele klachten op andere fora welke te vinden zijn.

Gesloten